تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, گرجستان

آشنایی با مجسمه مادر گرجستان | Mother of Georgia 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مجسمه مادر گرجستان

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی گرجستان قصد داریم یکی از جاذبه های بسیار زیبای کشور گرجستان یعنی مجسمه مادر را به شما معرفی کنیم که یکی از مجسمه های بسیار زیبا و دیدنی کشور گرجستان است. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

گرجستان کشوری غنی از نظر جاهای دیدنی و فوق العاده زیبا است. مجسمه مادر یا کارتلیس ددا یکی از جاهای بسیار دیدنی گرجستان است. این مجسمه بنایی زیبا و سمبلی بر فراز تپه های سولالاکی شهر تفلیس، پایتخت گرجستان است. این مجسمه تقریباً از تمام زوایای شهر تفلیس قابل مشاهده است. مجسمه مادر تفلیس در سال ۱۹۵۸ میلادی و به مناسبت هزار و پانصد سالگی تفلیس، توسط مجسمه ساز گرجی ” الگوجا آماشوکلی ” بنا نهاده شد.

مجسمه مادر گرجستان ۲۰ متر ارتفاع دارد و از آلومینیوم ساخته گردیده است.شبیه این مجسمه در شهر ایروان پایتخت ارمنستان ساخته شده که به مجسمه مادر ارمنستان معروف است.مجسمه مادر گرجستان


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مادر کارتلی، جامه ی محلی گرجستان را بر قامت پوشانده و یک شمشیر در دست راست دارد، این شمشیر نماد سلحشوری و شجاعت او در مواجهه با دشمنان است و در دست چپ وی قدحی از شراب به نشانه خوش آمدگویی به یاران است.

می توانید با انتخاب تازه ترین مسیر تعبیه شده ای که شما را به مادر کارتلی می رساند، تله کابین سواری را نیز تجربه کنید. به دنبالرامون مادر، زیبایی، برکت و لطافت در جریان است.

تپه های سبز سولالاکی به منزلگاه او خواهد ماند که گویی با سلیقه ای بی همتا، آن را آراسته تا پذیرای ما باشد. پذیرای فرزندانی که در پناه او مآوا می جویند.مجسمه مادر گرجستان

کارتلیس ددا در روزهای بارانی، مادامی که در پس پرده های نرم مه آلود، ایستاده، شکوهی از مهربانی است.

شکوهی منحصر به فرد که این سازه ی هنری را، نه تنها یک مجسمه، که به سمبل مهر بدل نموده است.

مادر کارتلی، سمبل روح  زنانه و زاینده ای پاینده است  که عشق و محبت را می زاید و عصاره حیات را از جان خویش به کام آن ها می ریزد.

او در نهایت لطافت، قدرتمند نیز است و شمشیری در دست دارد برای حراست از عشق.

برای مراقبت از محبت و برای دفاع از مهربانی.نسبت به کسانی که با نیرنگ و دشمنی آمده اند و خنجری در پشت سر نهان داشته اند، شمشیرش را آشکارا از مقابل در دست گرفته و برای آنان که در جستجوی امنیت، به آغوش نرم و آرام او پناه آورده اند، قدحی از حیات جاودانه دارد.

قدحی از شراب از آن گونه که زندگی ابدی می بخشد. کارتلیس ددا، سازه ای که روح عشق در تار و پود آلیاژهای آن نفوذ کرده، چشم انتظار دیدار کسانی است که عشق به مادر در دل هایشان ابدی است.مجسمه مادر گرجستان


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *