تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رامسر, مازندران

مجتمع رفاهی و تفریحی شهر سبز رامسر 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

شهر سبز رامسر

در این مطلب سفری به رامسر خواهیم داشت و در آن یکی از جاذبه های بسیار زیبا به نام مجتمع شهر سبز رامسر را مورد بررسی قرار خواهیم داد و آن را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

مجتمع رفاهی و تفریحی شهر سبز رامسر دارای قسمت های تجاری، تفریحی و هتل می باشد که در دو قسمت ساحلی و کوهستانی واقع شده اند.

مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز رامسر علاوه بر خط تله کابین شامل چندین پروژه اقامتی و تفریحی دیگر نیز میباشد. از جمله این طرح ها می توان به چندین رستوران و کافی شاپ زیبا در یک مجموعه متنوع از چشم اندازهای زیبا و همچنین واحدهای تجاری و فروشگاهی معتبر که در سایت پائین مجتمع واقع می باشند اشاره نمود… .

پیست کارتینگ ، پیست باگی ، زمین بازی پینت بال ، کلوپ دریایی و جت اسکی نیز از دیگر طرحهای ورزشی تفریحی مجموعه در سایت پائین است که تا به امروز افتتاح شده اند. از دیگر جاذبه های بی نظیر این مجموعه بزرگترین شهربازی مدرن شمال ایران است که در زمینی به مساحت 2 هکتار در سایت پائین راه اندازی گردیده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
مجتمع رفاهی و تفریحی شهر سبز رامسر
مجتمع رفاهی و تفریحی شهر سبز رامسر

این مجموعه در ۵ کیلومتری غرب رامسر و ۱۰۳ کیلومتری شهر رشت و ۹۵ کیلومتری شهر چالوس قرار گرفته است. این مجتمع اکنون شامل هتل جنگلی بام رامسر مشمل بر دهکده کلبه های جنگلی و سوئیتهای VIP است که بر فراز قله سماموس واقع شده است.

مقالات بیشتر بخوانید:

همچنین در فاز کوهپایه ای این مجتمع شهر بازی سرزمین رویاها با طراحی بی نظیر و پیستهای ورزشی کارتینگ ، پیست ATV و زمین بازی استاندارد پینت بال ، بزرگترین سینمای 6 بعدی منطقه واقع شده است. فاز ساحلی نیز شامل فروشگاهها و خدمات رفاهی و تفریحی است.

مجتمع رفاهی و تفریحی شهر سبز رامسر
مجتمع رفاهی و تفریحی شهر سبز رامسر

کلوپ دریایی تله کابین نیز با امکانات متنوعی مثل جت اسکی ، پاراسلینگ شاتل و قایق رانی دریایی فعال می باشد. فاز فراساحلی نیز با همتی روز افزون در حال توسعه می باشد تا تبدیل به نمونه ای استثنایی در دریای خزر شود. علاوه بر آنچه به اختصار بیان شد طراحی محیطی زیبا ، مناطق بکر گردشگری و آب نمای موزیکال و چندین رستوران ، کافی شاپ ، تالار و تفرجگاه زیبای کوهستانی نیز از دیگر بخشهای جذاب در این مجموعه هستند.

اکنون تله کابین رامسر با سرعت 3 متر بر ثانیه، مسیر 2000 متری را در مدت 12 دقیقه طی می نماید و تا ارتفاع 700 متری بالا می رود تا سختی صعود از صخره های رفیع البرز را به سفری آسان و دلچسب تبدیل کند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *