تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه, دیدنی های استانبول

آشنایی با محله بی اوغلو استانبول | Beyoğlu 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

محله بی اوغلو استانبول

در این مطلب از قسمت معرفی جاهای دیدنی ترکیه قصد داریم یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبای استانبول یعنی محله بی اوغلو را به شما معرفی کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

بی اغلو یکی از بهترین مناطق استانبول است و بهترین هتل های استانبول را در خود جا داده است.  بی اوغلو در اصل، منطقه ای در قسمت اروپایی استانبول است که شامل میدان تکسیم، خیابان استقلال و مناطق اطرافش خواهد شد.

پل تاریخی گالاتا که یکی از شلوغ ترین و معروف ترین پل های استانبول هم هست، منطقه ی بی اغلو را به قسمت قدیمی شهر استانبول متصل می کند که خود قسمت قدیمی استانبول هم دیدنی های زیادی را در دل خود جای داده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
محله بی اوغلو استانبول
محله بی اوغلو استانبول

در منطقه ی بی اغلو ، هتل های زیبای زیادی به چشم می خورد. در صورتی که بخواهید در استانبول یک اتاق یا آپارتمان رزرو کنید، منطقه بی اوغلو قطعاً بهترین گزینه برای اقامت شما خواهد بود. در صورتی که بخواهید در رستورانی شیک غذا بخورید یا به کافی شاپی متفاوت بروید، بی اغلو یکی از بهترین جاهاست. در صورتی که هم دنبال جایی برای خرید و گردش با بودجه ی مناسب هستید، باز هم پاسخ بی اغلو است.

نام خیابان مشهور استقلال را شنیده اید؟ این خیابان ۳ کیلومتری هم در این منطقه قرار دارد و بهترین و شیک ترین مراکز خرید شهر را می توان در این خیابان پیدا کرد. هر بودجه ای که دشاته باشید، در بی اغلو می توان خرید کنید.محله بی اوغلو استانبول

در قرن نوزدهم میلادی تعداد زیادی از خارجیان مقیم در منطقه بی اوغلو مستقر شدند و همچنین خیلی از سفارتخانه های کشورهای اروپایی در این منطقه ساخته شدند. به همین دلیل است که این قسمت از شهر استانبول بیشتر چهره ای اروپایی دارد یکی از تاریخی ترین و قدیمی ترین سینماهای استانبول به نام اطلس هم در منطقه بی اغلو واقع شده است. دیدن یک فیلم در این سینمای تاریخی، ارزش امتحان کردن را دارد.

جالب است بدانید که دومین سیستم قدیمی حمل نقل زیر زمنی دنیا هم در این منطقه واقع شده است که مقصد نهایی آن کاراکوی است. سواری با این سیستم که finikuler نام دارد، حس فوق العاده جالبی می دهد. این منطقه با تمامی مراکز خرید، رستوران ها و کافه ها و مراکز دیدنی اطرافش، جایی زیبا و حیرت انگیز است.محله بی اوغلو استانبول


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *