تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, تهرانگردی

شهربازی فان تایم پالادیوم تهران 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ایران به سراغ معرفی یکی از جاذبه های بسیار زیبای تهران یعنی شهربازی فان تایم پالادیوم خواهیم رفت و آن را به شما معرفی می کنیم. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

فان تایم پالادیوم یکی از شهربازی های سرپوشیده تهران است که در محدوده زعفرانیه قرار دارد. این شهربازی در مجتمع لوکس و مدرن پالادیوم قرار دارد. در کنار فان تایم امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی نیز در پالادیوم برای شما و فرزندانتان موجود است که می توانید ساعت ها و اوقات فراغت خود را در آن بگذرانید.

در فان تایم پالادیوم تهران تجربه ای متفاوت از فضای بازی و سرگرمی برای تمامی اعضای خانواده داشته باشید تا در محیطی سالم و صمیمی اوقاتی خوش را در کنار یکدیگر بگذرانید.
یکی از امکانات تفریحی مرکز خرید پالادیوم، واقعیت مجازی آدرنالین است . آدرنالین یا واقعیت مجازی با فناوری نوین است که به شما این امکان می دهد تا با یک محیط شبیه سازی مجازی قدم بگذارید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

شهربازی فان تایم پالادیوم تهران

ویژگی ها

در این شهربازی بچه های شما علاوه بر استفاده از دستگاه های بازی گوناگون می توانند لگو بازی هم داشته باشند. اضافه بر این وجود رستوران ها، کافه ها و فودکورت های گوناگون در مرکز خرید پالادیوم باعث گردیده است تا فان تایم به یکی از گزینه های خوب برای تفریح بچه ها در شمال تهران تبدیل شود.

امکانات ویژه

در مرکز خرید پالادیوم در کنار فضاهای بازی و تفریحی ماتیلوس به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اسباب بازی ایران هم وجود دارد که ارائه دهنده انواع بازی های فکری، آموزشی و سرگرم کننده برای کودکان و نوجوانان از برترین برندهای جهانی مانند لگو، رونزبرگر، وی تک، هیسبرو،کرایولا و … است.
همچنین سرزمین بازی برایت کیدو محیطی آرام، شاد و خلاق برای کودکان فراهم نموده است تا در این فضا بخوبی بیاموزند و بازی کنند.

   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *