تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای مراکز خرید, کیش

مرکز خرید مروارید ، بازار بزرگ کیش 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مرکز خرید مروارید کیش

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با مرکز خرید مروارید کیش ، یکی از مزاکز خرید محبوب در کیش آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

کیش، جزیره‌ای بکر و دوست‌داشتنی که هر گردشگری را با لبخند رضایت به خانه برمی‌گرداند. این جزیره از زیباترین و لوکس‌ترین مقاصد تفریحی در کشور است. از آنجایی که کیش یکی از مراکز اصلی تفریحی و گردشگری است؛ طبیعتا مراکز خرید زیادی در آن وجود دارند که یکی از آنها، مرکز خرید مروارید کیش است. این پاساژ یکی از مراکزی است که گشت و گذار در آن لحظات خوشی را برایتان به ارمغان خواهد آورد و می‌توانید انواع اقسام لوازم مورد نیاز خود را از این مرکز خریداری نمایید.

مرکز خرید مروارید کیشمرکز خرید مروارید کیش (Morvarid Shopping Center) مانند مرواریدی در دریای بی کران کیش می‌درخشد و می‌تواند انتخابی مناسب برای خاص پسندان باشد. این مرکز خرید فروشگاه‌های بزرگ و کوچک بسیاری را در خود جای داده و می‌توانید اجناس گران قیمت و همچنین ارزان قیمت را از آن خریداری کنید. لازم به ذکر است که مروارید از جمله بزرگترین مرکز خریدهای جزیره کیش است و از این رو بسیاری از گردشگران در سفر به کیش از آن دیدن می‌کنند.

مرکز خرید مروارید کیشاین مرکز خرید سازه‌ای مدرن و لوکس با یک معماری اصیل و باستانی است و با بیش از ۲۷ هزار متر مربع مساحت، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید جزیره کیش است که در یک طبقه، در سال ۱۳۷۳ احداث شد. این مجموعه با الهام از بناهای دوره‌ هخامنشی و هنر معماری باستانی ایران ساخته شده است. مروارید شامل ۲۰۸ غرفه فروش پوشاک مردانه و زنانه، بلوریجات، لوازم ورزشی و آرایشی، عطر و ادکلن، لوازم خانگی و… می‌شود و یک رستوران، یک کافی‌شاپ و یک کافی‌نت نیز در آن جای گرفته‌اند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مرکز خرید مروارید کیشمغازه های بازار مروارید کیش با الهام از معماری کهن ایران و بناهای هخامنشی ساخته شده است که هشت بازارچه مختلف و 12 درب ورودی دارد. این بازارچه ها با نام های قدیمی مانند پرسپولیس، بیستون، پاسارگاد، آریا، ایران، تیسفون، آپادانا و پارس نام گذاری شده است. کیفیت و قیمت اجناس مختلف در این مرکز خرید مناسب بوده و به همین دلیل گردشگرانی که به این جزیره سفر می کنند، بازدید از این مرکز خرید را در برنامه خود قرار می دهند.

مرکز خرید مروارید کیشدسترسی

آدرس: این پاساژ در استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار مروارید، شهرک صدف واقع شده است.

تلفن تماس: 07644458888

وب‌سایت رسمی: morvaridcenter.com

ساعت کار پاساژ مروارید کیش: از مزیت های این پاساژ، باز بودن آن در تمام روزهای هفته می باشد. ساعت کاری پاساژ مروارید از ساعت 9 صبح تا 13:30 و 17:30 تا 23 است.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *