تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه, دیدنی های استانبول

محله چوکورکوما استانبول، یکی از محله های معروف استانبول 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

محله چوکورکوما استانبول

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ترکیه یکی از محله های بسیار زیبا و معروف استانبول یعنی محله چوکورکوما را به شما معرفی خواهیم کرد.پس اگر تصمیم دارید تور استانبول علی بابا را رزرو کنید در ادامه با تاپ تراول همراه باشید تا بیشتر با این محله و دیدنی های اطراف آن بیشتر آشنا شوید.

استانبول در نزد گردشگران ایرانی محبوب ترین شهر کشور ترکیه محسوب می شود. این شهر به علت دیدنی های گوناگون و امکانات رفاهی خوبش همیشه پذیرای توریست های خارجی و داخلی بوده و هست. همه می دانیم که نیمی از این شهر در قاره ی اروپا و نیم دیگرش در قاره ی آسیا واقع شده است به همین خاطر محبوبیتش باز هم بیشتر می شود.

در این مقاله قصد داریم محله چوکورکوما را که یکی از مناطق بسیار زیبای ترکیه و استانبول است را به شما معرفی کنیم.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

محله چوکورکوما که قسمتی از منطقه بزرگ بی اغلو است، محله آنتیک شهر است که می توانید اشیاء قدیمی و آنتیک زیادی را در آن پیدا کنید. از جمله مغازه های آنتیک فروشی معروف در اینجا اَ لا تورکا (A La Turca)، مدرن تریح (Modern Tarih) و اسلی گونشیرای (Asli Gunsiray) هستند. شما در این محله می توانید قدم بزنید و از جاذبه هایی که همواره باز هستند، لذت ببرید. از جاذبه های دگر محله چوکور کوما در استانبول می توان به موزه بی گناهی (Museum of Innocence) اشاره کرد که موزه ادبیاتی است که به وسیله ی نویسنده برنده جایزه نوبل ترکی، اورهان پاموک ساخته گردیده است.

محله چوکورکوما استانبول
محله چوکورکوما استانبول

محله ی چوکورکوما در قسمت آسیایی استانبول واقع شده است. اینجا محله ای قدیمی است و با مراجعه به آن گویا پا به تاریخ استانبول گذاشته اید. در محله ی چوکورکوما هنوز هم خانه‎ها شکل و شمایلی کهن دارند و بومیان کوچه هایشان را با گل و گیاهان مختلف می آرایند.
این محله را به افرادی پیشنهاد می کنیم که در جستجوی اقامت در خانه های بومی هستند یا نمی خواهند در هتل ها گران اقامت کنند. اینجا برای کسانی که عاشق فرهنگ مردم ترک هستند نیز مناسب است زیرا فروشگاه های عتیقه فروشی مختلفی در آن یافت می شوند که اشیایی کهن را به فروش می رسانند. بنای تاریخی معروفی در محله ی چوکورکوما وجود ندارد اما کافه های خوبش مکان های جذابی برای استراحت و میل کردن غذاها و نوشیدنی های ناب ترکی هستند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

4 دیدگاه

  1. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۵

  2. قربان ربانی

    فکر کنم نام این منطقه ترکیه چوراوا باشه که کانال جم هم سریالی به همنین نام در حال پخش هسن . روزگارانی در چوکوراوا

  3. پارمیدا

    منطقه آرام و خوبیه. مردم خوبی هم داره

  4. Siavash.

    آیا واقعن محله چ کور مث تگزاسه؟ همه اسلحه ب سان، امنیت یوختی باوا،

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *