تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای مراکز خرید, کیش

مرکز خرید سارینا ۱ کیش ، مجتمعی شیک و زیبا 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مرکز خرید سارینا 1

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با مرکز خرید سارینا 1 کیش ، یکی از بهترین مراکز خرید در جزیره کیش آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مرکز خرید سارینا کیش به عنوان یکی از جاذبه های دوست داشتنی برای اکثر گردشگران جزیره کیش محسوب می شود که مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. این مرکز خرید دارای دو شعبه مجزا از هم می باشد که هر دو این شعبه ها از زیبا ترین و پر اهمیت ترین بازارهای تجاری در جزیره به حساب می آیند.

مرکز خرید سارینا 1یکی از زیباترین مراکز خرید در جزیره کیش متعلق به مرکز خرید سارینا 1 کیش می باشد، جالب است بدانید که حتی رستوران های این مرکز چشم انداز بی نظیری از دریا دارند. مجتمع اداری تجاری برندینگ سارینا 1 در سال 1398 در زمینی به مساحت 5292 متر مربع در 10 طبقه تاسیس شد که 7 طبقه آن اداری، 1 طبقه نمایشگاهی، 1 طبقه خدماتی و 1 طبقه پارکینگ می باشد.

این بازار یکی از زیباترین و مدرن ترین مراکز خرید کیش است و در آن انواع کالاها مانند پوشاک و البسه، لوازم کامپیوتری، لوازم ورزشی و لوازم تزیینی، صنایع دستی، عطر، ادکلن، شال و روسری و … عرضه می شود.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

بازار سارینا 1 کیش تنها بازار جزیره کیش محسوب می‌شود که تمام واحدهای تجاری آن از برندهای معتبر جهانی پر شده است، شاید به همین دلیل است که گردشگران زیادی به خصوص جوانان را به سوی خود جلب می‌کند. این بازار با نمای فوق‌العاده زیبایی دارد و عنوان بهترین بناهای کیش را به خود اختصاص داده است.

مرکز خرید سارینا 1در طراحی داخلی بازار سارینا 1 کیش، بهترین و شیک‌ترین مصالح ساختمانی را به کار برده‌اند، کف این بازار با تلفیقی از سنگ و سرامیک پوشیده شده و تمام دیوارهای این بازار عایق‌دار و پنجره‌های آلومینیومی با شیشه‌های دوجداره در آن تعبیه شده است. نمای خارجی بازار با طراحی ویژه و استثنایی خود از بهترین سنگ‌های تراورتن و با سبک کلاسیک بناهای موجود در کیش مزین شده است.

مرکز خرید سارینا 1 کیش به دلایل مختلف بین گردشگران خارجی و ایرانی مشهور شده است که مهم ترین آن ها وجود امکاناتی منحصر به فرد مانند بزرگترین و مجهز ترین فودکورت خاورمیانه در آن می باشد. شما می توانید در کنار خرید از امکانات ویژه در این مجموعه بزرگ لذت ببرید و خاطره ای به یادماندنی را رقم زنید.

اکثر واحدهای این مجتمع اجناس برند و بسیار معروف وجود دارد به همین دلیل اکثرا افراد مارک پوش مهمان این مجتمع هستند در این پاساژ 218 غرفه وجود دارد که انواع اجناس پوشاک(لباس های مردانه و زنانه)، روسری، شال، کیف و کفش می باشد و رستوران ها و کافی شاپ های زیبا و باکیفیتی برای استراحت کردن و تجدید انرژی مهمانان نیز دایر است.

مرکز خرید سارینا 1انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در منوی رستوران‌های مرکز خرید سارینا 1 وجود دارد. همچنین صندوق‌های خیریه، نمای زیبا و دکوراسیون شیک آن، مجتمع را کامل خاص و منحصربه‌فرد کرده است. فودکورت این مجموعه جزو بزرگ‌ترین و مجهزترین رستوران‌ها در خاورمیانه محسوب می‌شود. سینمای 4 بعدی و هایپرمارکت، سایر بخش‌های این مجموعه هستند.

اطلاعات و دسترسی

ساعت کاری: ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۷:۳۰ الی۲۲:۳۰

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۶۸۱۵۱

وب‌سایت www.sarinakish.com:

آدرس: ایران، هرمزگان، جزیره کیش، بلوار خیام، خیابان بابا طاهر، روبه‌روی هتل ارم، مرکز خرید سارینا 1


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *