تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی, معرفی رستوران

فلای لند فود پارک ، فودکورتی خاص در تهران 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

فلای لند فود پارک

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با فلای لند فود پارک ، فودکورتی خاص در تهران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

فلای لند فود پارک (Flyland Foodpark) یک مجموعه‌ی رستورانی تفریحی است. طراحی فضای کلی و دکوراسیون جذاب فلای لند یکی از ویژگی‌هایی است که آن را تا حدود زیادی از سایر رستوران‌ها و فودکورت‌ها متمایز می‌کند. این مجموعه شامل سه طبقه است که در حال حاضر تنها طبقه همکف آن فعالیت دارد. در انتهای این طبقه یک تراس قرار گرفته است که دید خیلی خوبی به منظره‌های اطراف و شهر تهران دارد. طبقه‌های دوم و سوم هم قرار است در آینده‌ای نزدیک به رستوران عربی و استیک هاوس تبدیل شوند.

فلای لند فود پارک

نورپردازی فضا که از بیرون مجموعه شروع شده و شما را به سمت داخل هدایت می‌کند خیلی زیباست. طراحی به سبک پاپ آرت با استفاده از رنگ‌های درخشان و طرح‌های شلوغ در داخل رستوران هم محیطی جذاب و دیدنی برای تماشا و عکاسی به وجود آورده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

در فصل زمستان منظره کاملا سفید‌پوش شده اطراف شما را مسحور خودش خواهد کرد؛ در فصل‌های دیگر هم آب‌وهوای خوب و مطبوعش. در هر صورت سیستم گرمایش و سرمایش مناسبی برای آسایش و راحتی بازدیدکنندگان در فودکورت وجود دارد.

در کنار مجموعه‌ی رستورانی، مجموعه‌ی تفریحی فلای لند را داریم که آن هم در حال گسترش است. این بخش شامل پیست اسکی و اسنوبرد و پیست تیوب‌سواری است. پیست تیوب‌سواری فلای لند اولین سازه غیر هم سطح در خاورمیانه به شمار می‌آید.

فلای لند فود پارک

البته در حال حاضر تنها سرسره تیوب‌سواری کودکان در حال فعالیت است و گزینه خوبی برای سرگرم کردن کودکان است. سرسره تیوب‌سواری و پیست اسکی و اسنوبرد به زودی شروع به فعالیت خواهند کرد.

مثل هر فودکورت دیگری شما انتخاب‌های متنوعی برای سفارش غذا در فلای لند دارید؛ از غذاهای ایرانی گرفته تا غذاهای ایتالیایی و انواع فست فود. می‌توان گفت که غذاها کیفیت بالایی دارند و البته همین موضوع در کنار ویو و چشم‌اندازی که مجموعه در اختیار شما قرار می‌دهد باعث شده تا غذاها تقریبا قیمت بالایی داشته باشند.

اگر هم برای صرف انواع نوشیدنی یا دسر به فلای لند می‌روید می‌توانید از خدمات فلای کافه استفاده کنید. در منوی کافه انواع صبحانه، نوشیدنی‌های مختلف مثل انواع قهوه، چای، اسموتی و شیک، انواع کیک و غذاهای مخصوص کافه وجود دارد. صبحانه‌ی فلای کافه در تراس فلای لند و فضای باز می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای شروع روزتان باشد. امکان برگزاری انواع جشن یا رویدادها و قرارهای کاری هم در فلای کافه وجود دارد. البته باید از قبل به صورت تلفنی برای تعداد نفراتی که می‌خواهید رزرو کنید.فلای لند فود پارک

دسترسی

آدرس: تهران – سعادت آباد – بالاتر از چهارراه سرو – بلوار پیام – خیابان آهنگرانی


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *