تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مهاجرت و اقامت, ویزا

همه چیز درمورد موسسه مهاجرت کانادا ویزاپلنر و خدمات آن! 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

موسسه مهاجرت کانادا ویزاپلنر

در این مطلب به بررسی موسسه مهاجرت به کانادا ویزاپلنر و خدماتی که ارائه می‌دهد می پردازیم. پس اگر تصمیم دارید به کشور کانادا مهاجرت کنید پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با نکات ضرروی بیشتر آشنا شوید.

احتمالا شما هم تا به امروز در جمعی قرار گرفته‌اید که درمورد اخذ ویزا و مهاجرت صحبت می‌کنند و حتی ممکن است که خودتان هم جزو همان افراد باشید! یکی از کشورهایی که امروزه مقصد بسیاری از مهاجرین قرار می‌گیرد، کانادا است. اما باتوجه به آنکه هر کشوری قوانین مخصوص به خود را دارد، برای مهاجرت به این کشور لازم است در ابتدا با نحوه دریافت ویزای آن آشنا شوید. انجام چنین کاری بهتر است با کمک یک مشاور باتجربه و کاربلد صورت گیرد تا در این مسیر، زمان و سرمایه شما حفظ شود.

 همان‌طور که می‌دانید، موسسات زیادی در این عرصه فعالیت می‌کنند، اما در این مطلب قصد داریم درمورد یکی از حرفه‌ای‌ترین و باتجربه‌ترین گزینه‌هایی که می‌توانید برای دریافت ویزای کانادا روی کمکشان حساب کنید، صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید تا در ادامه، موسسه مهاجرت به کانادا ویزاپلنر و خدمات آن را بهتر بشناسید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

چرا کانادا؟!

قبل از آنکه به سراغ معرفی موسسه مهاجرتی ویزاپلنر برویم، لازم می‌دانیم کمی درمورد شرایط زندگی در کانادا و راه‌های اخذ ویزای این کشور توضیح دهیم. یکی از کشورهای توسعه‌یافته و مهاجرپذیر، کانادا است که طبق بررسی‌های انجام شده، از بین 38 میلیون نفر افراد ساکن در این کشور، 8.5 میلیون نفر مهاجر دارد. از آنجایی که تعداد نیروی متخصص در کانادا بسیار محدود است، سیاست آن به گونه‌ای تنظیم شده که افراد مستعد را از سایر کشورها به خود جذب کند. به همین دلیل در سال‌های اخیر، شاهد مهاجرت بسیاری از مدیران و متخصصان به کانادا بوده‌ایم.

دلیل اصلی که بسیاری از افراد تمایل به مهاجرت و زندگی در کانادا دارند، رفاه اجتماعی و کیفیت بالای زندگی در آن می‌باشد. البته این مزایا به این معنی نیست که هیچ مشکلی در آنجا وجود ندارد! یکی از چالش‌هایی که هرکس پس از ورود به این کشور ممکن است با آن روبرو شود، هزینه‌های بالای زندگی است. از دیگر دلایلی که ممکن است شما را به زندگی در کشور کانادا ترغیب کند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امنیت
  • امکانات تحصیلی بالا
  • فرصت شغلی عالی
  • زیرساخت‌های اقتصادی پیشرفته
  • مهاجرپذیر بودن
  • ارائه خدمات درمانی دولتی و رایگان
  • زیبایی طبیعی کشور کانادا
  • گستردگی ناوگان حمل و نقل
  • آزادی بیان، اندیشه و آزادی اجتماعی

موسسه مهاجرت کانادا ویزاپلنر

از چه راه‌هایی می‌توان به کانادا مهاجرت کرد؟

باتوجه به نیاز کانادا به نیروی کار و متخصص، همواره راه‌های مهاجرت به این کشور باز بوده و روش‌های متعددی بدین منظور در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید باتوجه به شرایط مالی، تحصیلی، مهارت‌های فردی، سن و سایر ویژگی‌های خود، یکی از روش‌های مشخص شده را انتخاب کرده و از این راه در کشور موردنظرتان اقامت داشته باشید. در ادامه، چند مورد از موثرترین راه‌هایی که به اخذ ویزای کانادا ختم می‌شوند را معرفی خواهیم کرد:

مهاجرت از طریق راه‌اندازی استارتاپ

یکی از بهترین راه‌هایی که شما می‌توانید به صورت خانوادگی به کشور کانادا مهاجرت کنید، دریافت ویزای استارتاپ است. هزینه‌ای که برای این نوع ویزا باید پرداخت شود، نسبت به ویزای تحصیلی کمتر بوده ودر مدت زمانی کوتاه‌تری به نتیجه می‌رسید. ایده‌ای که برای استارتاپ مطرح می‌کنید، باید قابلیت کارآفرینی برای ساکنین کانادا را داشته باشد و در سطحی قرار بگیرد که از سایر رقبای بین‌المللی برتر باشد.

مهاجرت تحصیلی

یکی از روش‌های اخذ ویزای کانادا که برای همه ما آشنا است، مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی می‌باشد. شما می‌توانید در هر مقطعی که بخواهید در این کشور ادامه تحصیل دهید و در رابطه با این موضوع هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد. سطح بالای آموزش در کانادا سبب شده تا دانش‌آموزان و دانشجویان زیادی از سراسر دنیا مایل به تحصیل در آن باشند.

ثبت شرکت

یکی دیگر از راه‌هایی که منجر به دریافت اقامت دائم در خاک کانادا می‌شود، ثبت شرکت مشارکتی، خصوصی، سهامی یا تعاونی در این کشور می‌باشد. شما می‌توانید شرکت خود را ازطریق یکی از روش‌های ایالتی یا فدرالی به ثبت برسانید. البته این دو روش تفاوتی در نحوه دریافت ویزای شما ایجاد نمی‌کنند. اما باید دقت داشته باشید که اگر روش ایالتی را انتخاب می‌کنید، قبل از انجام هر کاری، به طور کامل از شرایط ایالت موردنظرتان مطلع شوید. چراکه قوانین ایالت‌های مختلف در کانادا، با یکدیگر متفاوت هستند.

مهاجرت ازطریق اکسپرس اینتری (Express Entre)

تاکید اصلی این روش مهاجرت، برمبنای تخصص‌های شما است. اکسپرس اینتری یک سیستم امتیازدهی دارد که براساس امتیازهای دریافت شده و بالا رفتن آن‌ها، می‌توانید شانس اقامت خود در کانادا را افزایش دهید. معیارهایی که در این روش مهم هستند و موجب دریافت یا از دست دادن امتیاز می‌شوند، عبارتند از:

  • سطح تحصیلات
  • داشتن پیشنهاد شغلی در کانادا
  • سن
  • سابقه کار
  • میزان انطباق‌پذیری با شرایط جدید زندگی
  • میزان تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی

مهاجرت ازطریق سرمایه‌ گذاری

از آنجایی که سیاست کانادا بر مبنای جذب سرمایه است، به کسانی که بتوانند در این کشور سرمایه‌گذاری کنند، ویزای اقامت دائم تعلق می‌گیرد. این روش مهاجرت، علاوه بر اینکه موجب اخذ اقامت دائم می‌شود، به دلیل شرایط اقتصادی عالی این کشور، به رشد و پیشرفت شما ازنظر مالی نیز کمک خواهد کرد.

موسسه مهاجرت کانادا ویزاپلنر

سرگذشت ویزاپلنر…

حال که با شرایط زندگی در کانادا و راه‌های اخذ ویزای این کشور آشنا شدید، می‌خواهیم شما را با یکی از بهترین مجموعه‌های مهاجرتی آشنا کنیم. فعالیت اصلی ویزاپلنر از سال 1390، دقیقا در همان دوره‌ای که مفاهیم نوپایی، مانند استارتاپ و کسب و کارهای جدید در جامعه ما شکل گرفت، آغاز شد. در ابتدا، فعالیت این تیم در زمینه شتابدهی، کمک به شکل‌گیری و موفقیت کسب و کارهای نوپا بود. اما از زمانی که همکاری این مجموعه با شرکت‌های مهاجرتی شروع شد، رسالت آن نیز تغییر کرد. شکل جدید همکاری، در قالب تولید و شاخ و برگ دادن به ایده‌های خام، اخذ نامه‌های حمایتی از شتابدهنده‌های مستقر در کانادا و ساخت و توسعه استارتاپ است. ویزاپلنر در حال حاضر در تلاش است تا این خدمات خود را توسعه بدهد تا بتواند به افراد بیشتری در جهت تحقق رویاهایشان کمک کند.

موسسه ویزاپلنر دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟!

اصلی‌ترین خدمات تیم ویزاپلنر این است که پس از سال‌ها کسب تجربه در زمینه ایجاد و شتابدهی استارتاپ‌های داخلی و خارجی، به افرادی که قصد اخذ ویزای استارتاپ برای کشور کانادا دارند کمک می‌کند تا زودتر به هدفشان برسند. موسسات مهاجرتی و وکیل‌های زیادی با این مجموعه همکاری می‌کنند. به همین دلیل می‌توانید صفر تا صد پروسه استارتاپ ویزا را با خاطری آسوده به ویزاپلنر بسپارید. لازم به ذکر است که تمرکز اصلی این تیم، بر روی کسانی است که قصد دارند با ایجاد یک استارتاپ، مهاجرت کنند. درواقع متخصصان این مجموعه کمک می‌کنند تا افرادی که ایده نو دارند، به استانداردهای لازم یک استارتاپ در عرصه بین‌المللی نزدیک شوند.

همان‌طور که در قسمت‌های قبل هم اشاره کردیم، یکی از روش‌های عالی برای دریافت اقامت دائم کانادا، ویزای استارتاپ می‌باشد. درواقع این ویزا، بر روی نوع جدیدی از کارآفرینی تمرکز دارد و سبب می‌شود تا شرکت‌های نوآورانه بیشتری در خاک کانادا شکل بگیرند. اگر ایده شما به اندازه کافی کارآمد و بکر باشد و بتوانید یکی از سازمان‌های معرفی شده توسط اداره مهاجرت را متقاعد به حمایت از طرح خود کنید، ویزای شما و خانواده‌تان قطعی خواهد بود.

خدمات تخصصی ویزاپلنر

 خدماتی مجموعه مهاجرت به کانادا ویزاپلنر، به شرح زیر است:

  • ارزیابی توانمندی‌های تحصیلی و کاری متقاضیان جهت قرار گرفتن در طرح‌های استارتاپی
  • ایده‌پردازی برمبنای تکنولوژی‌های نو و مقیاس‌پذیری
  • تکمیل Application Package نهادهای حمایتی
  • طراحی و ثبت Patent
  • تدوین بیزنس پلن، بررسی بازار هدف و رقبا
  • ساخت محصول اولیه که می‌تواند وبسایت، نرم‌افزار، شبکه مجازی یا هر چیز دیگر باشد.
  • ساخت محصول نهایی
  • تامین نیروی انسانی برای انجام بخش‌های مختلف پکیج استارتاپ
  • ارتباط گرفتن با نهادهای حمایتی کانادا مانند 7 انکوباتور، 2 گروه Angel و 2 صندوق VC
  • تهیه گزارشات مستند برای شرح میزان پیشرفت استارتاپ
  • ساخت پروتوتایپ
  • انجام مراحل حقوقی مربوط به اداره مهاجرت کانادا
  • ثبت شرکت در کانادا

علاوه خدماتی که نام بردیم، ویزاپلنر قادر هست هر تخصصی که برای پیشبرد اهداف استارتاپی خود به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهد. بدین منظور، با متخصصینی مانند مهندسان IT، طراحان گرافیک، تیم‌های مجرب تهیه بیزنس پلن، تیم دیجیتال مارکتینگ، طراحان و توسعه‌دهندگان سایت، تیم تحلیل بازار کانادا و تیم ارتباط با مشتریان همکاری دارد. بدین ترتیب تمامی نیازهای کسب و کار نوپای شما بدون هیچ نگرانی برطرف خواهد شد.

موسسه مهاجرت کانادا ویزاپلنر

مزایا و وجه تمایز ویزاپلنر با سایر مجموعه‌ های فعال در عرصه مهاجرت چیست؟

اگر تا به حال برای مهاجرت به کانادا اقدام کرده باشید، حتما می‌دانید که موسسات گوناگونی هستند که در این حوزه فعالیت می‌کنند. تا این قسمت از مطلب، با مجموعه ویزاپلنر و خدمات تخصصی آن آشنا شدید. یکی از دلایلی که سبب متفاوت شدن این تیم با سایر موسسات مشابه می‌شود، تخصص آن در اخذ ویزای استارتاپ کانادا است. درواقع مهارت و دانش ویزاپلنر در راه‌اندازی صفر تا صد استارتاپ، باعث می‌شود تا بهتر بتواند از کسانی که ایده‌ای برای ایجاد یک کسب و کار دارند، حمایت کند. از دیگر مزایای آن عبارتند از:

  • تجربه داشتن در زمینه دفاع در طول فرآیند Peer Review
  • قابلیت ارائه تمامی خدمات با نام شرکت موردنظر مراجعین بدون استفاده از برند ویزاپلنر
  • ارتباط مستقیم و گسترده با شتابدهنده‌های گوناگون و سازمان‌هایی که توسط دولت کانادا تایید شده‌اند.
  • امکان مدیریت هم‌زمان تمام تیم‌های استارتاپی فعال در سازمان‌های همکار
  • ارائه تخفیف‌های قابل توجه به مجموعه‌هایی که تعداد مشتریان بالا دارند.
  • امکان ارائه خدمات شخصی‌سازی شده برای مشتریان مجموعه‌های همکار

سابقه درخشان ویزاپلنر!

از زمانی که مجموعه ویزاپلنر فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مهاجرتی و اخذ ویزای استارتاپ شروع کرده، بیش از 15 تیم استارتاپ توسط این موسسه شکل گرفته است. به عبارتی دیگر، تاکنون 74 نفر توانسته‌اند از این طریق و با کمک متخصصین ویزاپلنر، به نامه حمایتی (Letter of Support) از جانب انکوباتورهای طرف قرارداد دست پیدا کنند. روند کار به این شکل است که تمامی این تیم‌ها، پس از به اتمام رساندن مراحل راه‌اندازی استارتاپ، به مرحله نهایی ویزا برای اقامت دائم در کانادا می‌رسند.

و در پایان

همان‌طور که در این مطلب گفتیم، یکی از راه‌های موثر در دریافت ویزای کانادا، ثبت استارتاپ در این کشور است. اما این موضوع برای کسانی که با چگونگی نحوه راه‌اندازی یک کسب و کار جدید و قوانین کشور مقصد آشنایی ندارند، دشوار و حتی غیرممکن است! به همین دلیل، لازم است در این زمینه از تجربه مشاورین و متخصصین خبره استفاده شود. یکی از مجموعه‌هایی که توانسته در سال‌های اخیر چندین استارتاپ را در کانادا راه‌اندازی کند و از این طریق متقاضیان ویزا را به هدفشان برساند، مجموعه ویزاپلنر است. در این مقاله، به طور کامل درمورد خدمات و تجربیات درخشان این تیم حرفه‌ای صحبت کردیم. اگر شما هم قصد مهاجرت به کانادا دارید و به فکر راه‌اندازی یک استارتاپ هستید، بهتر است از همین امروز همکاری خود را با ویزاپلنر visaplanner.ir آغاز کنید!


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *