تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
امارات

آشنایی با مرکز خرید مارینا مال دبی ، امارات | Dubai Marina Mall 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مارینا مال دبی

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با مرکز خرید مارینا مال دبی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مرکز خرید مارینا مال دبی یکی دیگر از مراکز خرید بسیار خوب و با کیفیت در کشور امارات است که خیلی مورد توجه توریست ها و گردشگران قرار گرفته است و به مکانی برای خرید اجناس توریست ها یی تبدیل شده است.مارینا مال دبی

مرکز خرید مارینا مال دبی در ۴ طبقه بسیار بزرگ و مجزا در کنار ساحل بنا شده است که بیش از ۱۷۰ غرفه و فروشگاه مختلف را در خود جای داده و طبق معمول برای رفاه حال کسانی که به این مرکز خرید می روند نیز رستوران ها و کافه های مختلفی دارد.

شما در این مرکز خرید به هیج عنوان احساس خستگی نخواهید کرد و می توانید از برند های بسیار مطرح نیز دیدن کنید که یکی از آپشن های این مجموعه همین فروشگاه های برند پر تعداد است پس شما هم برای دیدن و خرید کردن حتما به این مجموعه سر بزنید لازم به ذکر است این مرکز خرید در تمام روزهای هفته باز می باشد و شما می توانید از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ به این مرکز خرید سر بزنید.مارینا مال دبی


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

بهتر است بدانید که این مرکز خرید در منطقه ای به اسم مارینا قرار گرفته است. این منطقه زیبا و چشم نواز در خود جاذبه های مختلفی دارد. این مرکز خرید تنها یکی از جاذبه های موجود در این ناحیه است که یک دهلیز دایره ای دارد و پیاده روی آن به اسکله می رسد.

با اینکه مرکز خرید مارینا نسبت به سایر مراکز خرید دبی، کوچکتر است اما مجموعه ای عالی برای تفریح و خرید میباشد که سالن های سینما، زمین بازی کودکان، بوتیک های مدرن، سوپر مارکت و رستوران ها و کافه های متعدد را شامل میشود.

سینما با 5سالن بزرگ و مجهز در طبقه آخر مارینا مال قرار دارد که به روزترین فیلم های دنیا را بر روی پرده خود نمایش میدهد.مارینا مال دبی

سایر امکانات مرکز خرید

سالن بولینگ مرکز خرید مارینا مال شهر دبی (Emirates Bowling Village)

شهربازی سرپوشیده مرکز خرید مارینا مال شهر دبی (Fun City)

رستوران و فست فودهای مرکز خرید مارینا مال شهر دبی

دسترسی

اگر به دنبال آدرس مرکز خرید مارینا مال شهر دبی باشید، می توانید به تاکسی ها این آدرس را بدهید: دبی، خیابان شیخ زاید (Sheikh Zayed Rd – Dubai – United Arab Emirates).

این مجموعه بی نظیر که تنها چند دقیقه با ساحل زیبای جمیرا فاصله دارد در مجاورت ایستگاه اف سی و هفت (F 37) اتوبوس رانی واقع شده که هر ده تا پانزده دقیقه یک اتوبوس از آن می گذرد. اگر بتوانید ده دقیقه پیاده روی را تحمل کنید، گزینه مترو هم به راه های رسیدنتان اضافه می گردد. این مرکز خرید همه روزه از 10 صبح تا 10 شب باز بوده و در روزهای پنجشنبه و آدینه با افزایش ساعت کاری خود تا نیمه شب پذیرای مشتریان خود هست.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *