تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, دبی

فلای بورد، یکی از تفریحات مهیج و فوق العاده سرگرم کننده دبی 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

فلای بورد دبی

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی دبی قصد داریم یکی از تفریحات مهیج و فوق العاده سرگرم کننده شهر دبی یعنی فلای بورد را به معرفی شما کنیم. پس اگر تور دبی رزرو کرده اید و اهل تفریحات هیجان انگیز هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید

فلای بورد در یک جلسه ی 30 دقیقه ای هیجان بسیار زیادی را با معلق کردن شما به روی دریا برای شما فراهم می آورد. بعلاوه ی این که این سرگرمی آبی تفریح نسبتا تازه ای است که در سال ۲۰۱۱ به وسیله ی جت اسکی سوار معروف فرنکی زاپاتا طراحی و ساخته گردیده است، هم اکنون یکی از تفریحات محبوب بازیگران مشهوری مانند لئوناردو دی کاپریو نیز است.

فلای بورد دبی


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

یک ویکبورد یا هووربورد را تصور کنید که ویژگی پرواز دارد! این دقیقا چیزی است که از فلای بورد می توانید انتظار داشته باشید. فلای بورد چکمه هایی دارد که هرکس را که سوار بر آن شود محکم روی سطح خود نگه می دارد. بخش هیجان انگیز ماجرا زمانی است که یک جت اسکی یا یک وسیله ی آبی شخصی که با این هدف ساخته شده آب را از طریق یک شلنگ انعطاف پذیر ۱۰ متری به این تخته پمپاژ می کند و در نتیجه تخته و فردی که سوار بر آن است را به سوی بالا می برد.

با فشار جت اسکی که به وسیله ی یک اپراتور تایید شده کنترل خواهد شد، فردی که سوار بر فلای بورد است می تواند جهت ها را تغییر دهد و ترفند های دیگری را اجرا کند، مثلا مانند یک دلفین در آب شیرجه بزند، در هوا اوج بگیرد و یا مانند سوپرمن نیروی جاذبه را به چالش بکشد.

فلای بورد دبی

این تفریح به عنوان یک فعالیت آبی شدید طبقه بندی گردیده است اما کاملا ایمن است و به افراد ماجراجو پس از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه آموزش اجازه ی سوار شدن بروی پلتفورم را می دهد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *