تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی

به کدام شهرهای ایران با قطار سفر کنیم + عکس 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سفر با قطار یکی از تجارب شیرین و مفرح زندگی است. چرا که سفر با قطار از مزیت ها و امتیازاتی برخوردار است که دیگر وسایل نقلیه از آن بی بهره اند. در طول سالها حرکت قطار بر روی ریل های در سراسر دنیا به اثبات رسیده که در زمره امن ترین وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی دسته بندی می شود. آمار کم تصادفات قطار حکایت از امنیت مناسب آن دارد.

علاوه بر این مسیر ریل ها عموما خارج از حریم شهرها و مناطق مسکونی می باشد بنابراین مسافران می توانند شاهد مناظر زیبای اطراف جاده باشند. اما شاید برای شما هم سوال باشد که با قطار به کدام شهرهای ایران میتوان سفر کرد. برای دانستن این مطلب در ادامه با ما باشید.

شهرهای ایران را با قطار سفر کنیم

به غیر از مزیت هایی که ذکر شد یکی دیگر از مزایای قطار قیمت بلیط قطار است. بلیط قطار از ارزانترین بلیط ها می باشد که مسافران را از سفری اقتصادی و مقرون به صرفه برخوردار می کند. اما در ایران برای سفر به برخی از شهرها نمی توان از این وسیله استفاده کرد و شما می توانید با خرید بلیط اتوبوس به جای استفاده از قطار به این مکان ها سفر داشته باشید. اما نباید در این مورد نگران باشید چراکه اکثر شهرهای ایران به خطوط ریلی متصل می باشند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

ریل های ایران با وسعت بالغ بر 13000 کیلومتر برای پوشش دهی انواع مسیرها بسیار مناسب می باشد. برای خرید آنلاین بلیط قطار به سایت تیک بان مراجعه کنید و از انواع بلیط قطار به مقاصد مختلف اطلاعات کامل به دست آورید.

این مسیر ها را می توان از ایستگاه راه آهن تهران با قطار طی کرد.

تهران _ اراک تهران _ پیشوا تهران _ تبریز تهران _ زاهدان تهران _ شاهرود تهران _ مراغه
تهران – اهواز تهران – مشهد تهران – یزد تهران – خرمشهر تهران – خواف تهران – طبس
تهران – گرگان تهران –فیروزکوه تهران – طبس تهران – میانه تهران – بندرعباس تهران – قم
تهران – شیراز تهران – سمنان تهران – نیشابور تهران – زنجان تهران – ساری تهران – جمکران

شهرهای ایران را با قطار سفر کنیم

در کشور ما با توجه به تعداد بالای متقاضیان سفر به مشهد خطوط ریلی تهران – مشهد از سایر خطوط پر ترافیک تر است. بعد از تهران پر تردد ترین خطوط ریلی ایران از آن شهر مشهد می باشد. به غیر از تهران از شهرهای دیگر مانند شیراز، قم، زنجان، کاشان، کرمان، بندرعباس، ساری، سرخس، قزوین، کرج، اصفهان، تبریز، اهواز، شبستر، ملایر، مهاباد، شاهرود و طبس می توان به مشهد سفر ریلی را تجربه کرد. مسیرهای نام برده شده دارای بلیط رفت و برگشت قطار می باشند.

علاوه بر موارد ذکر شده شهرهای دیگر ی نیز دارای خطوط ریلی فعال می باشند. در این ریل ها انواع قطار ها در حال رفت و آمد هستند. این شهر ها طبق جدول زیر شامل :

تبریز – تربیت معلم یزد – بندرعباس اصفهان – بندرعباس تبریز – جلفا کرج – تبریز
درود – سفید دشت اندیمشک – درود گرگان – پل سفید یزد – کرمان خرمشهر – اهواز
کارون– بندر ماهشهر درود – جمسگر تبریز – جلفا شیراز – اصفهان اندیمشک – اهواز

سفر با قطار آن چنان لذتبخش و امن است که روز به روز بر تعداد متقاضیان خرید بلیط قطار افزوده می گردد. در کشور ما انواع قطارهای لوکس و 5 ستاره در جابجایی مسافران مشغول خدمت رسانی هستند. بلیط قطار در مقایسه با بلیط هواپیما از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار است.

اگر اهل سیر و سفر آن هم به طور دسته جمعی هستید قطار می تواند بهترین گزینه باشد. به منظور تجربه سفری ارزان، اقتصادی و ایمن بهترین راه خرید آنلاین بلیط قطار است. تیک بان در این راه شما را مساعدت می کند و با ارائه انواع بلیط قطار برترین سفرها را به شما هدیه میکند.


مقالات بیشتر بخوانید :



   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *