تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مشهد

مرکز خرید آرمیتاژ گلشن مشهد 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مرکز خرید آرمیتاژ گلشن مشهد

در این مقاله از مقالاتجاهای دیدنی ایران یکی از جاذبه های بسیار زیبای مشهد یعنی مرکز خرید آرمیتاژ گلشن را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبا و دیدنی محسوب می شود. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

برج اداری تجاری گلشن با 34 طبقه در زمینی به مساحت 4100 متر مربع و زیربنای تقریبی 60 هزار متر مربع در حاشیه بلوار هفت تیر، نبش خیابان گلشن با ارتفاع 145 متر ارتفاع دارد. این برج با ارائه کیفیت ویژ ه ای از امکانات و خدمات با توجه به استانداردهای اجرایی نوین و جامع، سرویس های انحصاری و بدون مشابهی را به مالکان و بهره برداران این بنای همواره برتر عرضه کند.

مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مرکز خرید آرمیتاژ گلشن برجی سی و چهار طبقه با نمایی فوق العاده و معماری باشکوه، بلندترین برج حال حاضر در مشهد است که در نبش خیابان هفت تیر، خیابان گلشن مشهد شما را میخکوب می کند.

اینجا همه چیز در نهایت نظم و زیبایی است. اجازه بدهید از زیبایی برج عبور کرده و مسیرمان را ادامه دهیم به کال سنتر برج رفته و کد دریافتی تان را نشان دهید. در این مرحله یک توریست کارت واقعی به شما تعلق می گیرد. خوب حالا که تقریبا بیشتر مسیر را رفته اید وقت کمی لذت بردن است، البته با توریست کارت. برجی که پیش روی شما قرار دارد دنیایی پر از لذت آن هم در نهایت هیجان اما در لفافه ای از آرامش را برایتان تدارک دیده است.

مرکز خرید آرمیتاژ گلشن مشهد
مرکز خرید آرمیتاژ گلشن مشهد

این برج از طبقه منفی یک تا طبقه چهارمش تجاری است و انواع برندهای داخلی و جهانی و محصولات مورد نیازتان را از پوشاک، عطر، ساعت، محصولات چرمی و طلا گرفته تا لوازم خانگی، برقی،و حتی کالای خواب را ارائه می دهد و بقیه طبقات هم شامل قسمت های اداری، موزه ها و گالری ها و… است. در میان انبوهی از کالاهای با کیفیت ارائه شده از انواع برندهای مطرح، بدون شک شما هم برای خرید وسوسه خواهید شد اما به موقع خرید حواستان به توریست کارت باشد، بعضی از این واحد های فروش از توریست کارت شما پشتیبانی می کنند. تنوع و کیفیت آنقدر در این مجموعه بالاست که بدون شک زمان زیادی را از شما خواهد گرفت.

احداث پل روگذر عابر پیاده خیابان هفت تیر جهت ورود مستقیم به طبقه دوم تجاری، به عنوان چهارمین مسیر ورودی این مجتمع باعث ایجاد تمایز، کیفیت دسترسی و سهولت هرچه بیشتر در مراجعه و رفت و آمد به این قسمت می باشد. همچنین صنف بندی و دسته بندی طبقات تجاری برج به شرح زیر، شرایط تجربه خریدی هدفمند و بدون اتلاف زمان جهت جستجوی مقصد مورد نظر را برای مراجعان و خریداران فراهم نموده است:

طبقه منفی یک: هایپرمارکت، لوازم الکترونیک، وسایل آشپزخانه، کافی شاپ، کالای خواب، بانک ملت
طبقه همکف: پوشاک، عطر، ساعت، عینک و جواهرات

مرکز خرید آرمیتاژ گلشن مشهد
مرکز خرید آرمیتاژ گلشن مشهد

طبقه یک: پوشاک، محصولات چرمی، لوازم آرایشی بهداشتی، طلا و جواهرات و کانتر اطلاع رسانی فروش
طبقه دو: قسمت تخصصی مبلمان، دکوراسیون داخلی و تزئینات منزل
طبقه سه: قسمت کودک و نوجوان، شهر مشاغل کارالند، پوشاک، اسباب بازی، آرایشگاه، طلا و جواهر مجسمه، کالای خواب و کافه کودک

در کنار دو راه پله در میان طبقات تجاری، وجود 4 دستگاه آسانسور که دو دستگاه آن برای حمل بار مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین 14 دستگاه پله برقی، تردد در میان طبقات را برای مراجعان در هنگام خرید ساده تر می سازد.

آدرس برج گلشن:

مشهد – نبش هفت تیر 8 – خیابان گلشن
ساعت کاری در روزهای شنبه تا چهارشنبه 10 تا 22
ساعت کاری در پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیل 10 تا 23
مرکز خرید آرمیتاژ گلشن : (051) 38075
نمابر : (051) 38828452
سامانه پیامک : 30006215


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *