تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی, راهنمای مراکز خرید

مرکز خرید گالریا ، مرکز خریدی زیبا در ولنجک تهران 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مرکز خرید گالریا تهران

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با مرکز خرید گالریا تهران ، مرکز خریدی زیبا در ولنجک آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مرکز خرید گالریا (Galleria Shopping Center) تهران بدون شک یکی از مجلل ترین مراکز خرید در تهران و منطقه ولنجک است. برای دوست داران کالاهای لوکس و لاکچری، گالریا بهشتی است که بازدیدکنندگان می‌توانند تا ساعت‌ها از چرخیدن در آن لذت ببرند. واحدهای موجود در این مجتمع تجاری به فروش  پوشاک، لوازم خواب، لوازم تزیینی، طلا، جواهرات و … می‌پردازند.

مرکز خرید گالریا تهرانیکی از دلایلی که گالریا را از سایر مراکز خرید متمایز می‌کند، استفاده از مواد و متریال درجه یک و ممتاز در ساخت آن است. اگر بار نخست است که از این مجتمع زیبا دیدن می‌کنید، اولین چیزی که شما را مجذوب خود خواهد کرد همین طراحی جذاب و خیره‌کننده آن است.

در پاساژ گالریا برندهای شناخته شده جهان مانند آرمانی (لباس و پوشاک)، اسکچرز (کیف، کفش و پوشاک)، اینگلوت (لوازم آرایشی)، اِلیت هاوس (لوازم اکسسوری)، برتونیکس (کیف و کفش و پوشاک)، پیرکاردین (پوشاک)، دلسی (چمدان) و صدها برند معروف دیگر حضور دارند. طرفداران برندهای لوکس می‌توانند با مراجعه به این پاساژ از برندهای مورد علاقه خود دیدن کرده و خرید لذت بخشی را تجربه کنند. همچنین این مرکز خرید دارای امکاناتی مانند سینما کودک، شهربازی، رستوران، فودکورت، سوپرایز گالریا، پارکینگ می باشد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مرکز خرید گالریا تهرانمعماری

این پاساژ در سال 1395 به بهره برداری رسید و در یک زمین با مساحت 4000 متر مربع احداث گشته است. این ساختمان دارای دو بخش شمالی و جنوبی می باشد و اگر به آن مراجعه کرده باشید می دانید که این دو بنا توسط رمپ های پارکینگ به هم متصل شده اند. بخش جنوبی یا تجاری مجتمع دارای 15 طبقه (8 طبقه زیر همکف و 7 طبقه بالای همکف) و بخش شمالی آن 17 طبقه (10 طبقه زیر همکف و 6 طبقه بالای همکف) می ‌باشد.

انواع سنگ ها همانند گرانیت، واترجت، تراورتن و… در ساخت این مرکز خرید استفاده شده اند. در ورودی ساختمان نیز از یک سری ستون های عظیم استفاده شده که به زیبایی آن افزوده اند. هم چنین در قسمت بالایی نمای ساختمان یک سری از نقش گیاه و درخت کاج استفاده شده که تماشای آن ها را نباید از دست بدهید. سیستم BMS موجود در ساختمان نیز برای کم کردن انرژی می باشد.

مرکز خرید گالریا تهرانلوستر مرکز خرید

یک لوستر در این مرکز خرید قرار گرفته که دست ساز می باشد و بزرگ ترین در خاورمیانه می باشد. لوستر گفته شده یک مجسمه بوده که ارتفاع آن 31.8 متر و قطر آن نیز به 2.5 متر می رسد. لوستر پاساژ از یک فلز ضدرنگ با آب کاری مشکی ساخته شده است. ساخت این لوستر 3 ماه طول کشید و توسط یک شرکت هلندی به نام Brand Vand Egmond ساخته شد.

مرکز خرید گالریا تهرانرستوران و فودکورت

در مرکز خرید گالریا تنوع غذایی در چندین رستوران که مربوط به فرهنگ غذایی کشورهای مختلف می باشد را می توانید مشاهده کنید که از جمله غذاهای معروفی مانند ایتالیایی، آسیایی، مکزیکی و ترکی وجود دارد و شما می توانید با سفارش غذای مورد نظر خود از خوردن آنها لذت ببرید.

مرکز خرید گالریا تهرانسوپرایز گالریا

یکی از هیجانی ترین مواردی که به در این پاساژ تهران می توان به آن اشاره نمود، سوپرایز کردن عزیزان به مناسبت های مختلف می باشد. شما می توانید در سالگرد ازدواج، ولنتاین، قبولی دانشگاه، تولد، فارغ التحصیلی و… شخصی مورد نظرتان را در این مرکز خرید سوپرایز نمایید و لحظه های خوبی را برای او بسازید.

پارکینگ مرکز خرید گالریا

یکی از بارزترین مشخصه های مرکز خرید گالریا پارکینگ منحصر به فرد آن می باشد که کاربران می توانند نزدیک به 550 خودرو را در 8 طبقه اختصاصی پارک کنند. این پارکینگ که به صورت هوشمند عمل می کند از تمامی پارکینگ های دیده شده متمایز می باشد و امنیت بسیار بالایی را نیز دارد.

دسترسی

آدرس دقیق: تهران، ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم شرقی، پلاک ۵

ساعات کار: شنبه الی پنجشنبه ساعت ۱۰:۳۰ الی ۲۲:۰۰ – جمعه ها و روزهای تعطیل ۱۱:۰۰ الی ۲۲:۰۰

تلفن تماس: 02122175040

وب‌سایت رسمی: galleriatehran.ir


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *