تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
همدان

مجتمع تفریحی و اقامتی عباس آباد ، همدان | Hamedan 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مجتمع تفریحی عباس آباد

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با مجتمع تفریحی عباس آباد همدان آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مجموعه تفریحی توریستی تپه عباس آباد در محدوده شهری و در جنوب غربی همدان قرار گرفته است. این منطقه خوش آب و هوا به خاطر اینکه به بالاترین نقطه شهر می‌رود به بام همدان نیز معروف شده است و منطقه‌ای که در آن وجود دارد دارای استخر و دریاچه بوده و در دیگر قسمت‌های عباس آباد پله‌هایی است که به بالای یک منطقه توریستی می‌رود و در آنجا کل شهر همدان زیر پای شماست و منظره ای دیدنی را تجربه خواهید کرد.

در این مکان دیدن منظره شهر همدان در شب که حول میدان امام خمینی با پلانی دایره‌ای شکل گسترش یافته است، از بالای این تپه بسیار دیدنی خواهد بود. اگر می‌خواهید چشم‌انداز زیبایی از شب‌های تابستان شهر را در همدان ببینید، باید به بلندای تپه سرسبز عباس آباد که بر شهر مشرف است، بروید. در گذشته تپه عباس آباد را به نام تپه نقاره خانه می‌شناختند، به این دلیل که اگر حاکمی جدید منصوب می‌شد با نواختن ساز و طبل این خبر بزرگ را از آنجا برای مردم شهر اعلام می‌کردند.

مجتمع تفریحی عباس آباد


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

در این مجموعه امکانات تفریحی، رفاهی و اقامتی بسیار مناسبی فراهم شده است. در بالای تپه عباس آباد استخری بزرگ ساخته‌اند که رستورانی در میان آن جای دارد و اگر به دنبال متفاوت‌ترین‌ها هستید، اینجا انتخاب مناسبی خواهد بود. بر بلندای تپه عباس آباد بایستید و از دیدن مناظر اطراف لذت ببرید، شهر همدان از یک سو و باغ‌های عباس آباد از سوی دیگر در زیر پای شماست.

طبیعت بام همدان سرشار از زیبایی و آرامش است و آن را به یک مکان بی نظیر برای استراحت تبدیل کرده است. یکی از جاذبه های طبیعی تپه عباس آباد، آبشار خروشان آن است که با پله‌بندی های ساخته شده به سمت پایین مجموعه یک آبشار مصنوعی نیز به وجود آورده که از فضایی بسیار زیبا برخوردار است.

مجتمع تفریحی عباس آباد

اقامت

مجتمع اقامتی عباس آباد یک مجموعه با ۳۴ سوئیت اقامتی و در دو طبقه می باشد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به کافی شاپ، اینترنت، تاکسی سرویس، سرویس اتاق، کرایه خودرو و پارکینگ رایگان اشاره کرد. واحدهای اقامتگاه مجهز به تلویزیون، مبلمان، یخچال، آشپزخانه با وسایل پخت‌و‌پز، اسپیلت‌ و سرویس بهداشتی اختصاصی هستند. در رستوران مجموعه نیز انواع غذاهای ایرانی سرو می‌شود.

مجتمع اقامتی عباس آباد با نزدیکی به مهم‌ترین جاذبه‌های تفریحی همدان موقعیت مکانی خوب دارد. به طوری که مسافران می‌توانند با طی مسافت کوتاهی به آبشار گنجنامه برسند، سوار تله کابین شده و از تماشای طبیعت دره میشان و مناظر اطراف لذت ببرند.

مجتمع تفریحی عباس آباد

این مجتمع ضمن اینکه از شلوغی شهر دور است، تنها سه کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد و به همه جاذبه‌های تاریخی و تفریحی شهر مثل آرامگاه باباطاهر و بوعلی سینا، گنبد علویان، پارک ارم و نمایشگاه بین المللی و غار علیصدر دسترسی دارد.

اگر اهل خرید هستید پاساژهای آریان و الماس از بهترین مراکز خرید شهر هستند که در نزدیکی مجتمع اقامتی عباس آباد قرار گرفته‌اند.از امکانات دیگر نزدیک مجتمع دو رستوران سنتی و مدرن و فست فود و چند کافه است که مسافران اهل رستوران گردی و تنوع می‌توانید روی آن‌ها هم حساب کنند.

دسترسی

برای اینکه بتوانید به بالای تپه عباس آباد نیز بروید می توانید از کوچه باغ های اطراف اقدام به طی مسافتی به صورت پیاده کنید و یا می توانید از جنوب چهار باغ ارم سوار بالابر شده و مسافتی 600 کیلومتری را به بالای تپه طی نمایید. می توانید از طبیعت زیبا و سرسبز این مجموعه از بلندای تپه عباس آباد لذت ببرید. همچنین دشت های اطراف که در فصل بهار پر از شکوفه ها و گل های بهاری می شوند نیز منظره فوق العاده را به وجود می آورند که توصیه می کنیم دیدن آن را به هیچ عنوان از دست ندهید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *