تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مازندران

شهرک توریستی نمک آبرود مازندران | Namakabrud 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

شهرک توریستی نمک آبرود

در این مقاله از مجله تاپ تراول شما را با یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبای مازندران یعنی شهرک توریستی نمک آبرود رآشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

نمک آبرود شهرکی گردشگری و ویلایی در استان مازندران می باشد. این شهرک دارای دو خط تله کابینی به نام تله کابین نمک آبرود است. شهرک نمک آبرود بین راه چالوس به تنکابن و در 12 کیلومتری چالوس قرار دارد.

شهرک توریستی نمک آبرود دارای مکان های تفریحی زیادی از جمله تله کابین، شهر بازی، شیر دریایی و … می باشد که سالیانه تعداد زیادی توریست را به خود جلب می کند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

این شهرک در جاذبه های تفریحی گوناگونی از جمله دریاچه مصنوعی با پدالو، پرواز با هواپیمای دونفره، مراکز خرید، رستوران ها، زمین اسکیت، زمین تنیس و … می باشد که شما میتوانید لحظاتی خوش را در این مکان ها تجربه نمایید.

شهرک توریستی نمک آبرود
شهرک توریستی نمک آبرود

در بخش شمالی شهرک توریستی نمک آبرود تفرجگاهی در کنار ساحل دریای مازنداران قرار گرفته که دارای همه امکانات رفاهی و اقامتی به طور شبانه روزی می باشد که این تفرجگاه خود دارای تفریحات مهیجی از جمله پیست دوچرخه سواری، جت اسکی و … می باشد. با اینکه این شهرک در تمام چهار فصل اماده پذیرایی از گردشگران می باشد ولی بهترین فصل سفر به این شهرک زیبا بهار و تابستان است.شهرک توریستی نمک آبرود

هیجان و هیجان و هیجان این احساسی است که در کنار آرامش و سرسبزی طبیعت در نمک آبرود خواهید داشت. سرگرمی هایی چون سورتمه ای هیجان انگیز، تله کابین با منظره ای دلپذیر و روح نواز، باشگاه مهیج تیراندازی، سینمای چهاربعدی، کارتینگ، پینت بال، پیست دوچرخه سواری، تفرجگاه ساحلی، پرواز آماتوری بر فراز ابرها، موتورهای ATV و بسیاری دیگر در کنار بازارچه ی محلی با انواع غرفه های صنایع دستی و سوغات کیف و کفش،لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی و … بی شک سفری ماجراجویانه و شگفت انگیز را در شهرک برای شما رقم خواهد زد.شهرک توریستی نمک آبرود

رستوران های شاله، میزبان، رستوران روباز قله دیو حمام، قله مدوبن و تفرجگاه نیز در کنار مناظر بدیع و روح نواز مجموعه پذیرایی توریست ها و گردشگرانی هستند که بعد از روزی پر هیجان نیاز به دمی استراحت و کمی آرامش دارند.

نمایشگاه حیوانات

اولین مرکز پرورش و تکثیر، نمایشگاه و فروشگاه پرندگان زینتی، حیوانات دست آموز اهلی، پانسیون و نگهداری انواع حیوانات خانگی، مشاوره در امور تغذیه دام و طیور و حیوانات خانگی و افتتاح نمایش شیر دریایی در آکوآلیون، درسال 91 از دیگر جاذبه های دیدنی نمک آبرود است.

شهرک توریستی نمک آبرود
شهرک توریستی نمک آبرود

مقالات بیشتر بخوانید:


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *