تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
شیراز

لونا پارک یکی از مکان های تفریحی و سرگرمی شیراز 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

شهر شیراز آب‌وهوایی بسیار مطبوع و دلپذیر دارد. این شهر به عنوان یک شهر تاریخی شناخته می‌شود که از قدمتی غنی از نظر هنر و ادبیات برخوردار است. در شهر شیراز می‌توانید انواع باغ‌های ایرانی معروف و تاریخی زیادی را مشاهده کنید. شیراز را شهری برای تمام سلیقه‌ها می‌دانند. طبیعت زیبا و پیشینه فرهنگی و تاریخی این شهر باعث شده تا به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری و جاذبه‌های تفریحی به شمار رود. از جا‌های دیدنی شیراز می‌توان به لونا پارک اشاره کرد که در بخش شمالی و در نزدیکی و مجاورت دروازه قرآن قرار دارد.

لونا پارک

اوج هیجان در لونا پارک شیراز

یکی از جا‌های دیدنی شهر شیراز که برای تفریح و سرگرمی بسیار مناسب است لونا پارک نام دارد. این مکان تفریحی در نزدیکی نماد این شهر یعنی دروازه قرآن جتی گرفته و به عنوان یک جاذبه گردشگری در یک منطقه خوش آب‌وهوا قرار دارد. لونا پارک شیراز در بخش کوهستانی و در یک منطقه جغرافیایی مناسب بنا شده که همین موضوع سبب گردیده تا یکی از گزینه‌های تفریحی در شهر شیراز باشد.

در این پارک می‌توانید انواع جاذبه‌های تفریحی مختلفی را مشاهده نمایید. قدمت این مکان تفریحی به ۳۰ سال پیش بازمی‌گردد و مکانی مناسب برای تجربه بسیاری از تفریحات و سرگرمی‌های شگفت‌انگیز و پرهیجان است. البته به‌دلیل طبیعت بکری که در این منطقه وجود دارد برای دوست‌داران طبیعت نیز مکانی منحصربه‌فرد محسوب می‌شود.

در لونا پارک شیراز می‌توانید انواع تجهیزات و بازی‌های پیشرفته را مشاهده نمایید. به همین دلیل معمولاً مسافرانی که برای اولین بار به این پارک مراجعه می‌کنند از امکانات و وسایل بازی در این مکان شگفت‌زده می‌شوند. در صورتی که به‌دنبال یک مکان تفریحی مهیج هستید تا بتوانید به‌واسطه بازی‌های سرگرم‌کننده آن سطح آدرنالین خون خود را افزایش دهید و اوقات خوشی را در ذهن خود به ثبت برسانید، می‌توانید از این مکان تفریحی نهایت لذت را ببرید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

تجهیزات بازی که در لونا پارک شیراز قرار داده شده‌اند سبب گردیده تا این پارک از سایر پارک‌های شیراز متمایز باشد. برای کودکان نیز بازی‌های مختلفی در نظر گرفته شده‌اند؛ به عنوان مثال کودکان می‌توانند در قلعه بادی به بازی بپردازند. تنوع امکانات در این پارک بسیار زیاد است، به‌گونه‌ای که حتی برای بانوان نیز قسمتی سرپوشیده تعبیه شده است.

تنوع امکانات و وسایل بازی

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث شده تا این پارک در مقایسه با سایر پارک‌های شهر شیراز محبوبیت بیشتری را از آن خد نماید وسایل و امکانات در نظر گرفته شده در این مکان هستند. لونا پارک شیراز یکی از شهربازی‌های بزرگ در این شهر به شمار می‌آید؛ سرزمینی که می‌توانید هیجان و شادی را در آن تجربه کنید. بسیاری از تجهیزات متنوع و گوناگون برای رفاه حال گردشگران و مسافران قرار داده شده‌اند.

این مکان تفریحی به عنوان اولین شهربازی ایران که به وسایل و تجهیزات گوناگونی مجهز است شناخته می‌شود. گروه‌های سنی مختلف می‌توانند از امکانات در نظر گرفته شده در این پارک استفاده نمایند. در واقع امکانات مناسبی برای رده‌های سنی متفاوت مانند کودکان و نوجوانان و همچنین بزرگسالان وجود دارند. در لونا پارک شیراز طیف وسیعی از وسایل بازی کلاسیک تا پیشرفته را می‌توانید مشاهده نمایید.

در قسمتی از این شهربازی وسایل قدیمی و نوستالژیکی مانند ماشین مسابقه و دایناسور قرار گرفته‌اند و در قسمت دیگری از این پارک می‌توانید وسایلی مدرن مانند صندلی پرنده یا رنجر را مشاهده کنید. در محوطه لونا پارک مکان‌هایی برای صرف غذا و تنقلات وجود دارند. در صورتی که به‌دنبال خوراکی‌های نوستالژیک و خاطره‌انگیز هستید می‌توانید از پشمک با طعم‌های مختلف آن بهره‌مند شوید.

چیپس‌های نمکی و فلفلی و همچنین ذرت مکزیکی نیز می‌توانند میان وعده‌های مناسبی در زمان تفریح باشند. برای صرف غذا نیز می‌توانید از بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های شیراز که در فاصله کمی از این پارک قرار دارند استفاده کنید. به عنوان مثال رستوران هفت خوان و رستوران شاندیز از معروف‌ترین رستوران‌های موجود در نزدیکی لونا پارک شیراز هستند که برای صرف غذای باکیفیت می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید.

لونا پارک

چرخ و فلک

در واقع یکی از دلایل اصلی به شهرت رسیدن لونا پارک شیراز چرخ و فلک بلند و مرتفع آن است. در صورتی که به شهر شیراز سفر می‌کنید پیشنهاد می‌شود تا از چرخ و فلک بزرگ آن استفاده کنید؛ چراکه تجربه‌ای کاملاً متفاوت را خواهید داشت. این چرخ و فلک در یک موقعیت کوهستانی قرار گرفته و هنگامی که برای استفاده و تفریح از آن اقدام می‌کنید منظره‌ای کاملاً مشرف به شهر شیراز را می‌توانید نطاره‌گر باشید.

لیزرتگ

یکی دیگر از بازی‌های پیشرفته در لونا پارک شیراز لیزرتگ است. در واقع این بازی شباهت زیادی به پینت بال دارد؛ اما به جای توپ با لیزر به هدف خود شلیک خواهید کرد. در این بازی محدودیت سنی در نظر گرفته شده و افراد بالای ۱۲ سال می‌توانند از آن استفاده کنند. مهم‌ترین تفاوت این بازی با پینت بال در برخورد فیزیکی گلوله به بدن افراد است. در بازی لیزرتگ از گلوله فیزیکی استفاده نمی‌شود؛ به همین دلیل معمولاً افرادی که اقدام به انجام این بازی می‌کنند به‌دلیل برخورد گلوله‌های رنگی احساس درد نداشته و با آرامش بیشتری در این بازی پیش ‌می‌روند.

پینت بال

یکی دیگر از بازی‌های بسیار مهیج که در شهربازی لونا در شیراز می‌توانید از آن بهره‌مند شوید پینت بال نام دارد. این بازی در حقیقت یک جنگ میان دو تیم با اسلحه‌های مختلف و با توپ‌های رنگی است. در این مبارزه و جنگ پرهیجان شما باید مانند سربازان جنگی با استفاده از برخی از لباس‌های مخصوص و کلاه، خود را استتار کنید و در مواقع ضروری اقدام به حمله به دشمن نمایید. داشتن استراتژی جنگی در این بازی می‌تواند شما را پیروز میدان کند.

قلعه بادی

شهربازی لونا در شیراز برای تمام گروه‌های سنی بازی‌های مناسبی در نظر گرفته که یکی از بازی‌هایی که می‌توانید هیجان و لذت بسیاری را توسط آن تجربه کنید قلعه بادی نام دارد. این بازی یکی از سرگرمی‌های مخصوص کودکان و خردسالان است که شامل چهار قلعه بادی می‌شود که هر یک از آن‌ها دارای طراحی کاملاً کودکانه و زیبا هستند. به همین دلیل معمولاً کودکان می‌توانند ساعت‌ها در این قلعه بادی مشغول به بازی باشند و متوجه گذر زمان نشوند.

حریم وحشت

در صورتی که به‌دنبال افزایش آدرنالین خون خود هستید و از بازی‌های هیجان‌انگیز لذت می‌برید می‌توانید برای بازی حریم وحشت در لونا پارک شیراز اقدام کنید. انتخاب بسیاری از افراد در شهربازی شیراز بازی مخوف و رازآلود حریم وحشت است. در این بازی به‌دلیل طراحی منحصربه‌فردی که انجام شده آدرنالین خون شما به سرعت بالا می‌رود و لحظاتی پر از هیجان و ترس را تجربه خواهید کرد. این بازی به‌صورت گروهی برگزار می‌شود و فرصت بسیار مناسبی خواهد بود تا بتوانید میزان شجاعت خود را مورد ارزیابی قرار دهید.

رنجر

رنجر یکی از وسایل بازی بسیار مهیج در لونا پارک شیراز است. این وسیله بازی برای بزرگسالان تعبیه شده و افرادی که بیماری‌های قلبی و همچنین تنفسی دارند نمی‌توانند از آن استفاده کنند. توجه داشته باشید که خانم‌های باردار نیز مجاز استفاده از رنجر در لونا پارک شیراز نیستند.

سرسره آبشاری

یکی از بزرگ‌ترین سرسره‌های آبشاری در لونا پارک شیراز قرار دارد. این سرسره موج‌دار به عنوان یکی از مهیج‌ترین بازی‌های این مکان تفریحی شناخته می‌شود. علی‌رغم ارتفاع زیاد این سرسره آبشاری تمهیدات زیادی برای ایمنی و امنیت آن انجام شده است. برای انجام این بازی باید یک پارچه کنفی مخصوص را روی سرسره قرار دهید تا از به وجود آمدن اصطکاک جلوگیری کنید تا بتوانید با سرعت بیشتری از ارتفاع این سرسره به سمت پایین حرکت نمایید.

فضای مخصوص بانوان

در لونا پارک شیراز قسمتی را برای استفاده بانوان در نظر گرفته‌اند. این قسمت به‌صورت سرپوشیده است تا بانوان بتوانند با هر پوششی از امکانات در نظر گرفته شده در این مکان استفاده نمایند. فضای اختصاصی برای بانوان در برخی از پارک‌های مهم کشور وجود دارد و هدف از احداث این فضای مخصوص برای بانوان، راحتی آن‌ها و امکان استفاده بیشتر از فضا‌های موجود است.

مکان ‌های دیدنی نزدیک به لونا پارک

در صورتی که به لونا پارک شیراز مراجعه کرده‌اید می‌توانید علاوه‌بر استفاده از امکانات تفریحی در نظر گرفته شده در این پارک از برخی مکان‌های دیدنی نزدیک به آن نیز دیدن کنید. به عنوان مثال به‌دلیل قرارگیری لونا پارک شیراز در مجاورت دروازه قرآن می‌توانید از مکان‌های مجاور با دروازه قرآن مانند حافظیه شیراز یا آرامگاه خواجوی کرمانی نیز بازدید نمایید. در مجاورت لونا پارک، باغ جهان نما و گهواره دید شیراز نیز وجود دارد.

لونا پارک

کلام پایانی

یکی از مکان‌ های تفریحی شیراز که دارای تجهیزات و امکانات بسیار مناسبی است لونا پارک نام دارد. این مکان تفریحی از تجهیزات مختلفی تشکیل شده که برای رده‌های سنی مختلف مناسب خواهد بود. دلیل معروفیت این مکان تفریحی وجود دستگاه‌ها و تفریحات متعددی است که با بالاترین ضریب امنیت تعبیه شده‌اند. از مهم‌ترین بخش‌های موجود در لونا پارک شیراز می‌توان به چرخ و فلک با ارتفاع بسیار زیاد و مکانی مناسب برای بازی کودکان و فضای اختصاصی برای بانوان اشاره کرد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *