تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی, مقالات آموزشی

تمیز کردن لکه آب هویج از روی مبل 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هویج و آب آن، یکی از خوراکی های خوشمزه و مفید برای بدن و چشمان ما هستند که می توانند در هر فصلی از سال مورد استفاده قرار گیرند. هویج به دلیل دارا بودن رنگدانه های بتاکاروتن، در صورتی که روی مبل یا صندلی های پارچه ای میز نهارخوری شما بریزد، رنگ نارنجی یا زردی را بر جای خواهد گذاشت.

تفاوتی نمی کند که لیوان آب هویج از دست شما یا کودکتان بر روی مبل ریخته باشد، بهرحال پاک کردن لکه در اولین مراحل پس از ریختن آن، می تواند کار تمیز کردن را برای شما راحت تر کند.

بنابراین پیش از هر اقدامی، برای پاک کردن لکه آب هویج از روی مبلمان خود، بهتر است نکاتی را در این خصوص بدانید و به سرعت وارد عمل شوید. ما در این راهنما، نحوه از بین بردن لکه نارنجی آب هویج از روی مبل را به شما آموزش خواهیم داد. پس تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

تمیز کردن لکه آب هویج از روی مبل


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

پاک کردن لکه آب هویج از روکش مبلمان پارچه ای

برای پاک کردن لکه آب هویج از روی مبل پارچه ای خود، مراحل زیر را دنبال کنید و یا به سامانه Tohidcarpet.com سری بزنید و از متخصصین حوزه شستشوی فرش کمک بگیرید:

مرحله 1: به سرعت تمیز کنید

ابتدا پیش از هر اقدامی، هویج اضافی را از روکش پارچه ای مبل خود پاک کنید. برای این کار نیاز به چند دستمال کاغذی حوله دارید. اگر دستمال کاغذی حوله ای در منزل ندارید، می توانید از همان دستمال کاغذی معمولی استفاده کنید، اما به یاد داشته باشید که اجازه ندهید دستمال بیش از حد خیس شود. خیس شدن بیش از حد دستمال کاغذی های معمولی، باعث می شود تا خورد و له شوند و به روکش پارچه ای مبل شما بچسبند.

برای پاک کردن لکه آب هویج از روکش، همچنین می توانید از دستمال های پارچه ای موجود در خانه نیز استفاده کنید. ترجیحا دستمالی را انتخاب کنید که آبگیری خوبی داشته باشد.

مرحله 2: محلولی را برای تمیز کردن رومبلی، تهیه کنید

2 فنجان آب خنک را با 1 قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی در یک ظرف بزرگ ترکیب کنید. می توانید این محلول را درون یک بطری اسپری دار بریزید و بر روی محل لکه مبل خود اسپری کنید. سپس با یک دستمال تمیز، لکه را پاک کنید. اگر بطری اسپری دار در خانه ندارید، می توانید یک دستمال بردارید و به محلول آماده شده آغشته کنید. سپس دستمال را از ظرف خارج کرده و خوب آب اضافی آن را بگیرید تا پارچه مبل شما بیش از اندازه خیس نشود.

سپس دستمال را روی محل لکه بکشید. این کار را تا جایی ادامه دهید که لکه کاملا از روی پارچه رومبلی محو شود.

دقت کنید که پاک کردن لکه را به آرامی و با حرکات فشاری و دایره ای تمیز کنید. پاک کردن را از سمت خارج لکه آغاز کنید و به سمت مرکز لکه پیش بروید. هر بار که لکه به دستمال جذب شد، از سمت دیگری از دستمال که تمیز است، استفاده کنید. اگر دستمال شما کاملا آلوده شده و رنگ نارنجی در تمام قسمت های آن پخش شده، بهتر است دستمال دیگری بردارید و کار را ادامه دهید. تمیز کردن با دستمال آلوده، می تواند باعث بزرگ تر شدن لکه و بیشتر شدن مشکل شود.

این مرحله را تا جایی تکرار کنید که لکه آب هویج به طور کامل از مبل شما پاک شود. در صورتی که هرچه تلاش می کنید، پارچه رنگ هویج را به دستمال پس نمی دهد و رنگ به خورد الیاف پارچه رفته است، پیشنهاد می کنیم از خدمات مبل شویی قالیشویی اشرفی اصفهانی کمک بگیرید.

مرحله 3: مبل را بشویید

پس از آنکه لکه کاملا از بین رفت، نوبت به شستن مبل می شود. یک فنجان را از آب سرد پر کنید. یک پارچه سفید و تمیز برارید. پارچه را به آب سرد آغشته کنید. دقت کنید که پارچه نم دار باشد اما خیس نباشد. محل لکه را با دستمال شستشو دهید تا مایع ظرفشویی و باقی مانده های آب هویج، کاملا از آن خارج شود.

نکته: توجه داشته باشید که مبل را فقط تا حد لازم خیس کنید و از خیس کردن بیش از اندازه که باعث باقی ماندن آب در روکش می شود، خودداری کنید.

تمیز کردن لکه آب هویج از روی مبل

مرحله 4: مبل را خشک کنید

خشک کردن آخرین اقدامی است که برای تمیز شدن لکه آب هویج از مبل انجام می دهید. به کمک یک اسفنج یا حوله تلاش کنید تا آب اضافی را از مبل پارچه ای خود خارج کنید.

چنانچه پس از خشک شدن، شاهد باقی ماندن آثار لکه روی مبل خود شدید، استفاده از خدمات قالیشویی آذری به شما پیشنهاد می شود.

تمیز کردن لکه آب هویج از مبل چرمی

برای پاک کردن لکه ایجاد شده روی مبل چرم، تنها کافیست یک دستمال مرطوب شده با آب را به لکه بکشید. پس از پاک کردن لکه نیز، محل را خشک کنید.

پس از تمیز شدن لکه نیز می توانید از محصولات نرم کننده چرم استفاده نمایید تا مبل چرمی شما به حالت اولیه خود باز گردد.

مبل شویی در منزل یا محل کار

خدمات مبل شویی در محل شما یکی از ویژگی هایی است که توسط قالیشویی محدوده اشرفی اصفهانی ارائه می شود. با دریافت این خدمات، می توانید از نزدیک ترین قالیشویی به خود، خدمات مورد نظر را دریافت نمایید. خدمات مبل شویی قالیشویی محدوده آذری با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کادری مجرب ارائه می شود. استفاده از دستگاه های پیشرفته مبل شویی با مترین میزان آبریزش از ویژگی های ارائه شده توسط قالیشویی توحید است.

قالیشویی توحید

قالیشویی توحید در سرتاسر تهران و کرج، شعبات مختلفی دارا می باشد. شما می توانید از هر جای تهران و کرج که هستید، وارد بخش سفارش آنلاین خدمات ما در پورتال مجموعه شده و سفارش خود را ثبت کنید. تفاوتی نمی کند در چه ساعتی از شبانه روز، خدمات خود را ثبت کنید. همکاران ما پس از ثبت سفارش، در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از تایید سفارش، خدمات مورد نظر شما را از نزدیک ترین شعبه به شما ارائه می نمایند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *