تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای مراکز خرید, قطر

آشنایی با مرکز خرید ویلاجیو مال ، دوحه | Qatar 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مرکز خرید ویلاجیو 

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با مرکز خرید ویلاجیو در دوحه آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

ویلاجیو مال (Villaggio Mall) در منطقه آسپیر در غرب دوحه قرار دارد. این مرکز خرید که در سال 2006 تاسیس شده است دارای بیش از 200 فروشگاه از مارک های معروف بین المللی اروپایی و آمریکایی است. در سال های اخیر کشور های جنوب خلیج فارس تمرکز ویژه ای بر جذب گردشگر داشته اند و در غیاب وجود بنا های فرهنگ و تاریخی، به ساخت بنا های تاریخی و همچنین ساخت مراکز تفرحی لوکس روی آورده اند که یک استراتژی موفق محسوب می شود.

در این بین قطر و امارات پیشتاز هستند و دوحه می کوشد رقابتش با دبی و ابوظبی را حفظ کند. ساخت جزایر مصنوعی، برج های چند صد طبقه، مراکز خرید لوکس و… از این دست هستند. در این بین در سال 2006 دوحه یک ابتکار جدید به خرج داد و با الهام از روستا های ایتالیایی یک مرکز خرید متفاوت افتتاح کرد.

مرکز خرید ویلاجیو 


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

پروژه ساخت مرکز خرید ویلاجیو دوحه به طور رسمی در سال 2006 توسط شاهزاده شیخ جاسم بن حامد به عنوان یک مرکز ورزشی شروع شد، اما در ادامه ایده او به یک مجموعه خرید و سرگرمی کامل و همه‌جانبه تبدیل شد.

این مرکز خرید به سبک روستا های قدیمی ایتالیایی بنا شده است از این رو می توانیم سبک معماری زیبایی را در آن مشاهده کنیم. سازندگان بنا حتی پا را از این هم فراتر گذاشته و یک کانال آب نیز در میان ویلاجیو مال احداث کردند تا بازدید کنندگان بتوانند علاوه بر خرید، از قایق سواری در کانال به سبک ونیزی لذت ببرید. این به نام گاندولانیا نامگذاری شده است که یک پارک موضوعی است.این مرکز خرید همچنین دارای امکاناتی نظیر فودکورت، سالن سینمای IMAX، هایپر مارکت و… است.

دیگر امکاناتی که این مرکز خرید را به مجموعه ای کامل و بی نظیر تبدیل کرده‌است، وجود مراکز تفریح و سرگرم‌کننده بوده که خاطرات فراموش نشدنی و هیجان انگیزی را برایتان رقم می‌زند. یکی از امکانات تفریحی این مجموعه می‌توان به زمین اسکیت روی یخ اشاره کرد، این زمین سربسته بوده و بسیاری از علاقه مندان را به سمت خود جذب کرده‌است.

با حضور در این مجموعه، با هر سن و سالی که هستید، می‌توانید ساده‌ترین نیازهای خود را برآورده کرده و لذتی خارق‌العاده را برای خود ایجاد کنید.

مرکز خرید ویلاجیو 

در مرکز خرید ویلاجیو (Villaggio Mall) بوتیک‌های متعددی از قبیل بوتیک‌های اکسسوری و طلا و جواهرات، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، کفش وجود دارد که برندهای داخلی و خارجی زیادی در میان آن‌ها به چشم می‌خورد. از میان برندهای لوازم ورزشی می‌توان به آدیداس و پوما، از برندهای لباس به لویی ویتون، کریستین دیور، گوچی، دلچه و گابانا و ولنتینو، از برندهای ساعت می‌توان به سواچ، مون بلان و پیور بل و از برندهای آرایشی و بهداشتی به مَک و سفورا اشاره کرد. در این مرکز خرید برندهای لوکس و گران‌قیمتی چون بولگاری، بربری، کارتیه، دیور، فندی، دی اند جی، جیمی چو و مایکل کورس هم به چشم می‌خورند.

اگر می‌خواهید برای استراحت وقتی را در کافی شاپ‌ها و رستوران گذرانده و نوشیدنی یا خوراکی ای میل کنید، می‌توانید با حضور در قسمت فست فود و کافه‌های مرکز خرید ویلاجیو، بهترین غذاها و قهوه را امتحان کرده و از بودن در آن فضا نهایت استفاده و لذت را ببرید.

ویلاجیو از یکشنبه تا چهارشنبه، ساعت 9 صبح تا 22 شب، شنبه‌ها و پنجشنبه‌ها از ساعت 9 صبح تا 23 شب و جمعه‌ها از ساعت 9 صبح تا 11 و 12:30 ظهر تا 23 شب، آماده خدمت رسانی به مسافران و گردشگران می‌باشد.

مرکز خرید ویلاجیو 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *