تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, مازندران

منطقه ساحلی و گردشگری میرود – بابلسر 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

منطقه ساحلی میرود – بابلسر

در این مقاله از معرفی مکان های دیدنی بابلسر شما را با منطقه ساحلی میرود آشنا خواهیم کرد. پس اگر به دنبال دیدنی های بابلسر هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید

مختصری درباره بابلسر بدانید :

شهر بابلسر یکی از شهرهای شمالی زیبا است که دارای اماکن زیبا و متفاوت گردشگری و توریستی است. این شهر زیبا که در ابتدا مشهد سر نام داشته در سال 1311 تغییر نام داده است و امروزه با نگین مازندران مشهور است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

نام مشهد سر به این علت انتخاب شده که سر امامزاده ابراهیم (علیه السلام) ، برادر حضرت امام رضا (علیه السلام) در آنجا مدفون گردیده است.

شهرستان بابلسر، از شهرهای ساحلی در استان مازندران است که لقب یکی از خوش آب و هواترین مناطق شمالی کشور را به خود اختصاص داده است. منطقه ای بسیار سرسبز و باطراوت که طبیعت بکر و چشم اندازهای زیبا و خارق العاده ی آن، تمام گردشگران و توریست های سراسر جهان را مجذوب و مسحور خود ساخته است.

منطقه ساحلی میرود

منطقه ساحلی میرود

در فاصله ی دو کیلومتری از «بهنمیر» از توابع شهرستان بابلسر، منطقه ای بکر، سرسبز، جنگلی و برخوردار از چشم اندازی زیبا و خیره کننده قرار دارد که به « منطقه ی گردشگری میرود » شهرت یافته است. این نقطه از خاک کشور در یک چهارراهی واقع شده است که به بابل، قائمشهر، کیاکلا و بابلسر متصل خواهد شد.

منطقه ی گردشگری میرود ، عنوان نمونه ی منطقه ی توریستی بابلسر را کسب نموده است.

جالب است بدانید که میرود، عنوان منطقه ی نمونه ی گردشگری بابلسر را به خود اختصاص داده است. از مهم ترین قابلیت های این منطقه می توان تسهیلات ارائه شده مثل آلاچیق ها، سکو های نصب چادر، رستوران، سرویس بهداشتی و پارک مخصوص کودکان اشاره کرد که این مکان را برای اقامت موقت مسافران و گردشگران به مکانی مناسب تبدیل نموده است.

بهنمیر یکی از شهرهایی است که از طریق محله میرود به دریا متصل است و منظره جنگل و دریا در کنار هم هر ساله مسافران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.شهر زیبا و ساحلی بهنمیر دارای منطقه ای بکر و نوار جنگلی زیبایی در قسمت شمالی خود می‌باشد که در نوع خود منحصر بفرد می‌باشد و هرساله میزبان گردشگران و میهمانان زیادی از سایر نقاط کشور می‌باشد.

آدرس منطقه گردشگری میرود: ایران، استان مازندران، بابلسر، 2 کیلومتری بهنمیر، منطقه گردشگری میرود

هزینه بازدید از منطقه گردشگری میرود: بازید از این منطقه رایگان است.

ساعت بازدید از منطقه گردشگری میرود: همه روزه 24 ساعته


مقالات بیشتر بخوانید :


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *