تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی, راهنمای مراکز خرید

لوکس ترین و بهترین مراکز خرید تهران ☀️ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

لوکس ترین مراکز خرید تهران

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با لوکس ترین مراکز خرید تهران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

تهران یکی از لوکس ترین شهرهای دیدنی ایران است. شما می‌توانید پس از بازدید از مکانهای دیدنی تهران، سری هم به مراکز خرید و بازارهای این شهر بزنید. تهران از نظر تعداد و تنوع مراکز خرید در کشور، مقام نخست را دارد و بهشتی برای عاشقان خرید به شمار می‌رود.

در سال‌های اخیر مراکز خرید لوکس و مجلل بسیاری در نقاط مختلف شهر به‌خصوص در شمال و غرب پایتخت افتتاح شده‌اند. پس اگر به خرید علاقه دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با برخی از بهترین مراکز خرید تهران و البته لاکچری‌ترین آن‌ها آشنا کنیم.

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید ایران و تهران است که در زعفرانیه قرار دارد. این مجتمع تجاری با عرضه بهترین برندهای داخلی و خارجی در زمینه‌ پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش و… شهرت زیادی پیدا کرده است. از برندهای موجود در پالادیوم می‌توان به آدیداس، نایکی، پوما، ریباک، جین وست، منگو، جنیفر، تی تی، پاما، پونت و غیره اشاره کرد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مرکز خرید پالادیوم یک مجموعه تجاری و تفریحی کامل است که در کنار خرید طلا و جواهرات، اسباب‌بازی، خوراکی (انواع شیرینی و شکلات، خشکبار و قهوه)، محصولات فرهنگی، کتاب و لوازم‌التحریر و… می‌توانید از باشگاه ورزشی، مهدکودک، کتابخانه، خانه بازی و غیره نیز استفاده کنید. علاوه بر این، فودکورت‌ها و رستوران‌هایی در این مرکز وجود دارد که با منوی متنوع و باکیفیت خود، گزینه‌ای عالی برای تجدید قوا به حساب می‌آیند. پارکینگ، سوپرمارکت، داروخانه و موسسه موسیقی سایر بخش‌های این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

آدرس: تهران، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم

لوکس ترین مراکز خرید تهران

ایران مال

ایران‌ مال هم یکی از لوکس ترین مراکز خرید تهران است که از نگاه لاکچری‌بازها دور نمی‌ماند. ایران مال نه تنها یکی از بهترین مراکز خرید تهران است بلکه از نظر تنوع خدمات و وسعت در خاورمیانه هم بزرگ‌ترین به شمار می‌رود و در میان پنج مرکز خرید بزرگ دنیا قرار دارد.

ایران مال، علاوه بر اینکه مکانی برای خرید کردن از فروشگاه‌های مختلف و برندهای مشهور است، خدمات تفریحی و فرهنگی مختلف دیگری هم ارائه می‌کند. برای مثال، کتابخانه‌ای که در آن طراحی و ساخته شده است، تعداد زیادی کتاب در حیطه‌های مختلف دارد و از آن گذشته، مکانی مجلل و ایدئال برای مطالعه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

بخش‌های مختلفی مانند رستوران‌های گوناگون در ایران‌مال وجود دارند تا اگر به دنبال جایی عالی برای گذراندن یک روز تفریحی برای خود می‌گردید، این مرکز را انتخاب کنید. وجود بخش‌های جالبی مانند تالار آینه و باغ شیشه‌ای در مجموعه ایران مال باعث می‌شود تا ساعت‌ها سرگرم شوید. تالار آینه، تالاری بزرگ برای پذیرایی از افراد خاص است و باغ شیشه‌ای هم درختانی دارد که گشتن در میانشان، حال و هوای خوبی دارد. سقف باغ شیشه‌ای، طوری طراحی شده است که درختان به اندازه کافی از نور خورشید بهره‌مند می‌شوند.

آدرس: انتهای بزرگراه همت غرب، بزرگراه شهید خرازی

لوکس ترین مراکز خرید تهران

مرکز خرید روشا

مرکز خرید روشا اولین فروشگاه بدون مرز در ایران است که در آن با واحدهای تجاری مجزا روبه‌رو نخواهید شد. این مرکز خرید در شمال شهر به سبک دپارتمان استور در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد و دارای هفت دپارتمان جداگانه برای کالاهای مختلف است؛ بنابراین بدون نیاز به ورود به مغازه‌های متعدد می‌توانید اجناس را یک‌جا مقایسه و به‌راحتی خرید کنید. پنج طبقه مرکز خرید روشا به فروشگاه‌های تجاری، یک طبقه به رستوران و کافه و چند طبقه به پارکینگ اختصاص دارد. سوپر مارکت بزرگ و وسیع نیز از دیگر امکانات این مجموعه است.

در مرکز خرید روشا انواع اجناس از جمله لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، ساعت و زیورآلات، پوشاک زنانه (انواع لباس مجلسی، مانتو و پالتو)، پوشاک آقایان و کودکان، لوازم ورزشی، ست‌های کامل سفر (چادر مسافرتی، کوله، ظروف مسافرتی، لباس کوهنوردی و طبیعت گردی) و… به فروش می‌رسند. به‌علاوه، این مرکز خرید یک مزیت مهم دیگر نیز دارد؛ مشتریان می‌توانند تمام کالاهای این مجموعه را در سامانه فروشی اینترنتی، خریداری کنند.

آدرس: تهران، نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه، مرکز خرید روشا

لوکس ترین مراکز خرید تهران

مرکز خرید بام لند

مجموعه تفریحی تجاری بام لند از معروف‌ترین مراکز خرید لوکس تهران به حساب می‌آید که علاوه بر خرید، امکان انجام تفریح‌هایی همچون ماهیگیری، پیاده‌روی، قایق سواری و… را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است. مرکز خرید بام لند از ۱۲ ویلای دو طبقه تشکیل شده که تعدادی از لوکس‌ترین و بهترین فروشگاه‌های مد و لباس، لوازم‌خانگی، جواهرات و… را در خود جای داده است و با عرضه کالاهای باکیفیت و متنوعی از برندهای معروف دنیا، طرفداران زیادی دارد.

تفریحات بام لند شامل وی آر لند، قایق‌سواری، واقعیت مجازی زاویه، ماهیگیری، شهر بادی (دارت بادی، فوتبال حبابی و فوتبال صابونی)، فوتبال دستی انسانی، اسکای فلایر، شهربازی سرپوشیده کیدز گاردن، پرش آزاد، مجموعه ساحل شنی پرشین و پیست پاتیناژ می‌شود. در کنار خرید و تفریح می‌توانید از کافه، فست فود و رستوران های بام لند استفاده کنید.

آدرس: تهران، انتهای اتوبان همت، خروجی بلوار کاشان، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند

لوکس ترین مراکز خرید تهران

مرکز خرید ارگ تجریش

مرکز خرید ارگ تجریش در ۱۰ طبقه در ضلع شمالی میدان تجریش واقع شده که پنج طبقه آن تجاری و مابقی پارکینگ اختصاصی است. پارکینگ یکی از مهم‌ترین بخش‌های این پاساژ است؛ چراکه بازدیدکنندگان می‌توانند با آسودگی خیال و بدون دغدغه به خرید بپردازند. وجود امکاناتی از قبیل کافی‌شاپ، فودکورت، رستوران، کارواش، پردیس سینمایی، شهربازی فان تایم، آمفی‌تئاتر و بام سبز نیز این محل را برای خرید و گشت‌وگذار، ایدئال کرده‌اند.

برای خرید گزینه‌های متنوعی از انواع پوشاک زنانه، بچه‌گانه، لباس مجلسی، کت و شلوار مردانه تا سیسمونی، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم‌خانگی، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و… با برندهای معتبر داخلی و خارجی پیش روی شما قرار دارد.

آدرس: میدان تجریش، ابتدای خیابان سعدآباد، مرکز خرید ارگ تجریش

لوکس ترین مراکز خرید تهران

مرکز خرید مدرن الهیه

مرکز خرید مدرن الهیه در ساختمانی ۱۱طبقه در انتهای بلوار آفریقا (جردن) و در نزدیکی بزرگراه مدرس قرار دارد. تنها دو طبقه‌ از این یادزه طبقه به فروشگاه و مرکز تجاری تعلق دارد که بیشترشان به فروش پوشاک می‌پردازند و باقی فروشگاه‌ها به فروش عطر، ساعت، لوازم آرایش، لوازم ورزشی، شکلات دست‌ساز و… اختصاص دارند. برندهای استفانو ریچی، لامبرود دپارک، مونت کارلو، رد والنتینو، پرومُد و… از جمله برندهایی‌اند که محصولات‌شان را در این مرکز خرید پیدا خواهید کرد.

طبقه‌ی رویال مجتمع مدرن الهیه در طبقه‌ی پنجم این مرکز خرید به تازگی افتتاح شده و شامل چند بوتیک، جواهرفروشی، کافی‌شاپ و رستوران لوکس با محیطی جذاب است.

بازدیدکنندگان می‌توانند در رستوران و کافی‌شاپ این مرکز خرید استراحت کنند و غذا بخورند. همچنین پارکینگ این مرکز خرید با ۱۷۵ جای پارک خودرو خیال بازدیدکنندگان را بابت پیدا کردن جای پارک در منطقه‌ی جردن راحت کرده است.

آدرس: تهران، خیابان الهیه، بلوار آفریقای شمالی، مقابل خیابان گلنار

لوکس ترین مراکز خرید تهران

مجتمع تجاری کوروش

مجتمع کوروش بیشتر مانند سرزمین عجایب است چراکه بازدید از آن هر بیننده ای را سر ذوق می آورد. از عرضه محصولات بروزترین برندها که بگذریم مجتمع کوروش با گرد هم آوردن انواع و اقسام امکانات و نیازمندی ها در یک مکان تبدیل به مجتمع تجاری قدرتمند و البته پرطرفداری شده است.

پردیس های سینمایی شناخته شده و پرآوازه، شهربازی، فودکورت های موفق و پرطرفدار، سرزمین بازی در کنار کتابفروشی و بسیاری از امکانات دیگر مجتمع کوروش را مقصدی مناسبی برای رسیدن به اهداف در کوتاه ترین زمان ممکن کرده است. به این مجتمع پرطرفدار بورس طلا و بورس موبایل را هم در طبقات اختصاصی اضافه کنید.

برندهایی نام آشنا در زمینه پوشاک مردانه و زنانه، پوشاک کودک، کیف و کفش، اکسسوری، محصولات چرمی، لوازم خانگی، ساعت و جواهرات و بسیاری دیگر از نیازمندی ها در میان طبقات متعدد مجتمع کوروش یافت می شوند. اگر از آن دسته از افرادی هستید که گشت و گذار در مال ها و مراکز خرید بزرگ جزو تفریحاتتان است حتما سری به مجتمع کوروش نیز بزنید.

آدرس: تهران، بزرگراه شهید ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی، کوروش مال

لوکس ترین مراکز خرید تهران

مرکز خرید گالریا

گالریا با ۱۷ طبقه هم یکی از لوکس ترین مراکز خرید تهران است. نمای گالریا و تزئینات آن بسیار لوکس و خاص است و باعث می‌شود که از نظر ظاهری هم در دسته بهترین مراکز خرید تهران برای خود جایی دست‌وپا کند. گالریا فقط مکانی برای خرید کالاهای لوکس نیست بلکه در آن رویدادهای مختلفی هم برگزار می‌شود که اگر خبر شوید و دوست داشته باشید، برایتان مفید یا مفرح خواهند بود.

دو طبقه از گالریا به غذا اختصاص دارد. فودکورت این مرکز خرید بسیار وسیع و متنوع است و اگر شکمو باشید قطعا از آن خوشتان خواهد آمد. بهتر است در سر زدن به رستوران‌های گالریا به سراغ امتحان کردن غذاهای بین‌المللی مانند غذاهای مکزیکی یا لبنانی باشید.

یکی از ویژگی‌های ظاهری خاص این مرکز خرید، لوستر بزرگی است که ۳۰ متر ارتفاع و ۲ متر عرض دارد و در این پاساژ آویزان شده است. می‌گویند این لوستر، بزرگ‌ترین لوستر دست‌سازی است که در خاورمیانه ساخته‌اند.برندهای معروف وطنی هم که طراحان داخلی آنها را راه‌اندازی کرده‌اند در گالریا فروشگاه‌هایی دارند.

آدرس: ولنجک، خیابان سیزدهم

لوکس ترین مراکز خرید تهران

مرکز خرید سام سنتر

در میان مراکز خرید تهران، مجتمع تجاری سام یا سام سنتر را می توان لوکس ترین دانست؛ آن قدر لوکس که برخی آن را جزیره ای جدا از ایران توصیف می کنند و لقب های عجیبی همچون جزیره لاکچری برندها به آن می دهند.

در سام سنتر به برندهای لوکس و جهانی دسترسی دارید؛ برندهای معتبر بین المللی کیف، پوشاک، کفش، لوازم مد، طلا، جواهرات، ساعت، لوازم آرایشی و ادکلن و کالاهای دیگر.

این مجتمع در ۹ طبقه ساخته شده است و ۲۶ فروشگاه تجاری در خود دارد. بخش جذاب این مرکز، فضای رستورانی آن است که در طبقه نهم قرار دارد و چشم‌اندازی زیبا را در بهترین نقطه شهر تهران در اختیار مراجعانش قرار می دهد.

آدرس: تهران، الهیه، خیابان فرشته

لوکس ترین مراکز خرید تهران

مرکز خرید اسکای سنتر لواسان

برای رسیدن به اسکای سنتر باید کمی بیشتر از مرکز تهران دور شد. این مرکز خرید نوساز و لاکچری در لواسان قرار دارد و مشتریان مخصوص به خودش را دارد؛ ییلاق‌نشینان تهران. اسکای‌سنتر با معماری کلاسیک و بسیار مجلل، پاتوق برندهای معتبر و معروف است و اگر همزمان بخواهید هم از هوای ارتفاعات اطراف تهران لذت ببرید و هم خرید کنید، محل بسیار مناسبی است.

علاوه بر حضور برندهای معتبر، این مرکز خرید لوکس به دلیل موقعیت جغرافیایی‌اش، چشم‌انداز بی‌نظیری به سد لتیان و طبیعت اطرافش دارد. مانند دیگر مراکز خرید، در اسکای سنتر هم رستوران و کافی‌شاپ وجود دارد و با وجود پارکینگ پرظرفیتش مشکلی برای جای پارک نخواهید داشت.

آدرس: لواسان، بلوار امام خمینی

لوکس ترین مراکز خرید تهران

اطلس مال

اطلس مال از جدیدترین مراکز خرید پایتخت در مجاورت پارک نیاوران است که هشت طبقه اداری، چهار طبقه تجاری، ۶ طبقه پارکینگ و یک طبقه فودکورت دارد. ایجاد فضاهای سبز با آبشار، آسانسورهای پانوراما، استفاده بهینه از انرژی خورشید و قرارگیری در کنار پارک نیاوران با چشم‌انداز عالی، گوشه‌ای از جذابیت‌های این مرکز خرید هستند. ضمن اینکه وجود روف گاردن (باغ بام) زیبایی بصری خاصی به آن داده است و مانند عایق در هر طول سال‌ از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند.

برای خرید انواع پوشاک، کیف و کفش، وسایل بهداشتی،‌ زیورآلات و… می‌توانید به این مرکز خرید بروید که به‌لطف وجود ایستگاه‌های استراحت با مبلمان راحت، پله‌های برقی، کافی‌شاپ‌های متعدد و سرویس‌های بهداشتی، کلیه وسایل رفاه شما فراهم است.

آدرس: تهران، خیابان پاسداران، ضلع جنوبی پارک نیاوران، اطلس مال

لوکس ترین مراکز خرید تهران

مرکز خرید اپال

مرکز تجاری اپال در زمینی به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع احداث شده است و ۲۳ طبقه دارد که ۹ طبقه آن در زیر زمین و بقیه در روی زمین هستند. از جمله اجناسی که در این مرکز خرید به مشتریان عرضه می‌شوند، می‌توان به لوازم‌خانگی، طلا، بورس ساعت، لباس عروس، لباس شب، لباس داماد، آینه و شمعدان، بورس پوشاک و لباس‌های جدید، گوشی‌های هوشمند، رایانه، لپ‌تاپ، بازی‌های کامپیوتری و لوازم صوتی و تصویری اشاره کرد.

مرکز خرید اپال با تنوع محصولات و مغازه‌های لوکس و زیبا به مقصدی محبوب در میان علاقه‌مندان به خرید و پاساژگردی در غرب تهران تبدیل شده است. سینما، سالن بولینگ و بیلیارد، فودکورت و رستوران‌های مجلل با سرو غذاهای خوش‌طعم، اتاق اختصاصی «پدر و کودک» و «مادر و کودک»، کارواش، هایپرمارکت و هفت طبقه پارکینگ تنها بخشی از امکانات رفاهی این مجموعه هستند.

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، بلوار کوهستان، مرکز تجاری اپال

لوکس ترین مراکز خرید تهران

مگامال

یک مرکز خرید لاکچری که محصولات مطرح ترین برندهای روز دنیا در آن یافت می شود؛ پوشاک گرفته، پردیس سینمایی خاص و اکران فیلم های روز دنیا، فروشگاه بزرگ مواد غذایی، محصولات الکترونیکی، عطر و ادکلن و لوازم خانگی را می توان در این مجتمع تجاری 9 طبقه پیدا نمود. انواع برندهای مطرح ورزشی نیز در این مرکز خرید بزرگ به چشم می خورد.

اگر به دنبال کافه های لوکس و یا رستوران شیک می گردید مگامال بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. پردیس سینمایی بزرگ و زیبای مگامال که محل اکران خصوصی اغلب فیلم های طراز اول ایرانی است، آن را محل رفت و آمد بسیاری از اهالی هنر کرده است.

آدرس: تهران، بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز 2، میدان شهید صارمی

لوکس ترین مراکز خرید تهران


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *