تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, راهنمای سفر, مشهد, معرفی هتل

۳ مورد از لاکچری ترین هتل های مشهد 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

لاکچری ترین هتل های مشهد

مشهد به عنوان پایتخت مذهبی ایران همه روزه میزبان تعداد زیادی از گردشگران مذهبی ایرانی و سایر کشورها است. هتل‌های زیادی در این شهر پذیرای مسافران هستند. در این شهر هتل‌ها با امکانات مختلفی احداث شده است و افراد بسته به بودجه مدنظرشان می‌توانند هتل محل اقامت خود را انتخاب کنند. در این بین هتل‌های لوکس و مجلل نیز در بخش‌های مختلفی از اطراف حرم امام رضا (ع) احداث شده‌اند. این هتل‌ها با برخورداری از بهترین و باکیفیت‌ترین امکانات همواره خاطره خوشی را برای مسافران به ارمغان می‌آورند. در ادامه به معرفی 3 تا از لاکچری ترین هتل های مشهد می‌پردازیم.

لاکچری ترین هتل های مشهد

هتل درویشی؛ نگینی در خیابان امام رضا (ع)

از بهمن ماه سال 1390 که هتل درویشی در خیابان امام رضا (ع) افتتاح شد، به عنوان لوکس‌ترین هتل این شهر شناخته می‌شود. این هتل نه تنها در مشهد بلکه در میان تمام هتل‌های ایران به عنوان یک برند مشهور و معروف همواره بر سر زبان‌ها است. ارتفاع بلند این هتل (25 طبقه) موجب شده است که اتاق‌های آن کاملا مشرف به حرم مطهر امام رضا(ع) باشند که جلوه زیبایی را برای اتاق‌ها به ارمغان آورده است. از این هتل پنج ستاره تا حرم مطهر تنها حدود چهار دقیقه پیاده‌روی لازم است.

در هتل درویشی سه رستوران و یک فست فود وجود دارد که انواع و اقسام غذاهای خوشمزه ایرانی و بین‌المللی در آنها سرو می‌شود. استخر، مجموعه ورزشی، سرویس سواری هتل، کافی شاپ، واحدهای تجاری و … همه از جمله امکاناتی به شمار می‌رود که این هتل را در ردیف لاکچری ترین هتل های مشهد قرار داده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

لاکچری ترین هتل های مشهد

هتل مدینه الرضا؛ در ردیف لاکچری ترین هتل های مشهد

اگر علاقه‌مند به معماری اصیل ایرانی – اسلامی هستید و همچنین می‌خواهید در یک هتل لوکس در نزدیک‌ترین فاصله ممکن به حرم مطهر اقامت داشته باشید، بهترین گزینه برای شما هتل مدینه الرضا است. این هتل نیز در جمع هتل‌های پنج ستاره کشور به شمار می‌رود که در هفده طبقه بنا شده است. سال 1392 این هتل در خیابان شیرازی در فاصله‌ای کمتر از 150 متر تا حرم مطهر امام رضا(ع) درهای خود را به روی مسافران گشود.

در این هتل مجلل سه رستوران وجود دارد که رستوران گردان آفتاب به عنوان جذاب‌ترین رستوران آن به شمار می‌رود. در این هتل که بالاتر از طبقه 12 مجموعه واقع است،‌ چشم‌انداز به طور کامل گنبد طلایی حرم مطهر است. در این هتل نیز انواع و اقسام غذاهای لذیذ ایرانی و خارجی نیز سرو می‌شود. مجموعه آبی، ورزشی، کافی شاپ، واحدهای تجاری، سالن بازی کودکان و … از جمله مهم‌ترین امکانات این هتل به شمار می‌رود. اتاق‌های هتل مدینه الرضا نیز بسیار بزرگ و سنتی طراحی شده است.

لاکچری ترین هتل های مشهد

هتل قصر طلایی؛ تجربه اقامت در قصری مجلل

عنوان قصر طلایی برای این هتل کاملا شایسته و در خور است. این هتل 20 طبقه در فاصله کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی تا حرم مطهر در خیابان امام رضا(ع) قرار دارد. اتاق‌های این هتل مطابق با استانداردهای بین‌المللی و در انواع مختلف از سال 1389 تا به امروز پذیرای مهمانان علی بن موسی الرضا (ع) است. بسیاری از مسافران خارجی هتل قصر طلایی مشهد را به عنوان محل اقامت خود انتخاب می‌کنند. مجلل‌ترین سوئیت در این هتل، سوئیت پرزیدنت است. در این اتاق هر چیزی را که برای زندگی به آن نیاز دارید، در دسترس خواهید داشت.

هتل قصر طلایی دارایی هشت رستوران است که با بهره‌مندی از آشپزهای حرفه‌ای، باکیفیت‌ترین غذاها در شهر مشهد برای زائران امام رضا (ع) سرو می‌کند. اگر در ایام تولید یا سالگرد ازدواج‌تان به مشهد سفر می‌کنید، قصر طلایی را برای اقامت انتخاب کنید؛ چرا که در این روز با کیک و هدیه از شما استقبال می‌کنند.

لاکچری ترین هتل های مشهد

کلام پایانی ؛ لاکچری ترین هتل های مشهد

با سه مورد از لاکچری ترین هتل های مشهد مقدس آشنا شدیم. البته لیست هتل‌های باکیفیت این شهر به همین سه مورد ختم نمی‌شود. اما به گفته بسیاری از مسافران،‌ این سه هتل در مقایسه با سایرین از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند.

با رزرواسیون هتل سیتا سفری لذت بخش با انتخابی بهتر را تجربه نمایید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. سیتا

    بسیار عالی

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *