تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رشت, گیلان

مرکز خرید گلسار رشت ، مرکز خرید مجلل و زیبا | گیلان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مرکز خرید گلسار رشت

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با مرکز خرید گلسار رشت آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

استان گیلان و بخصوص شهر رشت دارای مرکز خرید مدرن و سنتی بسیاری است، که یکی از این مراکز مدرن برای خرید کالا و خدمات به هنگام سفر و تفریح و … مرکز خرید گلسار می باشد. خرید باعث ترفیع روحیه می شود دیدن کالا و منسوجات مختلف و تماشای مردمی که برای بازدید و خرید به بازار و مراکز خرید می آیند می تواند برای خود سوژه مناسبی برای تفریح باشد.

قدم زدن در لابلای مردمانی که برای خرید به بازار آمده اند و آشنایی با فرهنگ آنان به هنگام حس زندگی را به آدمی منتقل می کند. خرید یک جاذبه تفریحی بخصوص برای خانم های خوش ذوق است.

مرکز خرید گلسار رشت


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

خیابان گلسار یکی از خیابان های اصلی و تجاری اداری شهرستان رشت محسوب میشود که یکی از محسنات این خیابان مرکز خرید گلسار بشمار میرود چرا که همه روزه خریدارن زیادی از این مرکز خرید بازدید می کنند.

مرکز خرید گلسار رشت (Golsar Shopping Mall) با بنایی ۶ طبقه، از مراکز خرید و جاهای دیدنی رشت است که می‌توانید کالاهایی چون انواع پوشاک با برندهای مختلف، لوازم خانگی و غیره را در آن تهیه کنید.

مرکز خرید گلسار رشت

طبقه همکف، اول و دوم را بوتیک‌ها، مغازه‌ها و کافی‌شاپ‌ها تشکیل می‌دهند. طبقه سوم شامل دفترهای تجاری، طبقه چهارم شامل فود کورت، و طبقه پنجم و ششم شامل تک واحدی‌های ۶۰۰ متری هستند.

امکانات این مجموعه، پارکینگ، سیستم‌های امنیتی پیشرفته ورود و خروج، سیستم‌های برودتی، دوربین‌های مداربسته، برق اضطراری، خدمات نظافتی مدرن و غیره است.

مرکز خرید گلسار رشت

این مرکز خرید یکی از زیباترین و مجلل ترین مرکز خرید شهر رشت می باشد. مرکز خرید گلسار در شهر رشت، بلوار گلسار و در نبش کوچه ۱۰۸ جای گرفته است. شما به راحتی می توانید در رشت این مرکز خرید را پیدا کنید چرا که نمای آن از دور خودنمایی می کند و شما را به سوی خود می کشاند. اگر به دنبال یک خرید خوب هستید حتما به این مرکز خرید سر بزنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *