تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ازمیر, ترکیه

میدان کناک ازمیر ☀️ میدانی دیدنی و تاریخی | ترکیه 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

میدان کناک ازمیر

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با میدان کناک ازمیر در کشور ترکیه آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

 میدان کناک ازمیر (Konak Square) یکی از شلوغ ترین میادین شهر زیبای ازمیر میباشد. میدان زیبای کناک در انتهای جنوبی خیابان آتاتورک ازمیر (در منطقه آتاتورک) واقع شده است. در این میدان برج ساعت ازمیر قرار دارد. میدان کوناک یکی از اصلی ترین مکان های شهر ازمیر میباشد، که در فصول بهار و تابستان در این میدان انبوهی از گردشگران تور ازمیر را خواهید دید. چرا که در اطراف این میدان تعداد زیادی از اماکن گردشگری ازمیر وجود دارد. قدمت این میدان به دوران عثمانی ها باز می گردد.

میدان کناک ازمیر

میدان کوناک از یک طرف به مسجد کوناک یالی و از قسمت دیگر به ورودی اصلی بازار سنتی کمرالتی منتهی می‌گردد. این میدان شلوغ و پر رفت‌ و‌ آمد، بسیاری از ساختمان‌های اداری مهم ازمیر همچون ساختمان فرمانداری، سالن تئاتر شهر، بنای مترو، ایستگاه اتوبوس و غیره را در خود جای داده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

همچنین مرکز فرهنگی دانشگاه ازمیر که شامل خانه اپرا، موزه هنر مدرن و آکادمی موسیقی می‌شود در انتهای ضلع جنوبی میدان کوناک ازمیر قرار دارد. در وسط میدان کوناک ازمیر که در خیابان آتاتورک قرار دارد برج ساعتی به چشمتان می‌خورد که هدیه‌ای از امپراتور آلمانی به نام ویلهلم دوم به سلطان عبدالحمید بوده است. برج ساعت بسیار پر نقش و نگار است و به سبک دوره عثمانی آن را مزین کرده‌اند و اکنون از این برج به عنوان نماد شهر ازمیر یاد می‌کنند.

میدان کناک ازمیر

کافه هایی که در نزدیک نوار ساحلی دریا اژه و میدان کناک قرار دارند می توانند شما را به یک فنجان قوه ترک دعوت کنند و تمام خستگی شما را رفع نمایند. همچنین می توانید با رفتن به میدان کناک از  سینمای معروف خیابان آتاتورک هم دیدن کنید و به تماشای به روز ترین فیلم ها بپردازید.

در میدان کناک فروشندگان مختلفی وجود دارند که بسیاری از آن ها به فروش صنایع دستی و مجسمه های مختلفی می پردازند. گردشگرانی که برای بازدید از این میدان می روند با خرید مجسمه های کوچکی که به شکل برج ساعت ساخته شده اند یاد بود مناسبی را از ازمیر با خود به همراه می برند.همچنین بازار تاریخی شهر ازمیر در اطراف این میدان قرار دارد به همین علت اقامتگاه های مختلفی را هم برای استراحت توریست ها در این منطقه در نظر گرفته اند.

میدان کناک ازمیر

برای رفتن به میدان کناک می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایید.وسیله هایی مثل مترو، تراموا، اتوبوس و کشتی که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا هستند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *