تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
پرتغال

مرکز تاریخی سینترا پرتغال 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مرکز تاریخی سینترا پرتغال

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی اروپا یکی از جاذبه های بسیار زیبای پرتغال یعنی مرکز تاریخی سینترا را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از جاهای تاریخی بسیار زیبا، دیدنی و محبوب میان گردشگران است. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

سینترا یک شهرک بسیار محبوب در پرتغال می باشد که در ناحیه لیسبون قرار دارد. این شهرک دارای ساختمان های تاریخی گوناگونی مربوط به دوران ر ومانتیک در قرن نوزدهم می باشد.

سینترا (Sintra) با اینکه فقط ۳۰ کیلومتر از لیسبون فاصله دارد اما دنیایی متفاوت است. با دیدن تپه های سرسبز و ساحل تماشایی این شهر به راحتی می فهمید که چرا پادشاهان پرتغال برای گذراندن تابستان به این شهر خوش آب و هوا می رفتند. این شهر با مجموعه ای از قصرهای پادشاهی و باغ های تماشایی به مقصدی محبوب برای سفرهای یک روزه تبدیل گردیده است. سینترا با بناهای تاریخی و زیبایی های طبیعی شهری جذاب است پس در صورتی که به لیسبون رفته اید و بیشتر جاذبه های این شهر را دیده اید وقتش است تا سفری یک روزه به شهر سینترا ترتیب دهید و از این شهر تماشایی بازدید کنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
مرکز تاریخی سینترا پرتغال
مرکز تاریخی سینترا پرتغال

مرکز تاریخی سینترا از نمونه های جذاب شهرهای پرتغالی است؛ همان خیابان های سنگ فرش شده و ساختمان های رنگارنگ که در احاطه ی کافه ها و مغازه ها در آمده اند. از مهمترین جاذبه های این منطقه تالار شهر، کلیسای سانتا ماریا و خیابان توریستی و شلوغ روآ داس پاداریاس (Rua das Padarias) است. در مرکز سینترا رستوران ها و کافه های زیادی هست که می توانید ناهار و یا شام خوشمزه ای در آن جا میل کنید. پیش از اینکه این محل را ترک و به سوی تپه ها و دو جاذبه مهمش یعنی قلعه موروها و قصر پنا بروید بهتر است غذا را در همین مرکز تاریخی بخورید.

این بخش از شهر نمای فوق العاده دیدنی و جذاب این شهر است که خیابان های دیدنی و سنگ فرش شده، پیاده روهایی که با گل های رنگارنگ تزئین شده و ساختمان های رنگینی که به این بخش از شهر جان قسمتیده و آن را سرزنده نگه داشته. کلیسا و تالاری و این خیابان توریستی بخش های جذاب و پر بازدید در این شهر هستند. در حین گشت و گذار در این شهر میتوانید در رستوران ها و کافه هایی که در این بخش وجود دارند میتوانید قول ای خوشمزه را نوش جان کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *