تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اروپا, یونان

شهر Nafplio ، رمانتیک ترین مقصد در یونان | Greece 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

شهر ساحلی نافپلیو در یونان

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره شهر ساحلی نافپلیو در یونان ، سخن خواهیم گفت.پس اگر مقصد سفر شما کشور یونان است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با این شهر ساحلی و زیبا بیشتر آشنا شوید تا شاید در زمان سفرتان تصمیم بگیرید از این شهر ساحلی نیز بازدید کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

پایتخت کشور یونان شهر آتن است. نام این شهر تاریخی از آتنا ایزدبانوی خرد و جنگ و الهه نگهبان این شهر گرفته شده‌ است.در خلیج سارونیک، شهر زیبای نافپلیو قرار دارد که اغلب به عنوان رمانتیک ترین مقصد یونان شناخته می شود. پایتخت اصلی دولت مدرن یونان (1834-1834) دارای معماری ونیزی و ساختارهای عثمانی است ویک  آرامش کامل را دور از آتن برای شما فراهم می کند. در اینجا دلایلی برای عشق ورزیدن به این شهر زیبای ساحلی، به شما خواهیم گفت.

شهر ساحلی نافپلیو
شهر ساحلی نافپلیو

تنها دو ساعت فاصله از آتن

برای یک سفر جاده ای به سمت Peloponnese (شبه جزیره جنوبی یونان) برنامه ریزی کرده اید؟ یک هفته از آتن بازدید کردید و احتیاج دارید که از شلوغی شهر دور شوید؟ فرار به شهر نافپلیو ممکن است تنها چیزی باشد که شما نیاز دارید. با دو ساعت فاصله از پایتخت یونان، شهر Nafplio با ماشین و یا حتی اتوبوس قابل دسترس است. سفری به شمال پلوپونز (شبه جزیره جنوبی یونان) ، چشم های شما بر روی یک منطقه زیبا خیره خواهد ماند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
شهر ساحلی نافپلیو
شهر ساحلی نافپلیو

یک مکان خیره کننده برای یادگیری در مورد تاریخ یونان

نافپلیو محل موزه باستان شناسی است که در یک ساختمان باشکوه ونیزی در میدان سنتاگما قرار دارد. نمایشگاه دائمی برخی از قدیمی ترین آثار دوره پالئولیتیک (پارینه سنگی) را شامل می شود و شامل زیور آلات، جواهرات، لباس، مجسمه ها، سرامیک و صنایع دستی نادر از دوره نوسنگی است.

شهر ساحلی نافپلیو
شهر ساحلی نافپلیو

کاوش در کل منطقه بسیار راحت است!

محل مناسب نافپلیو در خلیج سارونیک باعث می شود نافلیو پایگاه خوبی برای بازدید از بسیاری از سایت های باستان شناسی در پلوپونز باشد. تئاتر Epidaurus و شهرهای باستانی Corinth، Mycenae و Tyrins همه تنها با یک رانندگی کوتاه از این شهر دیدنی و خوش منظره قرار دارند. دوستداران شراب خوشحال خواهند شد که بدانند منطقه تولید شراب Nemea هم در این نزدیکی هست و فرصت تست بساری از طعم های شراب را به شما ارائه می دهد.

شهر ساحلی نافپلیو
شهر ساحلی نافپلیو

بهشت علاقه مندان به پیاده روی است!

Nafplio یک مقصد عالی برای علاقه مندان به قدم زدن است. قلب شهر قدیمی، با پیچ و خم خیابان های باریک، میدان های پنهان و عمارت های نئوکلاسیک خیره کننده، بسیار بیشتر از آن چیزی که می توان تصور کرد، حیرت انگیز است – حتی دوازده گام دور شدن از هتل، ارزش تلاش دارد!

شهر ساحلی نافپلیو
شهر ساحلی نافپلیو

دارای سواحل مختلف و نقاط ساحلی دنج و مجزا

نافپلیو همه چیز را برای یک تعطیلات تابستانی کامل دارد، رستوران ها و کافه های زیبا، مراکز شهر پویا و سواحل نزدیک به آن ها. قدم زدن در امتداد ساحل و گردش و لغزیدن در سراسر سواحلی، از جمله Arvanitia، Neraki و Karatona، یک ساحل شنی طولانی. علاوه بر این، نه کیلومتر (5.6 مایل) از نافپلیو، Tolos (تولوز) یکی دیگر از مقاصد ساحلی محبوب است، اما برای مکانی بسیار آرام تر، نزدیک Kastraki مکانی است که قطعا باید آنجا باشید.

شهر ساحلی نافپلیو
شهر ساحلی نافپلیو

اقامتی مناسب برای همه سلیقه ها و بودجه ها

Nafplio از اتاق های مقرون به صرفه تا هتل های بوتیک شیک و ویلا های لوکس خصوصی 5 ستاره، همه را دارد. اقامت در Nafplia Palace Hotel and Villas (ویلاها و هتل کاخ مجلل نافپلیو) ، موقعیت بسیار زیبایی در Acronauplia و مناظر نفس گیری از شهر و خلیج را برای شما فراهم می کند. یا می توانید برای اقامت در یک هتل سنتی تر و صمیمی تر، از قبیل Xenon Inn ، در کنار میدان Syntagma اقدام کنید. این هتل بوتیک کوچک بازسازی شده برای اول از همه لذت بردن از شهر مناسب است. و هتل 3Sixty Hotel and Suites برای طرفداران دکوراسیون داخلی بهترین می باشد.

شهر ساحلی نافپلیو
شهر ساحلی نافپلیو

غذاهای خوشمزه و لذیذ

Nafplio، مانند هر جای دیگری در یونان، دارای رستوران های با مهارت زیاد و غذاهای خوشمزه برای لذت بردن از خوردن غذاهای کلاسیک یونانی و یا غذاهای نوآورانه مدیترانه ای ، می باشد. هر جا که باشید چه در بخش قدیمی شهر و چه بخش جدید، هر دو تجربیات غذایی عالی ای خواهند داشت. اطمینان حاصل کنید که حتما به رستوران هتل 3Sixty رفته باشید و از صرف یک صبحانه و نهار دلچسب و یا شام خوشمزه لذت ببرید.

شهر ساحلی نافپلیو
شهر ساحلی نافپلیو

مقصدی عالی برای تمام فصول سال

این شهر جادویی یک مقصد ایده آل برای تمام فصول است. بر خلاف جزایر که عموما با آمدن ماه نوامبر شروع به سرد شدن می کنند، نافپلیو می تواند به خاطر آب و هوای متعادل خود ، مقصدی عالی برای پاییز و زمستان باشد. Tavernas (رستوران ها و کافه های یونانی) ، موزه ها و آثار دیگر همواره باز هستند و هیچ چیز بهتر از لذت بردن از پیاده روی در هوای تازه در خیابان های کوچک محصور شده با خانه های نئوکلاسیک و کافه های زیبا، وجود ندارد. علاوه بر این، شهر بسیاری از فعالیت های داخلی دیگر را ارائه می دهد و دارای چندین موزه می باشد.

شهر ساحلی نافپلیو
شهر ساحلی نافپلیو

مطالب مرتبط:


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *