تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای مراکز خرید, کیش

مرکز خرید دامون کیش ، مرکز خرید معروف و محبوب 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مرکز خرید دامون کیش

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با مرکز خرید دامون کیش ، مرکز خرید معروف و محبوب در کیش آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

جزیره کیش که از آن به عنوان مروارید خلیج فارس نیز یاد می شود، یکی از زیبا ترین و بکر ترین جزایر جنوب ایران است. این جزیره در آب های خلیج فارس در جنوب غربی بندرعباس واقع شده و بخشی از استان هرمزگان ایران است. هر ساله هزاران گردشگر از سراسر جهان برای بازدید از این جزیره به کیش سفر می کنند. این جزیره دارای مراکز خرید متنوعی است. یکی از ابن مراکز خرید معروف و محبوب کیش مرکز خرید دامون کیش است.

مرکز خرید دامون (Damoon Shopping Center) از مجتمع های تجاری مشهور به شمار می رود و به دلیل فودکورتی که بر روی سقف این مرکز خرید به زیبایی طراحی شده، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. دامون معماری بسیار زیبایی دارد. مانند بسیاری از مراکز خرید کیش به رنگ سفید ساخته شده است. اما ظاهر ساده و دو طبقه  آن با یک ایوان بسیار بزرگ، کاملا از یکنواختی در آمده است.

مرکز خرید دامون کیشاین مرکز خرید 98 غرفه تجاری و 10 غرفه خدماتی دارد و در آن انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، تلفن همراه، لب تاپ و کامپیوتر و … به فروش می رسد. برندهای ماووی، بوسینی در پوشاک؛ اپل در موبایل و هابی‌ماکس در لوازم خانگی در مجتمع تجاری دامون حضور دارند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

این واقعیتی است که دامون بهشت برندبازها در کیش است.  در کنار اینها، مرکز شبیه ساز پرواز فلای دامون، رستوران فرانسوی، یک پیانو، سوپرمارکت 24 ساعته و … تجربه شما از خرید و گشت در این مجتمع را جذاب تر می کند.

مرکز خرید دامون کیشفودکورت مرکز خرید

جذاب ترین بخش مرکز خرید، فودکورت آن است که 12 غرفه مختلف دارد و در فضایی به مساحت بیش از 2500 متر مربع با طراحی زیبا و چشم اندازی فوق العاده به کیش، جوِ دلنشینی را برای گذران اوقات فراغت شما به وجود می آورد.

طبقه بالایی این مجموعه به فودکورت زیبا به همراه چشم‌انداز استثنایی دریا اختصاص داده شده است. انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و چینی، فست فود و دسر در منوی کامل این رستوران وجود دارد. می‌توان غذای لذیذ آن را در هوای عالی و روبه‌روی منظره دلپذیر دریا نوش جان کرد.رستوران و فودکورت مرکز خرید یکی از پرطرفدارترین و لوکس‌ترین فودکورت‌های جزیره کیش می‌باشد و طرفداران بسیار زیادی دارد.

مرکز خرید دامون کیشپیست اسکی مرکز خرید

در این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه های متعدد، فودکورت ها و رستوران های متنوع دارای پیست اسکی نیز می باشد. پیست اسکی دامون دارای مساحت 200 متر مربع است، که در آن می توانید به پاتیناژ و اسکس روی یخ در هر فصل از سال بپردازید. این پیست اسکی در طبقه ی دوم این مرکز خرید قرار دارد، و برای استفاده از آن کافیست تجهیزات مناسب اسکی و تجربه ای کافی برای اسکی روی یخ داشته باشید.

مرکز خرید دامون کیشدسترسی

این مرکز خرید در ابتدای شهرک دامون قرار گرفته و برای مراجعه به مرکز خرید دامون کیش، بایستی خود را به میدان وصال شهر کیش برسانیم. مرکز خرید دامون در شمال جزیره کیش قرار دارد. دسترسی به این مرکز خرید از طریق تاکسی ها و ون های جزیره به آسانی صورت گرفته و علاه بر آن مسیر دوچرخه سواری دور جزیره در نزدیکی دامون کیش واقع شده است. پارکینگ روباز مرکز خرید دامون کیش، مشکل جای پارک شما را در مراجعه با خودرو به این بازار مرتفع می کند.

آدرس: جزیره کیش، جنب مجتمع دامون ساحلی و دامون کیش ایر

ساعت بازدید: مرکز خرید دامون کیش در دو شیفت صبح و بعدازظهر فعال است. شیفت صبح آن از ساعت 9 صبح الی 13:30 و شیفت بعدازظهر از ساعت 17 الی 23 فعالیت می‌کند.

شماره تماس: ۴۴۲۰۳۵۸۳ – (۰۷۶)


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *