تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای سفر

معرفی اپلیکیشن گوگل تریپس | Google Trips 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

معرفی اپلیکیشن گوگل تریپس | Google Trips

در این مقاله از قسمت راهنمای سفر قصد داریم شما را با اپلیکیشن گوگل تریپس یا Google Trips آشنا کنیم. با تاپ تراول همراه باشید…در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

گوگل تریپس یا Google Trips به شما این امکان را می دهد که با سازماندهی اطلاعات مورد نیاز سفر، راحت تر به گردش بپردازید.

این برنامه با توجه موقعیتی که در آن قرار دارید برنامه های سفری به شما پیشنهاد می دهد که می توانید این برنامه ها را ویرایش کرده و فعالیت هایی از قبیل رزرواسیون از طریق حساب جیمیل خود را نیز در برنامهٔ مسافرتی خود بگنجانید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مقالات بیشتر بخوانید:

اپلیکیشن گوگل تریپس google trips که به تازگی به وسیله ی گوگل ایجاد شده به شما برای برنامه ریزی بهتر سفرتان کمک زیادی می کند که این برنامه قابل نصب هم روی پلتفرم iOS و هم Android بوده و حتی اطلاعات گوگل مپ را جمع آوری می کند.

معرفی اپلیکیشن گوگل تریپس | Google Trips
معرفی اپلیکیشن گوگل تریپس | Google Trips

گوگل تریپس اطلاعاتی مثل جاذبه ها، رستورانها، رزروها و… را در اختیار شما قرار می دهد.صفحه اولیه این اپلیکیشن دارای یک قسمت جستجو در صفحه اولیه خود است که سوال اصلی آن، «کجا می خواهید بروید» می باشد، همچنین بخش های دیگر دارد که شما را از وقایع و تعطیلات آینده آگاه می کند.

کار نرم افزار Google Trips آسان تر کردن مسافرت های کاربران است که با سازماندهی اطلاعات اساسی و ضروری شما در یک مکان با امکان دسترسی آفلاین محقق خواهد شد. با استفاده از گوگل تریپس می توانید پیشنهادات گوناگونی برای گردش، با توجه به محل فعلی خود دریافت نمایید. برنامه ریزی های روزانه با ویژگی سفارشی سازی و رزرو انواع سرویس های اقامتی از ویژگی های دیگر این نرم افزار هستند. Google Trips نرم افزار رسمی کمپانی گوگل برای همراهی کاربران اندروید در مسافرت هاست که گذشتهاً انتشار یافته است و می تواند همیار مطمئنی برای افراد اهل سفر و گشت و گذار باشد. شایان ذکر است که نرم افزار Google Trips فقط چند روز است که به طور جهانی انتشار یافته و هم اکنون دارنده نمره 2 در گوگل پلی می باشد.

اپلیکیشن جدید گوگل ویژگی های متنوعی دارد که در ادامه، آن ها را به طور اجمالی معرف می کنیم:

نمایش رزروهای گوگل تریپس

اپلیکیشن گوگل تریپس در یکی از بخشهای خود رزورهایی را که انجام دادید را قرار می دهد، مثل بلیط هواپیما، رزرو هتل یا هاستل و..  به طور مثال در این بخش وقتی که روی رزرو بلیط هواپیما کلیک نمایید اطلاعاتی مثل باجه و ترمینال را نشان دهنده این است. علاوه بر آن، کد رهگیری یا ثبت را نیز نشان داده و همچنین لینکی که این اطلاعات از روی آن برداشته شده مثل جعبه دریافت ایمیل های شما را نمایش می دهد.

معرفی اپلیکیشن گوگل تریپس | Google Trips
معرفی اپلیکیشن گوگل تریپس | Google Trips

راهنمایی شما با بخش گشت و گذار

از کاربردی ترین بخش های این برنامه، قسمت گشت و گذار (Getting Around) است. در این قسمت از برنامه، اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه می توانید از فرودگاه به مرکز شهر بروید و از چه وسایل نقلیه عمومی (تاکسی، اتوبوس و …) می توانید استفاده نمایید را در اختیارتان قرار می دهد.در بخش تاکسی نیز، هزینه ها را تا حدی نشان داده  است و حتی این ویژگی را در استفاده از تاکسیهای خود شهر نیز نشان دهنده این است.

بخش چه کارهای می توانید انجام دهید

بخش «Things to Do» فهرستی از بهترین نقاط دیدنی شهر را طبق جمع آوری داده ها و نظرات کاربران و همچنین بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید را به همراه چند توصیه شخصی ارایه می دهد. با استفاده از این گزینه می توانید در مقصد خود بهترین جاذبه های شهر را ببینید و برای بازدید آنها را انتخاب نمایید.

 انتخاب غذا

همانطور که از نامش مشخص است، این بخش پیشنهادهایی برای صرف غذا را نشان دهنده این است.هر چند ممکن است غذاهایی را که پیشنهاد می کند زیاد مورد پسند شما نباشد اما، به عنوان یک اپلیکیشین سفری می توان از پیشنهادات آن استفاده کرد و حتی با غذاهای محلی مقصد سفر نیز آشنا شد.

برنامه ریزی روزانه برای سفر

برنامه Day Plans به شما یک برنامه سفر با توجه به وقتی که در سفر هستید و بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید را ارایه می دهد. مانندا این اپلیکیشن در طی یک سفر 2 روزه جاهایی که می توانید بازدید نمایید و استفاده بهینه برای بازدید از آنها را به شما نشان دهنده این است.

حتی می توانید این قسمت را کاملا شخصی سازی نمایید؛ مانندا تعدادی از جاذبه ها را حذف کرده و مکانهای دیگری را که می خواهید بازدید نمایید را به فهرست اضافه می نمایید.یکی از قابلیت های خوب این اپلیکیشن این است به شما این امکان را می دهد که در صورتی که با هدف خاصی سفر کرده اید مثل سفر کاری یا فقط دیدن جاذبه های تاریخی، به راحتی آن را در برنامه مسافرتی خود پیاده نمایید.

قسمت کاربردی و مهم دیگر این اپلیکیشن، استفاده از آن به طور آفلاین است. برای استفاده از این ویژگی، باید شهر مورد نظر را دانلود نمایید و بدون استفاده از اینترنت از امکانات گوگل تریپس استفاده نمایید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *