تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
خراسان رضوی, مشهد

شهربازی شهر آجری| مجهزترین شهربازی های سرپوشیده مشهد 

مجهزترین شهربازی های سرپوشیده مشهد

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با شهربازی شهر آجری مشهد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

اگر از تهران به شهر مشهد مقدس سفر کرده اید و تمایل دارید بصورت زمینی به محل سکونت خود بازگردید ما در مجله گردشگری تاپ تراول به شما پیشنهاد میکنیم بلیط اتوبوس تهران مشهد خود را از کاملترین مرجع ارائه دهنده خدمات سفر یعنی وب سایت اسنپ تریپ رزرو کنید تا در طول مسیر سفری راحت داشته باشید

شهر آجری مشهد

شهربازی‌های مشهد از جاذبه‌های پرطرفدار این شهر هستند. اگر دلتان می‌خواهد لحظات شادی را برای خود و خانواده‌تان بسازید حتما در سفر به مشهد، سری به شهربازی‌ شهر آجری بزنید.

شهربازی شهر آجری (لگوسیتی) ، در قلب یکی از بزرگ‌ ترین مجتمع‌ های تجاری و مراکز خرید مشهد به نام مجتمع تجاری کیان سنتر 2 واقع شده ‌است. مجتمع کیان ‌سنتر، شامل دو برج تجاری است که درست روبه‌روی یکدیگر قرار گرفته‌اند. این مجتمع در زمینی به مساحت 2500 مترمربع بنا شده و 17 طبقه دارد. شهربازی کیان سنتر2، زیاد قدیمی نیست و از شهربازی‌های جدید در مشهد محسوب می‌شود که بیشتر آن‌ را با نام شهر آجری می‌شناسند.

شهربازی شهر آجری مشهدشهربازی شهر آجری یا لگوسیتی، بیش از 80 بازی منحصربه‌فرد را برای تمامی گروه‌های سنی مهیا کرده است. بولینگ، بیلیارد، ماشین کوبنده، سورتمه، چرخ‌وفلک، اسب گردان، شکلات چرخشی، تکان‌دهنده، مری‌گورانت، گردونه فانوس، ماشین برقی و .. از دستگاه‌های موجود در شهربازی کیان سنتر هستند.

شهربازی شهر آجری مشهد این شهربازی در ردیف مجهزترین شهربازی های سرپوشیده شرق کشور قرار دارد. بازی بولینگ از آن ورزش‌هایی است که هم تفریح به حساب می‌آید و هم ورزش. بازی بولینگ در واقع یک ورزش و بازی خاص است. با این ورزش می توان حسابی با عزیزانتان خوش گذراند. برای بازی کردن به جز دانستن قوانین به یک کفش و توپ احتیاج دارید.

در چند سال اخیر بولینگ در ایران هم طرفدارهای زیادی پیدا کرده و خیلی‌ها به صورت یک ورزش حرفه‌ای آن را دنبال می‌کنند. مجموعه شهر آجری (lego city) محیطی مهیج و سرشار از نشاط برای تمامی کسانی است که علاقه دارند اوقات فراغت خود را به گونه ‌ای متفاوت و در فضایی پر از هیجان سپری کنند.

شهربازی شهر آجری مشهد

دسترسی

  • آدرس: مشهد، تقاطع بلوار فرامرز عباسی و جانباز، مجتمع کیان ‌سنتر2، طبقه 11، شهربازی کیان ‌سنتر
  • تلفن: 05136144403
  • ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 17:00 الی 24:00 و پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 10:30 الی 14:00 و 17:00 الی 24:00

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *