تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
سنگاپور

فرودگاه چانگی سنگاپور | یکی از سوپر لوکس ترین فرودگاه های جهان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

فرودگاه سوپر لوکس چانگی سنگاپور

سنگاپور معروف به (نیویورک آسیا) یکی از تمیزترین و زیباترین پایتخت‌ های جهان در جنوب شرق آسیا است که به دلیل برخورداری از امکانات و جاذبه‌های بی‌نظیر موفق شده است تا در عرصه گردشگری جایگاه خود را به عنوان یکی از مقصدهای پرطرفدار تثبیت کند. در این رابطه، فرودگاه چانگی سنگاپور یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های تردد هوایی در جنوب شرق آسیا است.

فرودگاه چانگی سنگاپور (به انگلیسی : Singapore Changi Airport) (به زبان بومی: Lapangan Terbang Antarabangsa Changi Singapura) یک فرودگاه همگانی و نظامی مسافربری می باشد  این فرودگاه در کشور سنگاپور و در ارتفاع ۷ متری از سطح دریا واقع شده‌ است. این فرودگاه در رده‌ بندی جهانی فرودگاه‌ های جهان در رتبه اول قرار دارد.

فرودگاه چانگی سنگاپور 

فرودگاه چانگی سنگاپور 

فرودگاه چانگی (Changi Airport) که در کشور سنگاپور واقع شده، یکی از بزرگترین مراکز سفر آسیای شرقی است که گردشگران و مسافران بسیاری در آن رفت و آمد می کنند. در مورد برتری ها و خصوصیات منحصر به فرد این فرودگاه همین بس که بدانید در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ این فرودگاه رتبه ی اول را در جهان را از میان دیگر فرودگاه ها، از آن خود کرده است.  وجود امکاناتی همچو باغ ها، سینما، فروشگاه، استخر و جکوزی پشت بام فرودگاه و … سبب شده تا مسافران گذر زمان را در این فرودگاه حس نکنند. همچنین در فرودگاه چانگی رستوران هایی وجود دارد که کیفیت بسیار عالی را به مشتریان ارائه می دهند و حس گرسنگی هر گردشگری را بر می انگیزاند. ترمینال ۳ این فرودگاه که در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده، ساختمانی متناسب و سازگار با محیط زیست دارد. در این ترمینال باغ پروانه و سرسره بزرگی وجود دارد که با گردش و تفریح در آن ها شاید متوجه اعلام پروازتان نشوید. اگر قصد سفر از طریق این فرودگاه را دارید، می توانید ۵.۵ ساعت قبل از سفر در فرودگاه حاضر باشید تا از تور های رایگان جزیره ای آن بهره ببرید و گشتی در این فرودگاه مهیج  بزنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

فرودگاه چانگی سنگاپور 

دیدنی های فرودگاه چانگی

طبیعت گردی

اولین کاری که در فرودگاه چانگی در فاصله بین دو پرواز می توانید انجام دهید استفاده از طبیعت است. فرودگاه چانگی یکی از شلوغ ترین فرودگاههای دنیا می باشد اما این شلوغی به این معنا نیست که نمی توانید با طبیعت در ارتباط باشید. در هر یک از 3 ترمینال فرودگاه، فضای سبز انبوه برای استفاده مسافران از زیبایی های طبیعی و کمی رفع خستگی وجود دارد. مسافران می توانند براحتی با ترن هوایی به این فضاهای سبز دسترسی داشته باشند.

ترمینال شماره 1 فرودگاه چانگی به باغ کاکتوس واقع در پشت بام اختصاص دارد که در آن می توانید بیش از 100 گونه کاکتوس شاداب را مشاهده کنید که از آفریقا و آمریکا به اینجا آورده شده اند. ترمینال شماره 2 چانگی یک باغ گل آفتابگردان واقع در بالای پشت بام دارد. در این باغ زیبا می توانید وانمود کنید در توسکانی هستید درحالیکه هواپیماها جلوی شما در حال بلند شدن و نشستن هستند. در انتهای داخلی ترمینال 2، یک باغ ارکیده هم قرار دارد که در آن می توانید گونه های نادری از ارکیده و گیاهان پیوندی را پیدا کنید که نمایش فصلی گل ملی سنگاپور را شامل می شود.

و در نهایت در ترمینال شماره 3 فرودگاه چانگی می توانید به گشت و گذار در باغ پروانه بپردازید. این باغ زیبا با انواع گوناگونی از گیاهان گلدار، فضای سبز انبوه و یک آبشار 6 متری محل زندگی بیش از 1000 پروانه استوایی است که از بیش از 40 گونه مختلف تشکیل شده است.

شنا در فرودگاه چانگی

جالب است بدانید که فرودگاه چانگی مجهز به استخر است و مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند. شاید برای مسافران کاری جذاب‌تر از فرو رفتن در آب و جکوزی برای رفع خستگی بعد از یک پرواز، نباشد. استخر فرودگاه چانگی در سقف ترمینال شماره ۲فرودگاه قرار دارد و به سبک استخرهای موجود در جزیره بالی ساخته شده است.
شنا در استخر فرودگاه چانگی برای مسافرانی که در هتل امبسدور ترانزیت ساکن هستند رایگان است. دیگر مسافران با پرداخت مقداری هزینه از استخر استفاده کنند. هزینه‌ای که برای این نوع استخر پرداخت می‌شود برای استفاده از امکانات استخر در نظر گرفته می‌شود.

فرودگاه چانگی سنگاپور 

تماشای جدیدترین فیلم های پرفروش دنیا

کار بعدی که مسافران می توانند در فرودگاه چانگی برای گذراندن ساعت های بین دو پروازشان انجام دهند، تماشای جدیدترین فیلم های پر فروش دنیا است. در فرودگاه چانگی دو سینما در ترمینال های شماره 2 و 3 وجود دارد. سینمای ترمینال 2 جدیدترین فیلم ها و سینمای ترمینال 3 فیلم های شبکه Fox Movies را نمایش می دهد. هر دو سینمای فرودگاه چانگی 24 ساعته باز هستند.

آزاد کردن هیجانات درونی

نشستن به مدت طولانی در هواپیما و تحمل پروازهای طولانی حتی مسافران با تجربه را کمی بی حوصله و کسل می کند. برای رهایی از این کسالت، فرودگاه چانگی شما را به یک سرسره سواری مهیج دعوت می کند. کافی است برای سرحال شدن در ترمینال شماره 3 فرودگاه چانگی با عبور از دراز ترین سرسره فرودگاهی دنیا هیجانات درونی خود را تخلیه کنید.

سرسره ترمینال شماره 3 همچنین دراز ترین سرسره سنگاپور است که وقتی سرعت گرفتید می توانید هر ثانیه 6 متر را طی نمایید. قد شما برای سوار سرسره شدن حداقل باید 1.3 متر و حداکثر نباید از 2 متر بیشتر باشد. برای سرسره سواری باید بلیطی به مبلغ 10 دلار از یکی از فروشگاه های داخل فرودگاه بخرید.

بازی و سرگرمی در فرودگاه چانگی

یکی از مهم‌ترین کارهایی که برای رفع کسالت در فرودگاه چانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد انجام بازی‌های کامپیوتری است. در این ترمینال، یک بخش برای انجام دادن بازی‌های کامپیوتری در نظر گرفته شده است. این مکان در ترمینال شماره  ۲فرودگاه قرار دارد که برای سرگرم شدن مسافران در نظر گرفته شده است. در این سالن، تفریحاتی مانند ایکس باکس ۳۶۰ تا کینکت استیشن برای گذراندن وقت دیده می‌شود. در این سالن، سرگرمی‌هایی مانند مولتی مدیا برای گذران وقت مسافران تدارک دیده شده است. جالب است بدانید که بازی کردن در فرودگاه چانگی، رایگان است و همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

فرودگاه چانگی سنگاپور  امتحان غذاهای خیابانی اصیل سنگاپور

امتحان غذاهای اصیل سنگاپور که اغلب در دکه های کنار خیابان سرو می شوند، یکی دیگر از کارهایی است که در فرودگاه چانگی می توانید انجام دهید. در ترمینال شماره 3 چانگی می توانید غذاهای معروف سنگاپور از چیکن رایس خوش عطر و بو تا باک کوت ته خوشمزه و همچنین غذاهای مخصوص آسیای جنوب شرقی را امتحان کنید.

برای رسیدن به  قسمت عرضه غذاهای خیابانی در ترمینال شماره 3 کافیست مستقیم رو به جلو بروید؛ بوها شما را ناخودآگاه به مقصد می رسانند. این بخش از ترمینال 3 به سبک دکه های خیابانی فروش غذای دهه 1960 طراحی شده است و در آن انواع مختلفی از مزه های محلی همه روی گاری های دستی و دکه های اغذیه فروشی یادگار سال های ابتدایی تشکیل سنگاپور، تهیه و سرو می شوند.

تور رایگان فرودگاه چانگی

یکی از نکات جالب و جذاب که باید در مورد فرودگاه چانگی بدانید این است که در این فرودگاه، تور سنگاپور گردی به طور رایگان به مسافران عرضه می‌شود. این تور در فاصله بین دو پرواز ارائه می‌شود و مدت زمان آن در حدود ۶ساعت است. بهتر است از این فرصت استفاده کنید و به صورت رایگان زیبایی‌های سنگاپور را ببینید. در این فرودگاه دو نوع تور برگزار می‌شود که مسافران مطابق سلیقه خود می‌توانند هر یک را انتخاب کنند. برای استفاده از این تورها، ارائه پاسپورت و کارت فرودگاه برای ثبت نام، کافی است. فرودگاه بین‌المللی چانگی تلاش بسیاری دارد تا هر روز خدمات خود به مسافران این کشور را ارتقا دهد و امکانات بیشتری را برای جلب رضایت مسافران در اختیار آنها قرار دهد. این بخش جدید در سال ۲۰۱۹ به بهره‌برداری رسید. تور رایگان فرودگاه چانگی یکی از جذاب‌ترین امکانات این فرودگاه برای گردشگران است.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *