تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
روسیه

معرفی موزهای مسکو ، روسیه | Moscow 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

آشنایی با موزه های مسکو 

در این مقاله از وب سایت تاپ تراول به معرفی برخی از موزه های مسکو در روسیه خواهیم پرداخت تا شما بتوانید از نزدیک با تاریخ کشور روسیه  آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید.

همانطور که میدانید روسیه کشوری تاریخی می باشد که دارای تاریخ و تمدن طولانی است و  شهر مسکو نیز به پایتخت روسیه می باشد که شهری لوکس، پاکیزه و زیبا که با دیدن ساختمان های کهنش به وجد خواهید آمد.به همین خاطر به عنوان یک کشور تاریخی از آن یاد می شود.

موزه ها نیز به عنوان بهترین مکان برای شناخت تاریخ یک کشور به حساب می آیند که به معرفی برخی از آنها در این مقاله خواهیم پرداخت.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

هنرهای معاصر | Museum of Contemporary Art

موزه ی هنرهای معاصر روسیه (Museum of Contemporary Art) در سال ۲۰۰۸ میلادی افتتاح شد اما در سال ۲۰۱۵ میلادی به ساختمان فعلی خود انتقال داده شد.

هدف از تاسیس این موزه نشان دادن روند و تحول فرهنگی مردمان روس از دیرباز تا به امروز بوده است برای رسیدن به این هدف والا از هنرهای مختلف از جمله نقاشی و هنرهای تجسمی استفاده کرده ان. امروزه گردشگران به راحتی می توانند از این موزه بازدید نمایند.

ساعات بازدید: ۱۲ ظهر تا ۸ شب

هزینه بلیت: ۴۰۰ روبل (حدود ۲۹ هزار تومان)

آدرس:  مسکو، روسیه، کریم اسکای.

Address: Moscow, Russiaul.Krymsky val ۹/۳۲

موزه های مسکو
آشنایی با موزه های مسکو 

کولومنسکویه | Kolomenskoye

کولومنسکویه (Kolomenskoye) نام یک منطقه ی سلطنتی در سمت جنوب شرقی مسکو است، بناهای این ناحیه مربوط به قرن هجدهم میلادی می باشند و زندگی لوکس و ثروتمندانه ی اشراف روس را به تصویر کشیده اند.

امروزه ساختمان های اقشار ثروتمندی که سالها پیش در این مکان ساکن بوده اند به موزه تبدیل شده و عموم بازدیدکنندگان می توانند از آن ها دیدن کنند.

کولومنسکویه در محیط طبیعی زیبایی هم قرار گرفته که همین موضوع باعث می شود گردش دل انگیزتری در این ناحیه داشته باشید. خوب است بدانید که کولومنسکویه در هنگام تابستان از پرطرفدارترین مکان های تفریحی در مسکو محسوب می شود.

ساعات بازدید: ۸ صبح تا ۹ شب

هزینه بلیت : هزینه ی بلیت هر ساختمان و هر بخش از آن ها مختلف است و باید به صورت حضوری مراجعه نمایید.

آدرس: روسیه، مسکو، خیابان اندرپووا، پلاک ۳۹.

.Address: Andropova Ave, ۳۹, Moskva, Russia, ۱۴۰۱۰۲

موزه های مسکو
آشنایی با موزه های مسکو 

موزه نیروهای مرکزی روسیه | The Central Armed Forces Museum

موزه ی نیروهای مرکزی روسیه (The Central Armed Forces Museum) که با نام موزه ی ارتش روسیه نیز شناخته می شود، مکانی است برای معرفی ارتش روسیه از دیرباز تا کنون.

این موزه در سال ۱۹۱۹ میلادی توسط ولادیمیر لنین بنیان گذار اتحاد جماهیر شوری تاسیس شد. کسانی که به امور نظامی و نظم و ترتیب ارتش روسیه علاقمند هستند، این موزه برایشان بهترین مکان است.

ساعات بازدید: ۱۱ ظهر تا ۷ عصر

هزینه بلیت: ۱۲۰ روبل ( حدود ۸ هزار تومان)

آدرس: روسیه، مسکو، موزه نیروهای مرکزی روسیه.

.Address: ul. Sovetskoy Armii, ۲, Moskva, Russia, ۱۲۹۲۷۲

موزه های مسکو
آشنایی با موزه های مسکو 

موزه یادبود فضانوردی | Memorial Museum of Cosmonautics

موزه یادبود فضانوردی (Memorial Museum of Cosmonautics) اشیا و لوازمی را در معرض نمایش قرار داده که به اکتشافات فضانورادان مربوط می شود.

روسیه از دیرباز از لحاظ علوم هوافضا از ابرقدرت های جهان بوده است به همین دلیل در این موزه تلاش شده تا مدل ها و ابزار و وسایلی که برای کشف دنیای ماورائی آسمان ها استفاده شده در معرض دید عموم درآید. اگر به علوم فضایی علاقمند هستید بازدید از این موزه را از دست ندهید، زیرا مججموعه ی بسیار نفیس و منحصر به فردی در این موزه نهفته است.

ساعات بازدید: ۱۰ صبح تا ۹ شب

هزینه بلیت: ۲۵۰ روبل (حدودا معادل ۱۷ هزار تومان)

آدرس: روسیه، مسکو، میرا، پلاک ۱۱.

.Address: пр-кт. Мира, ۱۱۱, Moskva, Russia, ۱۲۹۲۲۳

موزه های مسکو
آشنایی با موزه های مسکو 

دایموند فاند | Diamond Fund

موزه دایموند فاند (Diamond Fund) بخشی از کاخ کرملین است اما به دلیل اهمیت و شهرت زیاد این موزه آن را به صورت مجزا بررسی می کنیم. این موزه محلی است برای حفظ و نگهداری گنجینه های طلا و جواهرات روسیه.

این موزه در سال ۱۷۱۹ میلادی تاسیس شد و از همان زمان جواهراتی فوق العاده که از گنجینه های فاخر بین المللی هستند در موزه دایمند یا همان الماس حفظ و نگهداری می شوند.

ساعات بازدید: ۱۰ صبح تا ۱ ظهر و ۲ تا ۵:۲۰ عصر

هزینه بازدید: بنابر زمان بازدید هزینه های بلیت تغییر می کنند،

آدرس: روسیه، مسکو، کاخ کرملین.

.Address: Кремль, Moskva, Russia, ۱۲۵۰۰۹

موزه های مسکو
آشنایی با موزه های مسکو 

موزه تاریخی مسکو | The State Historical Museum

موزه ی تاریخی مسکو (The State Historical Museum) اشیایی از قبایلی را به نمایش گذاشته که پیش از میلاد زندگی می کردند و در مناطقی می زیستند که امروزه جزو قلمرو کشور روسیه است.

اگر به آداب و رسوم قبیله های کهن و مردم شناسی علاقمند هستید این موزه می تواند برایتان سرگرم کننده و جالب باشد. آثار نفیس و جذاب بسیاری در این مکان نگهداری می شود که پیشنهاد می کنیم دیدن آن ها را از دست ندهید.

موزه تاریخی روسیه در سال ۱۸۷۲ میلادی توسط ایوان زابلین (Ivan Zabelin)، الکسیا اووروف (Aleksey Uvarov) و چندین علاقمند دیگر به تاریخ و تمدن، در مسکو تاسیس شد تا با این کار کشور روسیه به جهانیان معرفی شود.

این موزه که در ساختمان زیبایی هم قرار گرفته درست مابین میدان سرخ و میدان مانج (Manege) است و به راحتی می توانید آن را پیدا کنید.

ساعات بازدید: ۱۰ صبح تا ۷ شب

هزینه بازدید : بزرگسالان: ۳۵۰ روبل (حدودا ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان)

راهنمای صوتی: ۳۰۰ روبل (حدود ۲۰ هزار تومان)

دانش آموزان: ۱۰۰ روبل (حدودا ۶ هزار و ۵۰۰ هزار تومان)

آدرس: روسیه، مسکو، میدان سرخ.

.Address: Red Square, ۱, Moskva, Russia, ۱۰۹۰۱۲

موزه های مسکو
آشنایی با موزه های مسکو 

مقالات بیشتر بخوانید :


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *