تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایتالیا, راهنمای مراکز خرید, میلان

مرکز خرید ویتوریو امانوئل میلان ، ایتالیا | Vittorio Emanuele II 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مرکز خرید ویتوریو امانوئل 

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با مرکز خرید ویتوریو امانوئل در شهر میلان ایتالیا آشنا خواهیم کرد. در ادامه همرا ما باشید.

میلان شهر مد ایتالیا و مرکز اصلی مد ایتالیا است و معروف‌ترین شرکتهای مد جهان مانند: آرمانی، ورساچه، پرادا، دولچه و گابانا، میو میوو … همچنین کمپانی معروف ری بن در میلان وجود دارد .

شهر میلان در کنار پاریس، لندن، توکیو و نیویورک بعنوان پایتخت مد در جهان مطرح شده‌ است.گرچه شهرهای بزرگ دیگری همچون رم و فلورانس نیز در زمینه مد فعال هستند اما میلان بعنوان شهر مد در سطح ایتالیا شناخته شده‌است. مرکز خرید ویتوریو یکی از معروفترین مرکز خرید های این شهر می باشد.

مرکز خرید ویتوریو امانوئل 


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مرکز خرید ویتوریو امانوئل Galleria Vittorio Emanuele II، قدیمی‌ترین مرکز خرید دنیا و دربردارنده‌ی تنها هتل هفت ستاره‌ی تاییدشده‌ی دنیا یعنی هتل Town House Galleria است. این مرکز، مجموعه‌ای چهار طبقه و طاق‌دار است که در مرکز میلان قرار دارد.

این مرکز خرید را به افتخار ویکتور امانوئل دوم، اولین پادشاه پادشاهی ایتالیا نام‌گذاری کرده‌اند. این مجموعه در سال ۱۸۶۲ طراحی شده و معماری به نام Giuseppe Mengoni بین سال‌های ۱۸۶۵ تا ۱۸۷۷ آن را ساخته است.

مرکز خرید ویتوریو امانوئل 

این مرکز خرید بزرگ، فقط به خرید و فروش اختصاص ندارد. علاوه بر فروشگاه‌های متعدد و مهم، اینجا محلی برای ملاقات‌ها و دورهمی‌های اهالی میلان است. فروشگاه‌های لوکس برترین برندهای مد، زیورآلات، کتاب و آثار هنری در کنار رستوران‌ها و کافه‌های متعدد، یک مجموعه‌ی کامل را برای خرید و گشت و گذار فراهم کرده‌اند.

تعدادی از قدیمی‌ترین رستوران‌ها و فروشگاه‌های میلان در این مرکز خرید قرار دارند از جمله بیفی کافه (Biffi Caffè) که در سال ۱۸۶۷ پایه‌گذاری شده است.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *