تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه, دیدنی های استانبول, مراکز خرید استانبول

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول | Aqua Florya istanbul 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مرکز خرید آکوا فلوریا

در این مقاله از معرفی مراکز خرید استانبول درباره مرکز خرید آکوا فلوریا سخن خواهیم گفت که یکی از پرطرفدار ترین مراکز خرید در استانبول با برند های معروف است. پس اگر قصد خرید در استانبول را دارید و به دنبال بهترین مراکز خرید و بازارهای این شهر محبوب ترکیه میگردید تا انتهای این مقاله با مجله سفر و گردشگری تاپ تراول همراه باشید.

مرکز خرید آکوا فلوریا
مرکز خرید آکوا فلوریا

شهر سرزنده استانبول برای بسیاری از آدمها پر از خاطره است و با لبخند و برقی در نگاهشان از این شهر یاد می کنند. در کوچه پس کوچه های این شهر می توانید به مکان های فوق العاده ای برسید، مکان ها و بناهایی که از دوران بسیار قدیم به جا مانده و محبوب بسیاری از گردشگران هستند

استانبول (به ترکی استانبولی: İstanbul) یا قسطنطنیه بزرگ‌ ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را ازیکد یگر جدا می‌ کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است

بهترین فصل سفر به استانبول

شهر استانبول در نیم کره شمالی در نزدیکی دریای مرمره واقع شده و در نتیجه تحت تأثیر اقلیم های متنوعی چون اقیانوسی، مدیترانه ای و نیمه استوایی و شرجی قرار می گیرد. آب و هوای این شهر در هر فصل به شرح زیر است:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

بهار استانبول: استانبول در این زمان روزها گرم‌تر می‌شود و شب‌ها خنکایی ملایم و دوست داشتنی دارد و گهگاهی باران نرمی بهاری نیز می‌بارد. در این فصل، شهر استانبول را رنگین تر و زنده تر از هر زمان دیگری خواهید یافت. میانگین دمای روزها میان ۱۸ تا ۲۷ درجه سانتیگراد است.

تابستان استانبول: روزهای تابستانی استانبول گرم و مرطوب است. گرچه اغلب ساکنین شهر برای فرار از دست گرما به جزایر نزدیک و سواحل روی می‌آورند، بیش‌ترین گردشگران تابستان را برای مسافرت به استانبول انتخاب می‌کنند. بنابراین در اغلب مکان‌های دیدنی، با هجم زیادی از آدم و صف‌های طولانی رو به رو خواهید شد. میانگین دمای تابستان در استانبول میان ۲۸ تا ۳۰۰ درجه سانتیگراد است. بهترین وجه مسافرت به استانبول در تابستان، وضعیت مطلوب کروزهای بسفر و گردش با کشتی‌های استانبول است.

پاییز استانبول: دمای هوا در فصل طلایی برگ‌ریز استانبول بسیار دلپسند و مطلوب است، یعنی در حدود ۲۳ درجه! اما منتظر غافلگیری‌های گه‌گدار طبیعت هم باشید. یک روز ممکن است گرم و خشک باشد و روز دیگر، بسیار خنک با دمای ۱۵ درجه و یا باران‌های کوتاه و شدید غافلگیرتان کند.

زمستان استانبول: روزهای زمستانی استانبول سرد و برفی اند. میانگین دمای روزانه بین ۸ تا ۱۲ درجه است و اغلب بارش ملایم برف هم دور از انتظار نیست.

بنابراین بهترین زمان سفر به استانبول: فصل بهار و پاییز است، زمانی که دمای هوایی مطلوب به دور از گرمای سوزان و سرمای یخ بندان در انتظار شماست.

استانبول یکی از شهرهای فوق العاده ترکیه است که دارای مکانهای و جاذبه های گردشگری فراوانی است که در کنار این جاذبه ها مراکز خرید متنوعی وجود دارد برخی از این مراکز بازارهای سرپوشیده ای هستند که در آن هرآنچه را که نیاز داشته باشید می توانید تهیه کنید . این بازارهای سرپوشیده یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیا بشمار می روند.

چرا مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول ؟

آکوا فلوریا مجموعه ای شکیل در کنار ساحل و در نزدیکی فرودگاه است که مجموعه‌ مطلوبی از برندهای روز دنیا و فود کورتی با ویوی فوق العاده در طبقات بالاست. این مجموعه گرچه با مرکز شهر فاصله زیادی دارد، اما یکی از بهترین ها محسوب می شود و بنابراین ارزش آن را دارد که در روز رفت به استانبول یا روز برگشت سری هم به این مرکز خرید بزنید. آکوا فلوریا در کل ۴۵.۰۰۰ متر مربع وسعت دارد که در آن آمفی تئاتری روباز با گنجایش ۹۰۰ نفر، ۱۱ سالن سینما با گنجایش ۱۲۸۰ نفر، فضایی برای پیاده روی با مساحت ۵۲.۰۰۰ متر مربع و در نهایت فضایی اختصاصی جهت خرید با وسعت ۱۳.۰۰۰ متر مربع وجود دارد. مرکز خرید آکوا فلوریا در تمام روزهای هفته باز است و امکان خرید از انواع برندهای مردم پسند و محبوب را در پیش روی شما قرار می دهد.

از دیگر مواردی که مرکز خرید آکوا فلوریا را خاص می کند، وجود آکواریوم استانبول، بزرگترین آکواریوم موضوعی دنیا در این مجموعه است. آکواریوم استانبول ۱۷ بخش مختلف و هیجان انگیز دارد که نمونه ای از نواحی جغرافیایی مختلف در دنیا هستند و در طی سفری زمینی، شما را از دریای سیاه در میان آسیا و اروپا، به سمت اقیانوس آرام پیش می برند.

مرکز خرید آکوا فلوریا
مرکز خرید آکوا فلوریا

راه های دسترسی

  • AddressSenlikkoy Mah. Halkali Cad. No: 93 | Florya, Bakirkoy, Istanbul , Turkey
  •  آدرس : ترکیه، استانبول، منطقه باکیرکوی، فلوریا، محله سنلیکوی، خیابان هالکالی، پلاک ۹۳
  •  ساعت دسترسی : امروز دوشنبه ۱۰:۰۰ صبح تا ۲۲:۰۰ 
  •  تلفن : +90 212 574 59 00
  •  امتیاز گوگل :      ۴.۴
  •  امتیاز Trip Advisor :      ۴.۵
  •  سطح هزینه : گران و لوکس $$$$
  •  مدت پیشنهادی بازدید : ۲ تا ۴ ساعت
  •  تاریخ افتتاح : ۴ اکتبر ۲۰۱۲
  •  تعداد واحد تجاری : ۱۴۵
  •  وسعت : ۵۰.۰۰۰ متر مربع


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *