تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تایلند, راهنمای سفر, معرفی هتل

معرفی هتل های لوکس پاتایا تایلند 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل های لوکس پاتایا تایلند

پاتایا یکی از شهرهای دیدنی و جذاب تایلند است که دارای مکانهای تفریحی و گردشگری بسیار می باشد از ویژگی های بارز این شهر هزینه ارزان سفر می باشد تا بازدیدکنندگان بسیاری به این شهر بیایند اگر به تایلند و شهرهای آنها علاقه دارید و نمی دانید ابتدا به کدام شهر تایلند سفر کنید پاتایا انتخاب مناسبی است.

سالانه بیش از ۵/۵ میلیون توریست خارجی از این منطقه دیدن می‌کنند. پس همراه ما شوید تا بیشتر با این شهر شگفت انگیز آشنا شوید در این مقاله سعی کردیم هتل های لوکس و ارزان این شهر که یکی از شهرهای گردشگری جهان است مغرفی کنیم.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

 

 

هتل های لوکس پاتایا تایلند
هتل های لوکس پاتایا تایلند

پاتایا یک مقصد گردشگری محبوب است. جاذبه‌های گردشگری مختلف، ساحل و دریا، ورزش‌های آبی، باغ وحش‌ها و پارک‌های موضوعی و مراکز خرید متعدد سبب استقبال گردشگران از این منطقه شده‌اند.

مثل هر شهر و منطقه‌ی توریستی دیگر، اقامتگاه‌ها و هتل های پاتایا بسیار زیاد است. اگر برای سفر به تایلند و منطقه‌ی پاتایا برنامه‌ریزی می‌کنید و دنبال بهترین هتل‌های پاتایا می‌گردید در ادامه‌ی مقاله با ما همراه باشید.

۱. مرکیور پاتایا اوشن ریزورت (Mercure Pattaya Ocean Resort)

هتل های لوکس پاتایا تایلند
هتل های لوکس پاتایا تایلند

این هتل، ۶ دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد. استخر روباز و سالن ورزشی از امکانات این هتل هستند. وای‌فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. فرودگاه سوارنابهومی (Suvarnabhumi) در ۸۴ کیلومتری از این هتل قرار دارد. مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی است. اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل، به تهویه مطبوع و یخچال مجهز هستند. حمام واحدها دارای دوش و سشوار است. برخی از واحدها، نمای رو به اقیانوس دارند.

فعالیت‌های تفریحی مختلفی یا در هتل یا اطراف آن وجود دارد از جمله پارک آبی. کودکان می‌توانند از زمین بازی مخصوص خود استفاده کنند. در رستوران هتل، غذاهای متنوع محلی و بین‌المللی سرو می‌شود.

ورود حیوانات خانگی به این هتل، غیرمجاز است.

این هتل ۲۱۰ اتاق دارد و زیرمجموعه‌ای از هتل‌های زنجیره‌ای مرکیور (Mercure) است.
امکانات هتل: وای‌فای رایگان، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، رستوران، سرسره آبی، تراس آفتاب‌گیر، تلویزیون صفحه‌تخت، پارکینگ عمومی رایگان، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، کتاب و دی‌وی‌دی مخصوص کودکان، خشک‌شویی، سالن اجتماعات، اتاق‌های غایق صدا، روزنامه، سرویس اتاق، نگهداری چمدان‌ها، خدمات دربانی، فکس/ فتوکپی، پارک آبی و…
متوسط هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۴۰۰ هزار تومان

۲. هالیدی این پاتایا (Holiday Inn Pattaya)

هتل های لوکس پاتایا تایلند
هتل های لوکس پاتایا تایلند

این هتل، یک دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد و در منطقه‌ی Beach Road واقع شده است. تمام اتاق‌های این هتل، نمای رو به دریا دارند. سوییت‌ها امکانات بیشتر و بالکن خصوصی دارند. در Executive Club می‌توانید هنگام خوردن صبحانه از چشم‌انداز پانورامای شهر پاتایا لذت ببرید. هتل دارای سالن ورزشی و ۴ استخر روباز است.

فرودگاه بین‌المللی سوارنابهومی با ماشین، ۹۰ دقیقه از هتل فاصله دارد. در مناطق اطراف هتل، مهمانان می‌توانند از بازی گلف، سفر یک‌روزه در جزیره و ورزش‌های آبی لذت ببرند. ساحل سنترال فستیوال پاتایا در چند قدمی هتل قرار دارد.

اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت و ماهواره و حمام خصوصی و سشوار هستند. قهوه‌ساز در اتاق‌ها موجود است. سرویس اتاق نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

این هتل به دلیل داشتن سوییت‌های خانواده و کلوب کودکان، انتخاب خوبی برای خانواده‌ها است. هتل، مجهز به اسپا و وای‌فای رایگان در مناطق عمومی است. این هتل امکانات برگزاری جشن و خدمه‌ی مجرب‌ هم برای برگزاری مراسم مختلف مهمانان دارد.

هتل دارای چهار رستوران است.

این هتل، ۵۶۷ اتاق دارد و زیرمجموعه‌ای از هتل‌های زنجیره‌ای هالیدی این است.
امکانات هتل: وای‌فای رایگان، استخر روباز، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، چشم‌انداز رو به دریا، تراس آفتاب‌گیر، کلوب و زمین بازی کودکان، ماساژ، سونا و اسپا، صبحانه در اتاق، خودپرداز، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، خشک‌شویی، سالن اجتماعات، اتاق‌های ضد حساسیت، کرایه خودرو، سوییت ماه عسل و…
متوسط هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۶۰۰ هزار تومان

۳. هتل آیا بوتیک پاتایا (AYA Boutique Hotel)

هتل های لوکس پاتایا تایلند
هتل های لوکس پاتایا تایلند

این هتل، دو دقیقه پیاده از ساحل فاصله دارد و در چند قدمی مرکز شهر پاتایا و ساحل پاتایا واقع شده است. تراس آفتاب‌گیر، امکانات و سالن ورزشی، استخر داخلی و مهمان‌نوازی کارکنان و استقبال گرم آنها، از ویژگی‌های مهم این هتل است. فعالیت‌های تفریحی و رستوران‌های متعددی در اطراف این هتل واقع شده‌اند. فاصله‌ی این هتل تا فرودگاه بین‌المللی سوارنابهومی، با ماشین، ۱/۵ ساعت است.

اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل، تجهیزات و وسایل شیک و مدرنی دارند. گاوصندوق و تلویزیون صفحه‌تخت در اتاق‌ها موجود است. سالن ورزشی هتل بسیار مجهز است و کسانی که دوست دارند تمرینات ورزشی خود را در سفر هم ادامه دهند، می‌توانند از آن استفاده کنند. مهمانان می‌توانند در تراس آفتابگیر هتل، غذا بخورند و از منظره‌ی ساحل پاتایا لذت ببرند.

این هتل، ۷۸ اتاق دارد.
امکانات هتل: وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، کتابخانه، استخر داخلی، تراس آفتاب‌گیر، پذیرش ۲۴ ساعته، خشک‌شویی، فکس و فتوکپی، سالن اجتماعات، تهویه مطبوع، کرایه خودرو و…
متوسط هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۵۰۰ هزار تومان

۴. هتل ال کی ایمپرس (LK The Empress)

هتل های لوکس پاتایا تایلند
هتل های لوکس پاتایا تایلند

این هتل، فقط یک دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد. طراحی کلاسیک اروپایی در کنار مهمان‌نوازی تایلندی، این هتل را تشکیل می‌دهند. این مجموعه‌ی اقامتی دارای استخر روباز، اسپا و باغ است. وای‌فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است.

این هتل در چند قدمی ساحل واقع شده است و پیاده ۵ دقیقه با مرکز خرید سنترال فستیوال فاصله دارد. برای رسیدن به نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل یعنی فرودگاه بین‌المللی سوارنابهومی در بانکوک، باید یک ساعت و نیم سوار ماشین شوید.

اتاق‌های بزرگ هتل با نورپردازی گرم و وسایلی با طرح‌های طلایی، تزیین شده‌اند. همه‌ی اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه‌تخت با ماهواره و دی‌وی‌دی‌ پلیر هستند. مهمان‌ها می‌توانند در سالن ورزشی مجهز هتل، ورزش کنند یا از تورهای روزانه‌ی هتل استفاده کنند. مرکز تجاری و خشک‌شویی از دیگر امکانات این هتل است. در رستوران Circle می‌توانید از غذاهای اصیل تایلندی و بین‌المللی لذت ببرید. سرویس اتاق هم برای مهمانان در نظر گرفته شده است و شما می‌توانید در صورت تمایل، غذایتان را در اتاق میل کنید.

این هتل، ۱۰۰ اتاق دارد و زیرمجموعه‌ای از گروه هتل‌های LK است.
امکانات هتل: وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، تهویه مطبوع، سرویس اتاق، سشوار، استخر داخلی، بالکن، تراس آفتاب‌گیر، مایکروویو، چای ساز و یخچال در اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، خشک‌شویی، روزنامه و…
متوسط هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۴۵۰ هزار تومان

۵. رویال کلیف گرند هتل (Royal Cliff Grand Hotel)

هتل های لوکس پاتایا تایلند
هتل های لوکس پاتایا تایلند

این هتل در پاتایای جنوبی واقع شده است. وای‌فای رایگان، سالن ورزشی و استخر روباز، از امکانات این هتل هستند. امکانات ماساژ و سونا برای مهمانان این هتل در نظر گرفته شده است. همه‌ی اتاق‌های این هتل دارای تلویزیون صفحه‌تخت، تهویه مطبوع و چشم‌انداز رو به دریا هستند. حمام اتاق‌ها دارای دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.

پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان‌ها، سرویس رفت‌ و برگشت به فرودگاه و خشک‌شویی برای مهمانان فراهم شده است. کسانی که با اهداف تجاری و کاری سفر می‌کنند می‌توانند از مرکز تجاری و سالن اجتماعات این هتل استفاده کنند.

میز پینگ‌پونگ، زمین تنیس و بیلیارد در مجموعه برای مسافران ورزش‌دوست، وجود دارد. رستوران‌های هتل، غذاهای تایلندی و بین‌المللی سرو می‌کند.

فرودگاه بین‌المللی سوارنابهومی، در کمتر از ۸۶ کیلومتری این هتل قرار دارد.

این هتل، ۳۷۲ اتاق دارد و یکی از زیرمجموعه‌های گروه هتل‌های رویال کلیف است.
امکانات هتل: وای‌فای رایگان، استخر روباز، پارکینگ رایگان، اتاق خانواده، سالن ورزشی، رستوران، تراس آفتاب‌گیر، بالکن، کلوب کودکان، صبحانه در اتاق، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات تفریحی خانوادگی، سالن اجتماعات، سوییت ماه عسل، آرایشگاه زنانه و مردانه، امکانات ویژه‌ی معلولان، روزنامه، سرویس اتاق و…
متوسط هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۸۰۰ هزار تومان

۶. ال کی رنسانس (LK Renaissance)

هتل های لوکس پاتایا تایلند
هتل های لوکس پاتایا تایلند

این هتل، فقط شش دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد. اتاق‌های بزرگ، وای‌فای رایگان، اسپا و استخر روباز از ویژگی‌های این هتل مدرن هستند. جاذبه‌های گردشگری پاتایا، در کمتر از ۱/۱ کیلومتری هتل قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین‌المللی سوارنابهومی در بانکوک است که ۸۶ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

اتاق‌ها به سبک اروپایی تزیین شده‌اند و دارای تلویزیون صفحه‌تخت، دی‌وی‌دی‌پلیر و تهویه مطبوع هستند. استخر روباز در طبقه‌ی سوم قرار دارد. در رستوران Cherry، در طبقه‌ی هم‌کف، مهمانان از غذاهای بین‌المللی لذت می‌برند.

هتل دارای ۶۲ اتاق و یکی از زیرمجموعه‌های گره هتل‌های LK است.
امکانات هتل: وای‌فای‌ رایگان، پارکینگ رایگان، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، حمام، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان در واحدها، بالکن و تراس، یخچال و قهوه‌ساز در واحدها، جکوزی، خشک‌شویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و…
متوسط هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۳۰۰ هزار تومان

۷. هتل مونترا پاتایا (Monttra Pattaya)

هتل های لوکس پاتایا تایلند
هتل های لوکس پاتایا تایلند

این هتل، امکانات اقامتی ویژه‌ای در پاتایای جنوبی فراهم کرده است. هتل دارای استخر روباز، باربکیو، رستوران و پارکینگ رایگان خصوصی است. همه‌ی اتاق‌ها دارای تلویزیون، قهوه‌ساز و حمام خصوصی هستند. حوله و وسایل بهداشتی رایگان هم برای راحتی مسافران به آنها داده می‌شود. در سراسر هتل، وای‌فای رایگان در دسترس مهمانان است. پذیرش ۲۴ ساعته در هتل انجام می‌شود. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه بین‌المللی Utapao-Rayong است که ۳۱ کیلومتر از هتل فاصله دارد.

این هتل، ۲۳ اتاق دارد.
امکانات هتل: وای‌فای رایگان، استخر روباز، پارکینگ رایگان، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، رستوران، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در واحدها، استخر بی‌نهایت، تراس آفتاب‌گیر، بالکن، باغ، ساحل خصوصی، ماساژ، صبحانه در اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات تفریحی خانوادگی، خدمتکار روزانه، خشک‌شویی، روزنامه، سرویس اتاق و…
متوسط هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۶۰۰ هزار تومان

۸. هتل اس ان پلاس (S.N. Plus Hotel)

هتل های لوکس پاتایا تایلند
هتل های لوکس پاتایا تایلند

این هتل در نزدیکی North Road واقع شده است و با ماشین، ۵ دقیقه تا ساحل فاصله دارد. استخر شنا، اتاق‌های مدرن با طراحی کلاسیک، تهویه مطبوع و وای‌فای رایگان از امکانات این هتل است. این هتل فاصله‌ی کمی تا سنترال فستیوال پاتایا دارد. فرودگاه بین‌المللی سوارنابهومی در ۸۴ کیلومتری هتل واقع شده است.

همه‌ی اتاق‌ها دارای تلویزیون، ماهواره و گاوصندوق هستند. در حمام واحدها، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد. خدمات خشک‌شویی، تورهای روزانه و سالن ورزشی در این هتل وجود دارد. مهمانان می‌توانند طعم غذاهای تایلندی را یا در رستوران هتل یا در اتاق خود، امتحان کنند. این مجموعه‌ی اقامتی دارای پارکینگ رایگان است و با توجه به قیمتی که دارد، امکانات خوب و کاملی در اختیار مهمانان می‌گذارد.

این هتل، ۱۱۰ اتاق دارد.
امکانات هتل: وای‌فای رایگان، استخر روباز، اتاق خانواده، سالن ورزشی، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در اتاق‌ها، چشم‌انداز رو به شهر، تراس آفتاب‌گیر، باغ، یخچال و چای‌ساز در واحدها، باشگاه ورزشی، خودپرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمتکار روزانه، خشک‌شویی، سالن اجتماعات، کرایه خودرو، سوییت ماه عسل، روزنامه، سرویس اتاق، امکانات ویژه‌ی معلولان و…
متوسط هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۳۰۰ هزار تومان

۹. هتل سابای ریزورت (Sabai Resort)

هتل های لوکس پاتایا تایلند
هتل های لوکس پاتایا تایلند

این مجموعه‌ی اقامتی فقط ۷ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. این هتل که در میان باغ‌های گرمسیری واقع شده است، ۳ استخر دارد. دکوراسیون اتاق‌ها و ویلاهای این مجموعه، ترکیبی از تزیینات سنتی و مدرن تایلندی است. سابای ریزورت در پاتایای شمالی واقع شده است و با ماشین، ۹۰ دقیقه تا فرودگاه سوارنابهومی فاصله دارد. رستوران‌ها و مراکز خرید سنترال فستیوال پاتایا در ۳۰۰ متری این اقامتگاه قرار دارند.

اتاق‌ها و ویلاهای این مجموعه دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، ماهواره و حمام خصوصی هستند. وای فای رایگان در اتاق‌ها در دسترس است. بعضی از اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی هستند. غذاهای بین‌المللی را می‌توانید در رستوران هتل یا در اتاق خود میل کنید.

بیلیارد، اسپا و تورهای روزانه، از دیگر امکانات هتل هستند.

این هتل، ۲۳۹ اتاق دارد.
امکانات هتل: وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، تراس آفتاب‌گیر، کرایه خودرو، سرویس اتاق، باغ و…
متوسط هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۱۸۰ هزار تومان

۱۰. هتل ایمپریال پاتایا (Imperial Pattaya)

هتل های لوکس پاتایا تایلند
هتل های لوکس پاتایا تایلند

این هتل، سه دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. مرکز خرید سنترال فستیوال در چند قدمی این هتل واقع شده است. استخر روباز، اسپا، ۵ رستوران و پارکینگ رایگان از دیگر امکانات این هتل هستند.

اتاق‌ها با دکوراسیون تایلندی تزیین شده‌اند و هرکدام دارای بالکن خصوصی با چشم‌انداز دریا، تلویزیون و ماهواره، یخچال و قهوه‌ساز هستند.

در سالن ورزشی هتل، کلاس‌های یوگا و ایروبیک برگزار می‌شود.

این هتل ۳۰۰ اتاق دارد.
امکانات هتل: وای‌فای رایگان، استخر روباز، زمین بازی کودکان، خشک‌شویی، اسپا و سالن ورزشی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در اتاق‌ها، باغ، تراس، بالکن، سونا، زمین تنیس، پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه خودرو، سالن اجتماعات، سرویس اتاق و…
متوسط هزینه‌ی اقامت در این هتل: ۲۳۰ هزار تومان


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *