مراکز خرید درگهان

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با مراکز خرید درگهان قشم آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.پس اگر برای هدف از سفر شما به قشم خرید است پیشنهاد میکنیم پس از بازدید از مراکز خرید قشم سری نیز به بازارهای درگهان نیز بزنید.

درگهان (Dargahan) منطقه ای در قشم است که به داشتن بازارهای عمده فروشی به خصوص در زمینه پوشاک و لوازم آرایشی معروف است. مراکز خرید درگهان چسبیده به همدیگر است و در عرض چند ساعت می توان همه آن ها را زیر پا گذاشت ولی اگر قصد خرید داشته باشید، روزهای متمادی چرخ زدن در آنجا هم برایتان کم است.

در شهر درگهان می توانید کالاهایی با قیمت مناسب تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنیم در جزیره به بازدید از پدید‌ه‌های طبیعی بپردازید و یک روز را هم به مراکز خرید درگهان اختصاص دهید. در نزدیکی بازار کافی شاپ و رستوران هم وجود دارد که می‌توانید کمی خستگی در کنید و غذا‌های دریایی و محلی میل نمایید.

مراکز خرید درگهان

نخل مال درگهان

نخل مال جزو زیباترین مراکز خرید درگهان به حساب می‌آید. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 7هزار مترمربع واقع شده است و فقط با یک طبقه تجاری، 224 غرفه و مغازه دارد. ظاهر این مرکز خرید بیشتر به بازارهای سنتی شبیه است. برخی بر این باور هستند که ظاهر این مرکز خرید بیشتر به خانه‌های جنوب ایران و حتی کشورهای عربی شباهت دارد.

در این مرکز خرید تعدادی رستوران و کافی‌شاپ مشغول به کار هستند. نخل مال را می‌توان جزو مجلل‌ترین مراکز خرید درگهان دانست. در این مرکز خرید می‌توانید انواع پوشاک شیک و برند را بخرید. همچنین انواع لباس مجلسی و لباس شب زنانه نیز در این مرکز خرید عرضه می‌شوند.

آدرس: درگهان، محدوده خیابان ناخدا

مراکز خرید درگهان

مرکز خرید اطلس درگهان

اگر به دنبال کیف و کفش و چمدان هستید. اگر تمایل دارید انواع و اقسام کیف‌ها و کفش‌ها و چمدان‌ها را از نظر بگذرانید. اگر دوست دارید پیش از خرید از تمام تنوع موجود در زمینۀ کیف و کفش و چمدان آگاه شوید فقط و فقط باید راهی مجتمع تجاری اطلس شوید. مجتمع تجاری اطلس بورس ویژۀ کیف و کفش و چمدان است.

آدرس: جزیره قشم، درگهان، خیابان ناخدا، روبه‌روی بازار نخل (پشت بازار دو دلفین)

پاساژ ونوس درگهان

پاساژ ونوس جزو مراکز خرید کمتر شناخته‌شده و نسبتاً دنج درگهان است. در این مرکز خرید می‌توانید انواع فروشگاه لباس کودک، پوشاک زنانه و مردانه را مشاهده کنید. برخی واحدهای تجاری فقط به‌صورت عمده مشغول فعالیت هستند و برخی دیگر به‌صورت تکی نیز فروش انجام می‌دهند. در بین مغازه‌های این پاساژ، چند فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی یا فروشگاه کیف و کفش نیز مشغول فعالیت هستند که تعداد آن‌ها بسیار نیست. در اصل پاساژ ونوس را باید بورس لباس زنانه و بچه‌گانه دانست.

آدرس: استان هرمزگان، درگهان، خیابان امام شافعی

مرکز خرید نور درگهان

مجتمع تجاری تفریحی نور یکی دیگر از مراکز خرید قشم است که از طریق گذرگاهی هوایی به مجتمع تجاری دو دلفین وصل می‌شود. در این مجتمع تجاری انواع لوازم‌خانگی، لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر، کیف و… به فروش می‌رسد.

آدرس: محدوده خیابان ناخدا

مراکز خرید درگهان

اما اگر از ساعت ۱۶ گذشته بود و با درب بستۀ بازار قدیم مواجه شدید به هیچ وجه حتی ذره‌ای نگرانی و ناراحتی به دل خود راه ندهید. چون فقط و فقط کافی است ۴ دقیقۀ دیگر در همان جهت پیشین قدم بزنید تا به مرکز خرید مدرن دو دلفین برسید.

مرکز خرید دو دلفین به تازگی در بازار بزرگ درگهان افتتاح شده است و علاوه بر بازارهای بسیار و پر زرق و برق به رستوران و کافی‌شاپ نیز مجهز است. در مرکز خرید دو دلفین انواع و اقسام لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر، کیف و کفش انواع لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه و حتی گل و گیاه قابل تهیه است.

آدرس: درگهان. محدوده خیابان ناخدا

مراکز خرید درگهان

این مجتمع تجاری در مقایسه با سایر پاساژها و بازارهای درگهان، کوچک‌تر است. برای پاسخ دهی به سوال از درگهان چی بخرم، گفتنی است که این مرکز خرید برای خرید لوازم ورزشی و انواع ست‌های ورزشی بسیار مناسب می‌باشد. در این بازار هر آنچه که به ورزش ربط داشته باشد را می‌توان پیدا کرد. این مجتمع نیز مانند سایر مجتمع‌های تازه تاسیس، یک رستوران داشته و از ساعت ۹ صبح الی آخر شب مشغول فعالیت می‌باشد.

آدرس: جزیره قشم، درگهان، خیابان ناخدا، کنار رستوران گیلار

مراکز خرید درگهان

بازار نخل درگهان از جذاب‌ترین بازارهایی است که در سال‌های اخیر در درگهان ساخته شده و طراحی داخلی و خارجی آن بسیار چشم‌نواز است. این بازار که ۲۲۴ غرفه را در خود جای داده است، به فروش عمده پوشاک اختصاص دارد. علاوه بر این، رستوران و کافی‌شاپ‌هایی با طراحی سنتی در این محل مشغول به کار هستند که صرف یک وعده غذا یا نوشیدنی را لذت‌بخش می‌کنند. فاصله اندک بازار نخل درگهان به دریا نیز یک از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن محسوب می‌شود.

آدرس: درگهان، سمت چپ نخل مال

پرشین گلف درگهان

مجتمع تجاری پرشین گلف نیز به فروش لباس و عطر و همچنین لوازم خانگی در انواع مختلف و قیمت مناسب می‌پردازد. خصوصیت مهم این مرکز خرید، رستوران باکیفیت و خوش ‌منظره آن است که در بالاترین طبقه این بازار، فعال است و از پنجره‌های آن می‌توانید هم‌زمان با صرف غذا به آبی نیلگون خلیج فارس چشم بدوزید. در ضمن این مرکز خرید به یک هایپر مارکت بزرگ نیز مجهز است و این مجتمع تجاری در پشت بازار دریا واقع شده است. این مجتموع بخش اقامتی نیز دارید که در تصویر مشاهده می کنید.

آدرس: درگهان، خیابان ناخدا، بعد از مجتمع تجاری نخل

بازار مروارید درگهان

مرکز خرید مروارید یکی از بازارهای معروف شهر درگهان بوده و به علت پشتیانی از همه کالاهای مورد نیاز افراد به صورت یک جا، از توجه بسیار خاصی از سوی گردشگران برخوردار است. اگر به درگهان رفتید حتما به این بازار سر بزنید زیرا می‌توانید با گردشی دو ساعته تمام اقلامی که مورد نظرتان هست را اعم از پوشاک مردانه و زنانه، کیف و کفش، لوازم خانگی و … پیدا کرده و با قیمتی مناسب خریداری کنید. البته اگر در حین خرید احساس گرسنگی کردید می‌توانید به رستوران مروارید بروید و از غذاهای با کیفیت این رستوران لذت ببرید.

آدرس: استان هرمزگان، درگهان، بین پاساژ ایران زمین و پاساژ صدف

مراکز خرید درگهان

مجتمع نگین درگهان

مجتمع نگین درگهان جزو ارزان‌ترین مراکز خرید درگهان به حساب می‌آید. این مرکز خرید از ساعت 9 صبح آغاز به کار می‌کند و تا ساعت 10 شب به فعالیت خود ادامه می‌دهد. مجتمع نگین درگهان شاید ظاهری لوکس و امروزی نداشته باشد؛ اما می‌توانید خرید خوبی را در آن تجربه کنید.

البته توجه داشته باشید برای خرید در این مرکز خرید، باید کمی صبوری به خرج دهید. زیرا مجتمع نگین بسیار شلوغ است و بورس کالای خاصی نیست. در این مرکز خرید می‌توانید شاهد حضور انواع فروشگاه پوشاک بانوان، پوشاک آقایان، لباس بچه‌گانه، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، بدلیجات، عینک آفتابی، ساعت و… باشید.

آدرس: استان هرمزگان، درگهان، بین مجتمع صدف و مجتمع دو دلفین

سرای ملت درگهان

این مرکز خرید در دل بازار قدیم درگهان قرار گرفته و ماهیتی بومی دارد. اکثر فروشنده‌های این بازار،‌قدیمی‌ هستند و بیشتر اجناس حالت استوک اروپایی و چینی دارند. اگر به این جور پوشاک و لوازم نیاز دارید سرای ملت درگهان انتخاب مناسبی برای شماست.

آدرس: استان هرمزگان، درگهان، بازار قدیم، سرای ملت

بازار صدف درگهان

یکی دیگر از مراکز خرید درگهان کیش بازار صدف است. در این بازار همه چیز پیدا می‌شود اما در ارزان‌ترین حالت ممکن خودش! از بازار صدف می‌توانید لوازم آرایشی و بهداشتی، دستگاه‌های مخصوص مو و سالنی، لوازم خانگی متنوع، لباس‌های زنانه و مردانه و … را تهیه کنید.

آدرس: استان هرمزگان، درگهان، بین مجتمع مروارید و مجتمع نگین

مراکز خرید درگهان

بازار بزرگ دریا

یکی از بازار‌های قدیمی درگهان بازار بزرگ دریا می‌باشد. این بازار در دو طبقه و با ۱۵۳۰ واحد به مشتریان خدمات می‌رساند. در بازار بزرگ دریا می‌توانید انواع کالا مانند پوشاک خردسالان، پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایش، لوازم خانگی و … را تهیه کنید. تمام این کالا‌ها به صورت تکی یا عمده به فروش می رسند.

برای اطمینان پیشنهاد می‌کنیم وسایل برقی را پیش از خرید امتحان نمایید. در طبقه دوم این بازار یک رستوران غذا‌های ایرانی و دریایی هم وجود دارد که بسیاری از مسافران از کیفیت غذای آن رضایت داشته‌اند.همچنین در طبقه دوم بازار بزرگ دریا یک هتل سه ستاره به نام هتل سینگو با ۶۵ اتاق آماده ارائه خدمات به مسافران می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های بازار بزرگ دریا وجود پله برقی و تهویه مطبوع می‌باشد.

بازار قدیم درگهان

بازار قدیم درگهان همان‌ طور که از اسمش پیداست، از بازارهای اولیه این محل به حساب می‌آید و انواع و اقسام کالاهای مختلف به خصوص لباس، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید.

نکته‌ی جالب در مورد بازار قدیم این است که معمولا اجناس در آن به‌صورت عمده به فروش می‌رسند. این باعث می‌شود تا ازیک‌طرف قیمت‌های مناسب‌تری داشته باشند اما از طرف دیگر اگر به خرید لوکس یا نیمه‌لوکس علاقه دارید، باید بگوییم که این بازار شما برای شما جذابیتی نخواهد داشت.

نکته مهم دیگر این است که بازار قدیم بیشتر صبح‌‌ها فعال است و از ساعت ۴ بعدازظهر به بعد فعالیتی ندارد. بنابراین اگر قصد دارید تا حتما بازار سر بزنید، به خاطر داشته باشید که زمان کمتری نسبت به بازار دریا دارید.

آدرس: جزیره قشم، درگهان، خیابان ناخدا، بازار قدیم درگهان

مراکز خرید درگهان