تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
چین

طولانی ترین پله برقی جهان در چین | China 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

طولانی ترین پله برقی جهان

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با طولانی ترین پله برقی جهان در چین آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

چین در سالهایی که گذشت پیشرفت هایی در زمینه های مختلف مانند صنعت و توریسم داشته است و در بیشتر اوقات شنیده ایم که بلندترین، اولین، بزرگترین ها اختصاص به چشم بادامی ها دارند و به تازگی از طولانی ترین پله برقی جهان در کشورشان رونمایی کرده اند که بدون تردید میتواند نقش بسیاری در جذب گردشگر داشته باشد.طولانی ترین پله برقی جهان

پله برقی

پس از رکوردهایی برای چشم انداز های بلند قامت جهانی همچون بزرگترین تلسکوپ رادیویی و بلندترین پل شیشه ای جهان، اکنون بلندترین پله برقی جهان به نام چین رقم خورد. این پله برقی به طول 688 متر از جاذبه های گردشگری چین محسوب می شود و شکل زیکزاکی آن در دل طبیعت زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

 


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

منطقه «انشی» (Enshi) در «گراند کانیون» (Grand Canyon) منطقه گردشگری ویژه است که سوارشدن بر پله برقی برای لذت بردن از مناظر بسیار دیدنی اطراف را ممکن می‌کند. این پله با داشتن قابلیت زیادی برای جا به جایی توریست ها به طور همزمان می تواند در عرض یک ساعت بیش از 7300 نفر را جابه جا کرده که این رقم در یک سال به 300 هزار نفر می رسد.طولانی ترین پله برقی جهان

این پل از مواد محکمی چون چوب و آجر و سیمان ساخته شده است. طولانی‌ترین پله برقی جهان در منطقه خوش‌منظره و زیبای Qixingzhai بوده و حرکت “Σ” شکل در امتداد کوهستان دارد. منطقه انشی در «گراند کانیون» (Grand Canyon) منطقه گردشگری ویژه است که سوارشدن بر پله برقی برای لذت بردن از مناظر بسیار دیدنی اطراف را ممکن می‌کند. این پله‌برقی از مواد سازگار با محیط‌ زیست از جمله چوب و سقف کاشی ساخته شده است.

طرح این پله برقی که بر اساس پروژه حفاظت از محیط زیست توسعه داده شده است، تماشاگر را قادر به دیدن محیط اطراف دره “انشی گرند”می کند. این وسیله حمل و نقل که با استفاده از منابع محلی نظیر چوب ساخته شده و توسط گیاهان محلی نیز در اطراف آن کاشته شده اند، احاطه شده است، محیط را بیش از پیش برای تماشاگر لذت بخش تر می کند.

طولانی ترین پله برقی جهان
طولانی ترین پله برقی جهان

 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *