تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
معرفی هتل

تماشای شفق های قطبی در برترین هتل های لوکس زمستان ۲۰۱۹ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تماشای شفق های قطبی در برترین هتل ها

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره شفق های قطبی و بهترین هتل ها برای تماشای آن سخن خواهیم گفت پس در ادامه با ما همراه باشید. گردشگران زیادی در سراسر جهان عاشق تماشای شفق های قطبی می باشند و زمستان بهترین زمان برای تماشای این شفق ها است. برخی از توریست ها ترجیح می دهند با اجاره ی یک کمپر ون و اقامت درون آن به راه افتاده و به سوی ارتفاعات شمالی سفر کنند تا از نزدیک شفق های قطبی را تماشا کنند. به جای اقامت در کمپ می توانید در راحتی و گرما استراحت کنید و چشم به آسمان بدوزید. با اقامت در هتل های لوکس می توانید در یک وان آب گرم نشسته و صبح خود را با تماشای شفق قطبی (آئورا) که آسمان شهر را به رنگ سبز در می آورد، شروع کنید. یا با اجاره اتاق خواب دنجی در محیطی آرام کنار دریاچه و با روشن کردن آتش لحظات زیبایی سپری کنید. در ادامه تعدادی از هتل های لوکس را معرفی می کنیم تا با رزرو آنلاین هتل در زمستان 2019 میلادی سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید. هم چنین می توانید با مراجعه به وب سایت ایران هتل آنلاین از میان بهترین هتل های ایران هتل مورد نظر خود را برای اقامتی استثنایی رزرو کنید.  با ما همراه باشید:

1 شلدون شلی، آلاسکا (Sheldon Chalet, Alaska)

گردشگران با اقامت در هتل لوکس شلدون شلی در آلاسکا می توانند نور های زیبای شفق قطبی را از پنجره اتاق خواب نظاره کنند. این فقط یکی از ویژگی های این هتل لاکچری می باشد. شلدون شلی ویلایی در کوه های آلپ می باشد که دارای پنج اتاق خواب به مساحت 2000 فوت مربع می  باشد، این هتل 5 هکتار از پارک ملی دانالی را در بر گرفته است. با وجود اینکه در منطقه ای بسیار دورافتاده و کوهستانی واقع شده است اما جای نگرانی نیست و تمام امکانات رفاهی آب، برق، لوازم گرمایشی و بهترین غذا های جهان در این هتل ارائه می شود.

شفق های قطبی
شفق های قطبی

2 – فرمونت جاسپر پارک لودج ، کانادا (The Fairmont Jasper Park Lodge, Canada)

هتل لوکس فرمونت جاسپر پارک لودج در پارک ملی جاسپر در استان آلبرتا واقع شده است. این پارک منطقه ی محافظت شده ی آسمان شب می باشد و جشنواره های آسمان شب جاسپر پارک نیز در آن برگزار می گردد. این مکان همیشه تیره و تاریک نیست. این تفرجگاه در شمالی ترین قسمت قرار دارد تا گردشگران بتوانند بهترین تجربه را از زیبایی های طبیعت به دست آورند. اخیرا محققان شفق قطبی (آئورا) را در نواحی دیگر آلبرتا نیز کشف کرده اند. کارشناسان انجمن سلطنتی اخترشناسان کانادا تور های مجازی برای تماشای صورت های فلکی را در طول هفته در کیهان سرای بزرگ و گرم برگزار خواهند کرد، گفتنی است که این تور مجازی در زمستان امسال شروع بکار می کند.

شفق های قطبی
شفق های قطبی

3 – التیمیت تیول ، آلاسکا (Ultima Thule, Alaska)

هتل لوکس التیمیت تیول در کوه هاى رنگل، کوه سنت الییس در آلاسکا واقع شده است و در وسعت 100 مایلی گسترده شده است. هواپیما تنها راه ارتباطی به سوی این هتل لاکچری می باشد. با اقامت در کابین های این هتل می توانید در وان های آب گرم با سبک ژاپنی غوطه ور شده و از تماشای نور های زیبای آسمان شب لذت ببرید. علاوه بر زمستان در طول شب های بهاری، در فصل اسکی و حتی در طول پاییز (از ماه آگوست تا سپتامبر) می توانید با اقامت در هتل لوکس التیمیت تیول، با دیدن شفق های قطبی سفری جذاب و به یاد ماندنی را رقم بزنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
شفق های قطبی
شفق های قطبی

4 – هتل هوسافل ، ایسلند (Hotel Husafell, Iceland)

مسیر گلدن سیرکل یا دایره طلایی (Golden Circle)، یکی از جاذبه های محبوب گردشگران در جنوب ایسلند می باشد. تعداد زیادی از توریست ها در این ناحیه جمع می شوند تا جواهر پنهان ایسلند را در قسمت غربی تماشا کنند. این ناحیه از آلودگی های نوری دور بوده و منطقه ی شفق قطبی (آئورا) در قلب ایسلند به شمار می رود. گفتنی است که انجمن شفق های قطبی نیز در این حوالی واقع شده است. در طول زمستان گردشگران احتمالا بتوانند سه بار در طول هفته این مناظر زیبا را روئت کنند و هتل هوسافل نور هایی شفق مانند را برای بیدار کردن مسافران بکار می گیرد.

شفق های قطبی
شفق های قطبی

5 – اقامتگاه قطبی کاکسلاوتانن ، فنلاند (Kakslauttanen Arctic Resort, Finland)

اقامتگاه قطبی کاکسلاوتانن هتل لوکسی در فنلاند می باشد که دارای ایگلو های شیشه ای در ناحیه ی قطبی است. با اقامت در این ایگلو ها احساس سرما نخواهید داشت. این کلبه ها مجهز به لوازم گرمایشی بوده، جادار بوده و دارای سرویس بهداشتی می باشند و با اقامت در این هتل می توانید در آسایش و راحتی در طول روز به تماشای نور های زیبا و باشکوه شفق های قطبی پرداخته و یا هنگام شب در تخت خواب دراز کشیده و از دیدن این مناظر با عظمت، رویایی به یاد ماندنی خلق کنید.

شفق های قطبی
شفق های قطبی

6 – وینتر لیک لودج، آلاسکا (Winterlake Lodge, Alaska)

در طول فصل زمستان این اقامتگاه خانوادگی محبوبیت زیادی دارد و گردشگران زیادی در مسیر ایدیتا رُد (Itidarod) توقف می کنند تا در مسابقه سالانه سورتمه رانی شرکت کنند و همچنین در این ناحیه شفق قطبی (آئورا) را تماشا می کنند. در طول ماه های ژانویه تا آوریل گردشگران در کنار دریاچه یخی گرد هم می آیند تا لحظات خوشی با تماشای زیبایی های طبیعت سپری کنند. در طول برنامه های زمستانی، هتل لوکس وینتر لیک لودج بهترین اقامتگاه برای مسافران بشمار می آید.

شفق های قطبی
شفق های قطبی


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *