تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای سفر, راهنمای مراکز خرید

آشنایی با مراکز خرید بارسلونا ؛ اسپانیا 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

لذت خرید در مراکز خرید بارسلونا اسپانیا

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره مراکز خرید بارسلونا سخن خواهیم گفت .

از جمله شهرهای شلوغ که مهد خرید در بین کشورهای اروپا می باشد شهر بارسلونا اسپانیا است که دارای مراکز خرید با ساختمان های زیبا و مجلل که در آن فروشگاه های شیک با لوازم مرغوب و برندهای معتبر دنیا قرار دارد که همیشه مورد توجه مسافران و گردشگرانی بوده که این کشور سفر می کنند. این شهر دارای مغازه های های مختلفی است که در منطقه های مختلف بارسلون وجود دارند و اجناس متنوعی را عرضه میکنند. در سفر به کشور اسپانیا از شهر بارسلونا بویژه بازارهای آن دیدن کنید تا از تماشای این مراکز خرید لذت ببرید.

شهر بارسلون واقع در اسپانیا منزلگاه تعداد بی‌شماری مرکز خرید با برندهای داخلی مرغوب و قیمت‌های مناسب است. در این مقاله ۵ مرکز خرید برتر و ۵ خیابان برتر در بارسلون مملو از مغازه‌های پر رفت و آمد را به شما معرفی می‌کنیم.

مراکز خرید بارسلونا
مراکز خرید بارسلونا

دیاگنال مار (Diagonal Mar)

دیاگنال مار یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید بارسلونا است که در سال ۲۰۰۰ به منظور ایجاد خرید در غرب شهر ساخته شد. این مجموعه با مساحت ۸۷۰۰۰ متر مربع دارای مغازه‌های فراوانی با برندهای داخلی و خارجی برای خانم‌ها، آقایان و کودکان است. تنها مسئله ای که در این مرکز خرید شما را نگران می‌کند این است که نتوانید برای دیدن هر مغازه وقت کافی صرف کنید. همچنین کافه‌ها و رستوران‌های متعددی با منوی‌های متنوع چون غذاهای اسپانیایی مانند تاپاس، غذاهای چینی مانند سوشی، غذاهای آلمانی و بسیاری موراد دیگر در این مرکز خرید وجود دارند. ساعت کار رستوران‌های دیاگنال معمولا تا ساعت ۱ بامداد است. از دیگر امکانات دیاگنال وجود چند تئاتر در داخل ساختمان است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

مراکز خرید بارسلونا
مراکز خرید بارسلونا

 

مارماگنام (Maremagnum)

مرکز خرید مارماگنام که در یکی از قدیمی‌ترین بندرهای بارسلون به نام ال پورت ول (El Port Vell) قرار گرفته، یکی از مراکز خرید زیبا و پر رفت و آمد شهر است که در سال ۱۹۹۵ ساخته شد. با اینکه مارماگنام بزرگ‌ترین مرکز خرید بارسلونا نیست اما کالاهای بسیار در هر سه طبقه خود گنجانده است، از جمله لباس، جواهرات، بدلیجات و غیره. علاوه بر این مغازه‌ها یک سینما هم در این مجموعه وجود دارد. این مرکز خرید در تمام ۳۶۵ روز سال از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب پذیرای مشتریان است، به همین دلیل این مرکز خرید یکی از بهترین گزینه‌ها برای خریدهای ضروری بخصوص در روزهای تعطیل است. رستوران‌های این مکان یکی از بهترین مکانها برای صرف غذا همراه با منظره‌ای منحصربه‌فرد از بندر است.

مراکز خرید بارسلونا
مراکز خرید بارسلونا

 

 

آشنایی با مراکز خرید بارسلونا؛ اسپانیا
مراکز خرید بارسلونا

 

آرناس (Arenas)

اولین چیزی که درباره آرناس توجه شما را به خود جلب می‌کند معماری و شکل ظاهری ساختمان است. این مکان در سال ۱۹۰۰ برای مسابقات گاو بازی بنا شد واین بازی‌ها  تا سال ۱۹۷۷ در این مکان  ادامه داشتند. پس از مخالفت با مسابقات گاو بازی این مکان متروک ماند و در سال ۲۰۱۰ به صورت خصوصی خریداری و به یک مرکز خرید مدرن تبدیل شد. امروزه این مرکز خرید ۳۰۰۰۰ متر مربعی منزلگاه صدها مغازه با بهترین کالاها، رستوران‌ها و کافه‌ها است. یکی از نکات منحصربه‌فرد این مرکز خرید نمای ۳۶۰ درجه از شهر است که با ایستادن بر بام ساختمان می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

مراکز خرید بارسلونا
مراکز خرید بارسلونا

 

 

آشنایی با مراکز خرید بارسلونا؛ اسپانیا
مراکز خرید بارسلونا

 

لیا (L’Illa)

این مجموعه‌ی عظیم در سال ۱۹۹۳ بنا شد و اولین ساختمان‌ها یا بلوک‌های بزرگ در بارسلونا به شمار می‌روند. امروزه این مجموعه‌ با ساختمان‌ها و  فضای سبز و پارک با تغییراتی شکل پیشین خود را حفظ کرده است. در سال ۲۰۰۶ اغذیه فروشی‌هایی به مجموعه اضافه شد که منوی بیش‌تر آن‌ها شامل پاستا بود، البته اغذیه فروشی‌های ژاپنی همچنین میوه‌فروشی نیز جزو بخش‌های جدید به شمار می‌روند. در نزدیکی مرکز خرید لیا مرکز خرید دیگری به نام ال کورت اینگل (El Corte Ingles) نیز وجود دارد.

در این مرکز خرید می‌توانید انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، کیف و کفش، اسباب بازی، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و لوازم خانگی را می‌توانید تهیه کنید و از منوی رستوران‌ها و کافه‌ها بهره‌مند شوید.

ساعت کار: هر روز بجز یکشنبه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۹:۳۰ شب.

آشنایی با مراکز خرید بارسلونا؛ اسپانیا
مراکز خرید بارسلونا

 

 

آشنایی با مراکز خرید بارسلونا؛ اسپانیا
مراکز خرید بارسلونا

 

گرن ویا ۲ (Gran Via 2)

گرن ویا یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در اروپا است که در سال ۲۰۰۲ افتتاح شد و هر ساله میزبان بیش از ۱۷ میلیون مشتری است.این مرکز خرید در حومه‌ی شهر در کنار نمایشگاه بازرگانی لا فیرا (La Fira de Barcelona) قرار دارد.

امروزه این مرکز خرید به یکی از مراکز خرید تاریخی تبدیل شده که بسیاری تجارت‌های دیگر مانند هتل‌ها و IKEA را جذب خود کرده است. این مرکز خرید با مساحت ۵۴۶۰۰۰ متر مربع منزلگاه  بیش از ۱۰۰ مغازه با کاربری‌های متفاوت و کالاهایی با برندهای داخلی و خارجی  فراوان است. سقف قوسی شکل و زیبا و کاشی‌های مرمرین ظاهری شیک و لوکس به فضای داخلی ساختمان داده است. این مکان همچنین شامل یک مجموعه بزرگ سینما  است.

ساعت کار: هر روز بجز یکشنبه ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

پس از آشنایی با بهترین مراکز خرید بارسلونا، برای آن دسته از افرادی که به جای رفتن به فروشگاه‌ها و پاساژها، پیاده‌روی در خیابان‌ها را ترجیح می‌دهند به معرفی خیابان‌های اصلی و پر از مغازه در شهر می‌پردازیم.

آشنایی با مراکز خرید بارسلونا؛ اسپانیا
مراکز خرید بارسلونا

 

 

آشنایی با مراکز خرید بارسلونا؛ اسپانیا
مراکز خرید بارسلونا

 

رامبلا کاتالونیا (Rambla Catalunya)

Rambla and Plaça de Catalunya at night, Barcelona, 2015.

خیابان رامبلا کاتالونیا درست در مرکز بارسلونا و در کنار خیابان اعیان‌نشین پسیج د گارسیا  قرار دارد. از ابتدا تا انتهای این خیابان مغازه‌هایی با انواع کالاها وجود دارند که اجازه نمی‌دهند دست خالی به خانه بازگردید. از مغازه جواهرات گرفته تا فرش‌های ایرانی و بسیاری مغاه‌های دیگر در کنار هم جمع شده اند تا این خیابان را از لحاظ خرید به اصلی‌ترین خیابان بارسلون تبدیل کنند. رستوران‌ها و چشم‌اندازهایشان را از دست ندهید.

آشنایی با مراکز خرید بارسلونا؛ اسپانیا
مراکز خرید بارسلونا

 

کرر د سانتس (Carrer de Sants)

این خیابان ناشناس بیش‌ترین مغازه را نسبت به دیگر خیابان‌های بارسلونا دارد و با ۴ کیلومتر طول بلندترین خیابان در اروپا شناخته می‌شود. با اینکه پیاده‌روهای این خیابان باریک هستند و پیاده روی در آن‌ها چندان خوش‌آیند نیست در عوض قیمت اجناس این مکان از دیگر جاها بهتر است. این خیابان بیش‌تر به‌خاطر خیاطی‌ها و تولید و تعمیرات کفش بسیار معروف است.

دو خیابان بعدی که از خیابان‌های خوب و پر رفت و آمد بارسلون هستند خیابان پرتال د پانگل (Portal de l’Angel) و  پسیج د گارسیا (Passeig de Garcia) نام دارند.

آشنایی با مراکز خرید بارسلونا؛ اسپانیا
مراکز خرید بارسلونا

 

 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *