تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مشهد, معرفی هتل

لوکس ترین هتل های مشهد برای یک سفر زیارتی متفاوت 

لاکچری ترین هتل های مشهد 

در تمام طول سال، شهر مشهد پذیرای مسافران زیادی است که برای سیاحت و زیارت راهی این شهر می­‌شوند. در این شهر، برای همه اقشار جامعه با هر سطح در آمدی، اقامتگاه و هتل وجود دارد. در این مطلب قصد داریم  لوکس­ترین هتل­­های این شهر را مانند هتل الماس 2 مشهد معرفی کنیم.

هتل الماس دو مشهد

هتل الماس 2 در سال 1395 با 25 طبقه افتتاح شد. این هتل 216 اتاق و سوئیت دارد، پنج ستاره است و امکانات بی‌شماری به مهمانان خود ارائه می­دهد.

اتاق های جذاب هتل

در این بخش، سوئیت­‌های ویژه و خاص این هتل را به شما معرفی می‌­کنیم.

لوکس ترین هتل های مشهد 

سوئیت تمدن آفریقایی

فرض کنید در مشهد مقدس بعد از یک تجربه زیارتی وارد هتل می‌شوید و شب را در فضای متفاوت بگذرانید. در هتل الماس 2 مشهد این امکان برایتان وجود دارد. در این هتل، سوئیت و اتاق‌ های متعددی بر اساس تمدن آفریقایی طراحی شده­اند. با اقامت در اتاق­‌های ویژه این سبک، گویی بر سرزمین گرم و پر تب‌وتاب آفریقا قدم می­‌گذارید.

سبک ایتالیایی

در این مجموعه اتاق‌ها و سوئیت‌های ایتالیایی، به زیباترین حالت، فضای رم و تمدن باشکوه و ابدی ایتالیا برای شما تداعی می­­شود و می‌­توانید اقامتی بی‌نظیر را تجربه کنید. مجموعه تمدن ایتالیایی شامل اتاق دوتخته برلیان، اتاق امپریال، اتاق کانکت، اتاق دوتخته و سوئیت یک‌خوابه است و هر کدام متراژ متفاوتی دارد.

سبک تمدن عرب

اعراب و ایرانیان به دلیل همسایگی و همچنین مذهب یکسان، دارای اشتراکات فراوانی هستند. در کنار این اشتراکات، تفاوت‌های فرهنگی جالب و شگفت­­انگیزی نیز وجود دارند. با اقامت در مجموعه اتاق‌ها و سوئیت‌های سبک تمدن عرب در هتل الماس 2 مشهد می ‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.

علاوه بر سبک‌های تمدنی یاد شده، اتاق‌­ها و سبک‌­های زیر  نیز در این هتل وجود دارند.

  • تایلند
  • ایران باستان
  • روسیه
  • هند
  • سبک معماری و تمدن صفویه

سوئیت ‌های هانی مون

بسیاری از زوج های جوان برای ماه عسل به شهر مشهد سفر می کنند. در هتل الماس 2 مشهد اتاق‌­های ویژه ماه‌عسل وجود دارد که برای زوج‌هایی که به تازگی ازدواج کرده­اند، طراحی شده­اند. در این اتاق‌ها، سعی شده است آسایش و راحتی زوج­های جوان با معماری داخلی زیبا و دیگر امکانات نظیر جکوزی فراهم شود. سوئیت­‌های هانی مون در سبک تمدن ایران باستان و صفویه موجود هستند.

کافه ها و رستوران های هتل

در این بخش، مقاله رستوران­های و کافه‌­های هتل را معرفی می‌­کنیم.

کافه‌رستوران روف‌گاردن

در  طبقه 19 هتل الماس 2 می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها را در فضایی زیبا و دلنشین  میل کنید. در این کافه‌رستوران، همچنین غذاهای ایرانی نیز سرو می­‌شوند.

کافی‌شاپ و فست‌فود یاقوت

اگر هوس غذاهای فست‌فودی به سرتان زد یا دوست داشتید فضا و حس و حال کافه را با قهوه‌ ها و دم‌نوش­‌های خوشمزه تجربه کنید، سری به طبقه اول هتل الماس 2 مشهد بزنید و به کافی‌شاپ و فست‌فود یاقوت بروید.

رستوران گردان پانوراما

در بلندترین نقطه هتل، این رستوران زیبا با غذاهای لذیذ دریایی و فرنگی منتظر حضور شما است. در این رستوران، می­‌توانید منظره­‌ای زیبا از شهر مشهد و حرم مقدس امام رضا (ع) را مشاهده کنید.

رستوران فیروزه

این رستوران علاوه بر این که شما را  مهمان نمای زیبایی از شهر مشهد می­کند، طراحی زیبا و منحصربه­فردی دارد. در این رستوران، انواع غذا های ایرانی، فرنگی و گیاهی سرو می­‌شوند.

کافی‌شاپ اسپا

این کافی‌شاپ در مجموعه آبی هتل الماس 2 مشهد قرار دارد و نوشیدنی­‌های متنوعی را سرو می‌کند که در حین استخر و ماساژ، صرف آنها بسیار دلچسب خواهد بود.

دیگر امکانات هتل الماس 2

در ادامه، برخی از مهم­‌ترین امکانات هتل را معرفی می‌­کنیم.

  • مجموعه آبی و اسپا
  • ترانسفر فرودگاهی و راه‌آهن
  • بازارچه اختصاصی برای خرید
  • سالن کنفرانس و همایش‌ها
  • سرویس صبحانه بوفه
  • اینترنت پرسرعت وای فای

هتل درویشی مشهد

این هتل در سال 1390 آماده پذیرایی از مسافران شد و مانند هتل الماس 2 مشهد پنج ستاره دارد. هتل درویشی یکی از لوکس­‌ترین هتل­ های مشهد است که امکانات زیادی را به مسافران  ارائه می‌دهد. در این هتل، اتاق­‌های ملل و vip موجود هستند.

همچنین مجموعه آبی و اسپای هتل درویشی، بسیار مجهز، شیک و راحت است. هتل درویشی 23 طبقه و 223 اتاق دارد. فاصله هتل تا نیز حرم بسیار نزدیک است و با کمی پیاده‌روی می‌توان به حرم رسید. رستوران آتریوم هتل یکی از زیباترین و بی‌نظیرترین رستوران ‌های مشهد است که در آن، غذاهای ایرانی و فرنگی خوشمزه‌ای سرو می‌شوند.

لوکس ترین هتل های مشهد 

هتل قصر طلایی مشهد

این هتل زیبا و مجلل 358 اتاق دارد و مانند هتل الماس 2 مشهد امکانات زیادی را برای فراهم نمودن اوقات خوب و خوش به مهمانان ارائه می ‌کند. با 20 دقیقه پیاده‌روی از این هتل می‌ توان به حرم رضوی رسید. آپارتمان رویال، سوئیت پرنسس رویال (مخصوص ماه‌عسل)، سوئیت وسترن، سوئیت پرزیدنت و اتاق دابل آتریوم از اتاق­‌های ویژه و خاص این هتل هستند.

در رستوران­‌های متنوع این هتل می­‌توانید انواع غذاهای ایرانی و خارجی را امتحان کنید. همچنین  مجموعه آبی هتل قصر طلایی لحظات خوشی را به شما هدیه می­دهد. در این هتل، یک کافی‌شاپ 24 ساعته در لابی  قرار دارد که در هر ساعت از شبانه ‌روز برای صرف قهوه و دیگر نوشیدنی‌ها می‌­توانید به آن مراجعه کنید.

لوکس ترین هتل های مشهد 

رزرو هتل های لوکس و 5 ستاره مشهد در فلای تودی

مشهد دارای هتل­های لوکس زیادی است و ما در این مقاله برترین آنها را معرفی کردیم؛ یکی از آنها، هتل الماس 2 مشهد است. در این هتل می­‌توانید اوقات مفرحی را تجربه و سفر خود به مشهد را به‌یادماندنی کنید. با مراجعه به سایت فلای تودی می­توانید این هتل و سایر هتل­های لوکس مشهد را به راحتی رزرو کنید. در این سایت متنوع ترین فهرست هتل های مشهد را مشاهده خواهید کرد. با یک مقایسه ساده میان امکانات و قیمت اتاق ها به راحتی می‌توانید مناسب ترین گزینه را با توجه به بودجه خود رزرو کنید. فلای تودی ارزانترین و متنوع ترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته باکیفیت‌ترین خدمات سفر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *