تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه, دیدنی های استانبول

محله آسمالی میسکت استانبول 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

محله آسمالی میسکت استانبول

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ترکیه یکی از جاذبه های بسیار زیبای استانبول یعنی محله آسمالی میسکت را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از محله های بسیار زیبا، دیدنی و محبوب میان گردشگران است. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

شهر استانبول دارای یک قابلیت بسیار جالبی می باشد و آن هم این است که بین دو قاره و فرهنگ، اروپا و آسیا واقع شده و این شهر همچنین یکی از بزرگترین شهرهای اروپایی است که بیش از ۱۵ میلیون نفر جمعیت دارد و به ۳۹ منططقه تقسیم خواهد شد. وقتی که می خواهید به این شهر سفر کنید به احتمال زیاد یکی از سوال هایتان این خواهد بود که کدام یک از محله های استانبول را برای اقامت انتخاب کنید. از این رو ما قصد داریم در اینجا به معرفی بعضی از معروف ترین و بهترین محله های استانبول پرداخته ایم تا شما به راحتی نسبت به سلایق و اولیت هایتان محله مورد نظر خود را انتخاب کنید و یکی از هتل های خوب آن را، برای اقامت خود در نظر بگیرید.

محله آسمالی میسکت استانبول
محله آسمالی میسکت استانبول

محله آسمالی میسکت یکی از محله های مهم و زیبای شهر استانبول می باشد. این محله از یک سمت به خیابان استقلال منتهی می شود و یکی از علت های شهرت این محله نیز همین موضوع است. آسمالی میسکت از حدود سال 1920 میلادی معروف شد اما به مرور به علت ساخت و سازهای بی رویه در آن شکل و شمایل خاص و جذاب پیشینش را از دست داد و حالا محله ای با خانه های رنگارنگ است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مهمترین تفریح گردشگران در محله ی آسمانلی میسکت استانبول گشت و گذار در میان کافه های آن است که شکل و شمایلی محلی دارند و رنگ و بویی فرهنگی به سفر شما می دهند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. شهاب شیردل

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۴

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *