تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه

مرکز خرید اواسیس بدروم ، بهترین مرکز خرید بدروم 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مرکز خرید اواسیس بدروم

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با مرکز خرید اواسیس بدروم آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

شهر بدروم در جنوب غربی کشور ترکیه با قدمتی 5000 ساله ، از قدیمی ترین شهرهای منطقه به حساب می آید و شهری است که چندین تمدن و فرهنگ را به چشم دیده و هنوزم هم پابرجا و شهری زنده است و تبدیل به شهری شده که نظر بسیاری از توریست ها را جلب کرده است.

در بدروم مراکز خرید زیادی وجود دارد ، از جمله مرکز خرید اواسیس (Oasis Mall) که یکی از بهترین مرکز خرید های آن به حساب می آید و مرکز خریدی است  که امکانات فراوانی دارد.

مرکز خرید اواسیس بدروم


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

این مرکز خرید شامل مکان هایی از جمله  رستوران ، سینما ، بولینگ  می باشد و از نکات قابل توجه مرکز خرید دسترسی آن است که هر کجای شهر  بدروم که باشد می توانید از اتوبوس استفاده کنید و به راحتی خود را به آنجا برسانید.

همچنین دارای نرخ های بسیار مناسبی است و اگر بخواهید سوغاتی بخرید می توانید به راحتی تهیه کنید پس حتما در تور بدروم از مرکز خرید اواسیس دیدن فرمایید.

مرکز خرید اواسیس بدروم

این مرکز خرید با ۵۰ هزار متر مربع شامل ۲۳۹ فروشگاه، سالن تئاتر، سالن کنفرانس، سالن سینما و مراکز تفریحی دیگر می‌شود. بنای مرکز خرید با فضاهای بزرگ باز، درختان نخل، استخرهای نیلوفر، درختان خرما، درختان ۳۰۰ ساله زیتون و گل‌های کاغذی رنگارنگ بازتابی از اقلیم مدیترانه‌ای بدروم است.

از برندهای مشهور حاضر در اواسیس مال می‌توان به نایک، آدیداس، مادرکر، گپ، ال سی وایکیکی و کوتون اشاره کرد. همچنین در این مرکز تجاری رویدادهای فرهنگی و هنری متعددی برگزار می‌شود.

مرکز خرید اواسیس بدروم

این مرکز خرید در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد و از آن زمان تا کنون یکی از بزرگترین و معروف‌ترین مراکز خرید بودروم به شمار می‌رود و به خاطر سرگرمی‌ها و تفریحات هیجان‌انگیزش مشهور است. از جمله آنها می‌توان به نمایش‌های آکروبات و بندبازی اشاره کرد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *