تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای مراکز خرید, کیش

مرکز خرید رویا مال کیش ، مرکز خرید لوکس و مجلل 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مرکز خرید رویا مال کیش

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با مرکز خرید رویا مال کیش ، یکی از شیک ترین و معروف ترین مراکز خرید کیش آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

جزیره کیش از محبوب ترین نقاط توریستی ایران است که با داشتن آب و هوای گرمسیر در نیمه دوم سال، طرفداران زیادی دارد. یکی از مهمترین دلایلی که مسافران بیشتری متقاضی سفر به این جزیره زیبا هستند، وجود بازار آزاد بودن کیش و معافیت ‌های گمرکی آن است. به همین سبب در سال‌ های اخیر مراکز خرید متعددی در این جزیره برپا شده اند که مرکز خرید رویا مال کیش یکی از بهترین مراکز خرید کیش به شمار می آید.

مرکز خرید رویا مال کیشمجتمع تجاری رویا مال کیش (Roya Mall)، از مراکز خرید لوکس و مجلل در سال ۱۳۹۴ در زمینی به مساحت حدود ۶۵۰۰ متر مربع با استفاده از مدرن ترین تجهیزات ساختمانی در این جزیره تاسیس گشته است. این مرکز خرید مدرن دارای ۵ طبقه است که دو طبقه آن اداری، دو طبقه تجاری و یک طبقه فودکورت مجموعه را تشکیل داده‌اند.

مرکز خرید رویا مال کیشمعماران حرفه‌ای این مجتمع تجاری برای طراحی لابی رویا مال از بهترین و بروزترین مصالح و متریال استفاده کرده‌اند. ترکیبی از سنگ‌های گران قیمت، چوب و رقص نورها به خوبی در دیزاین لابی به چشم می‌خورد که قطعا لذت خرید را در میهمانان جزیره مرجانی کیش چند برابر افزایش می‌دهد. ارتفاع بسیار زیاد سقف مجتمع نیز به خوبی عظمت این مجموعه مدرن را نمایش می‌دهد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مجتمع تجاری رویا مال، مرکزی جدیدی برای فروش برندهای کیش می باشد؛ بنابراین اگر به دنبال اجناس برند هستید حتما به این مجتمع تجاری سر بزنید. مغازه‌های رویا مال کیش بیش از 60 واحد و فروشگاه در 2 طبقه تجاری این مجموعه قرار گرفته است. در این فروشگاه‌ها، محصولاتی مانند پوشاک آقایان و خانم‌ها، کیف و کفش، سیسمونی، لوازم آرایشی_بهداشتی برند و محصولات گریم وجود دارد.

مرکز خرید رویا مال کیشهمچنین می‌توان بهترین برندهای لوازم الکترونیکی و دیجیتال، لوازم خانگی، برندهای متفاوت ساعت و حتی مواد غذایی را پیدا کرد. برندهایی مانند بنتون، اپل، ماوی، گریماس، سامسونگ، دلونگی، کنوود، پاندا، اسپریت و … در این مجتمع وجود دارند. قیمت اجناس در این مرکز خرید تقریبا بالا است؛ بنابراین اگر کیفیت را به قیمت ترجیح می دهید مرکز خرید رویا مال کیش را برای خرید انتخاب کنید.

مرکز خرید رویا مال کیشدر طبقه بالای مرکز خرید مدرن رویا مال کیش، کافی شاپ، فود کورت و رستورانی فعالیت می‌کنند که می‌توانند خستگی را از تن گردشگران در بیاورند. پیشنهاد می‌کنیم بعد از یک خرید عالی، در کنار همراهان خود به طبقه بالا رویا مال مراجعه کنید و با سفارش یک نوشیدنی خنک و یا یک وعده غذایی لذیذ خستگی بعد از خرید را رفع کنید. بی شک غذاهای لذیذ و تازه این مجموعه را که همگی کیفیت بالا و قیمت مناسب دارند فراموش نخواهید کرد. رستوران شیک و مدرن مجتمع تجاری رویا مال، یک روز خاطره انگیز همراه با نشاط را برای شما به ارمغان آورده و روزتان را به خوشی به پایان می رساند.

مرکز خرید رویا مال کیشدسترسی

آدرس مرکز خرید: جزیره کیش، خیابان رودکی

ساعت کاری: این مجموعه هر روز از ساعت 9 الی ۱۳:۳۰ و 17 الی 23 باز می‌باشد.

تلفن رویا مال کیش: 07644467261


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *