تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, راهنمای سفر, گرجستان, معرفی رستوران

معروفترین رستوران های تفلیس ، تجربه غذاهای محلی گرجی | Tbilisi 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

معروفترین رستوران های تفلیس

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره معروفترین رستوران های تفلیس ، سخن خواهیم گفت. در ادامه همراه ما باشید.

رستوران های زیادی در تفلیس وجود دارند که غذای سنتی و محلی تهیه می کنند، اما اگر شما به دنبال یک شب مخصوص با یک غذای لذیذ محلی خاص هستید، انتخاب می تواند سخت باشد. این راهنما به برخی از بهترین نقاط در تفلیس اشاره دارد تا بتوانید در بهترین رستوران های تفلیس از غذاهای گرجی در بازدید خود به پایتخت گرجستان استفاده کنید.

رستوران پاسانوری – Restaurant Pasanauri

رستوران پاسانوری (Pasanauri ) یکی از بهترین مکان ها برای خوردن  khinkali (خینکالی: توپ های خمیری پر شده با مواد) است. این رستوران دارای دو شعبه در شهر است، یکی از آن ها – در میدان Maidan – در 24 ساعت شبانه روز باز است. برای یک تجربه فوق العاده گرجی به این مکان بروید، فضای داخلی با میزهای چوبی روستایی، که با تقسیم کننده هایی ضخیم برای صمیمیت و راحتی بیشتر جدا شده اند. تصاویر سیاه و سفید از شهر قدیمی تفلیس کشیده شده توسط رابرت کاپا به دیوارهای آن زیبایی داده است، در حالی که یک نماد منحصر به فرد از گرجستان از سقف این رستوران آویزان است.

معروفترین رستوران های تفلیس


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

اطلاعات بیشتر:

دوشنبه تا یکشنبه

10:00 am 2:00 – am

رستوران شاوی لومی – Shavi Lomi

رستوران شاوی لومی (Shavi Lomi) یکی از اولین رستوران هایی است که غذاهای سنتی با سرو مدرن در تفلیس ارائه می دهد. این نقطه دنج و دلپذیر با ظروف باکیفیت، فرش های قدیمی و اسباب و وسایلی که گرجی ها برای قرن ها در خانه هایشان استفاده می کنند، تزئین شده است. اگر میخواهید از همه چیز کمی تست کنید ، Gobi سفارش دهید- یک ظرف بزرگ از انواع  pkhali گرجی، mchadi (نان ذرت)، ترشی و پنیر.

معروفترین رستوران های تفلیس

اطلاعات بیشتر:

دوشنبه تا یکشنبه

12:00 pm 12:00 – am

رستوران آمرا – Amra

رستوران آمرا (Amra) یک رستوران دنج در تفلیس است که غذاهای خوشمزه آبخازگانی (شمال غرب گرجستان) را تهیه می کند، از جمله نسخه های محلی خاچاپوری به نام آهما ، که چیزی شبیه به لازانیای پنیر که روی آن تخم مرغ می گذارند، است. اگر شما در حال بازدید از گرجستان به اندازه کافی خنکالی و خاچاپوری را امتحان کرده اید، شما می توانید سایر غذاهای آبخازگانی را نیز امتحان کنید، که بسیار نادر هستند.

معروفترین رستوران های تفلیس

اطلاعات بیشتر:

دوشنبه تا یکشنبه

12:00 am 10:00 – am

رستوران ماپشالیا – MapShalia

رستوران ماپشالیا (Mapshalia) یک جواهر پنهان در تفلیس است، جایی که شما می توانید غذاهای خوشمزه و خانگی Megrelian را بخورید. ماپشالیا بیشتر شبیه یک بار است تا یک رستوران و اغلب اوقات پر از جمعیت است. به این رستوران بروید تا  elarji، (ظرف ذرت پنیری)، ostri، (خورش گوشت)، یا kupati، (سوسیس گرجستانی) را امتحان کنید.

معروفترین رستوران های تفلیس

اطلاعات بیشتر:

دوشنبه تا یکشنبه

8:00 am – 11:00 pm

رستوران سیسکویلی – Restaurant Tsiskvili

رستوران سیسکولی (Tsiskvili) یکی دیگر از مکان های محبوب برای امتحان کردن غذاهای گرجستانی است. این رستوران در خارج از مرکز شهر واقع شده است و همچنین نمایش رقص های سنتی را برای تجربه کامل فرهنگ گرجستان اجرا می کند. گزینه های منو بسیار متنوع هستند و همچنین برخی از غذاهای اروپایی و گیاهی نیز علاوه بر غذاهای محلی سرو می شود.

معروفترین رستوران های تفلیس

اطلاعات بیشتر:

دوشنبه تا یکشنبه

9:00 am 3:00 – pm

رستوران زاخار زاخاریچ – Zakhar Zakharich

 نسخه اصل و اوریجینال کینکالی ( کوفته های معروف گرجی) پر شده با گوشت بره ، این رستوران شاید تنها جایی باشد که کینکالی اصل را سرو می کند، چیزی که در تفلیس نایاب است. و  علاوه بر این، خمیر کینکالی در مقایسه با رستوران های دیگر در شهر، دست ساز است، به طوری که بسیار نرم و لذیذ است.

معروفترین رستوران های تفلیس

اطلاعات بیشتر:

دوشنبه تا یکشنبه

8:00 am – 11:00 pm

رستوران دادیانی – Restaurant Dadiani

رستوران دادیانی (Dadiani) یک نقطه دیگر با غذاهای بسیار خوشمزه است. بر خلاف رستوران ماپشالیا (Mapshalia) ، یک رستوران بزرگتر با یک منو متنوع تر است. همچنین این رستوران کمی گران است، اما تجربه غذا در اینجا قطعا ارزش آن را دارد. elarji (ظرف ذرت پنیری) و gebjalia آنها پنیر رول شده و کش آمده – چیزهایی هستند که باعث جذب بسیاری از بازدید کنندگان می شوند.

معروفترین رستوران های تفلیس

اطلاعات بیشتر:

Sun – Mon:

11:00 am 11:45 – pm

رستوران فانیکولار – Funicular

اگر دوست داشتید شامی متفاوت با مناظر پانورامیک از شهر داشته باشید، باید حتماً به «فانیکولار» (Funicular) سر بزنید. این رستوران جایی عالی برای دورهمی‌های شبانه است و می‌توانید آن را در «پارک متاتسمیندا» (Mtatsminda) پیدا کنید. البته برای دسترسی به آن باید سوار واگن‌ های کابلی شده یا تاکسی بگیرید.
منویی بسیار وسیع از غذاهای گوناگون مانند گوشت گاو یا سوپ غذای دریایی را پیش روی خود می‌بینید و متخصصینی شما را در انتخاب نوشیدنی مناسب همراهی می‌کنند. تنها کاری که باید بکنید، تکیه دادن و لذت بردن از مناظر پیش رویتان خواهد بود.
معروفترین رستوران های تفلیس
معروفترین رستوران های تفلیس
اطلاعات بیشتر:

یکشنبه تا شنبه

12:00 pm 12:00 – am

   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *