تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی, چالوس

مجتمع گل یخ شمشک ، اولین اقامتگاه اسکیمویی در ایران 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مجتمع گل یخ شمشک

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با مجتمع گل یخ شمشک ، اولین اقامتگاه اسکیمویی در ایران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

یکی از زیباترین و متفاوت ترین مجتمع های مسکونی ایران که به سبک خانه های اسکیموها در طبیعت برفی شمشک ساخته شده مجتمع گل یخ شمشک است. شاید در گذر از جاده چالوس بنای زیبای این هتل را دیده باشید که در کنار جاده خود نمایی می کند. هتل گل یخ در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و با زیر بنای مفید 5700 متر مربع در محدوده شمشک احداث شده است. این مجتمع در10 طبقه ( 7 طبقه مسکونی و 3 طبقه پارکینگ ) دارای 66 واحد مسکونی در متراژهای 48 الی 313 متر و دارای 75 واحد پارکینگ می باشد.

مجتمع گل یخ شمشک

مجتمع گل یخ با نام اقامتگاه اسکی بارین شمشک هم شناخته می شود و اسکی باز هایی که در زمستان برای اسکیت به این مکان می آیند، می توانند آنها را رزرو کنند و در آن به طور موقتی زندگی کنند. اقامتگاه اسکی بارین یک مجتمع مسکونی با مالکیت شخصی است که آپارتمان های آن کاملا مبله است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

معماری 

فضای داخلی هتل نیز دنباله رو همان سبک اسکیمویی است.اتاق های پنت هاوس مثل غارهای طبیعی کوه های یخی کنده کاری شده است  و مانند داخل کلبه اسکیمو ها طراحی شده اند و این شیوه در راهرو های هتل هم دنبال شده است . در طبقات بالاتر اتاق ها بزرگتر میشود.

اتاق ها دارای تراس هایی است به شکل منحنی که حوض آب گرم دارند و آبتنی در هوای سرد را میسر کرده است. البته سوییت ها دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی مطبوع هستند.از نظر موقعیت مکانی این مجموعه دارای ویو عالی و همچنین فاصله نزدیک تا پیست اسکی شمشک می باشد.

مجتمع گل یخ شمشک

جاذبه های اطراف

از جاذبه های اطراف و نزدیک به مجموعه گل یخ میتوان به پیست اسکی شمشک، جاده چالوس، دریاچه ولشت، کندلوس غار یخ مراد اشاره کرد که هرکدام در نوع خود منظره های دیدنی زیادی دارد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *