تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی, معرفی هتل

کدام هتل‌ های اصفهان برای گردشگران محبوب است؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

محبوب ترین هتل های اصفهان از دید گردشگران کدام اند ؟

در این مقاله شما کاربران عزیز را با محبوب ترین هتل های اصفهان از دید گردشگران آشنا خواهیم کرد پس اگر قصد سفر به اصفهان را دارید و بدنبال هتل مناسب برای اقامت خود هستید تا آخر این مقاله با تاپ تراول همراه باشید

مساله توریسم و گردشگری امروز از قامت یک تفریح صرف خارج شده و به یک صنعت مولد در کشورها بدل شده است. مساله‌ای که در هر کشوری بنا به ظرفیت‌ها و ساختارهای آن کشور تعریف متفاوتی دارد. ممکن است در یک کشور این جاذبه گردشگری مربوط به مسایل علمی مثل تحقیقات و آموزش و درمان باشد و در کشوری مانند ایران این جاذبه‌ها بیشتر درقالب آثار تاریخی و باستانی و فرهنگی نمایان شود. طبق آمار منتشر شده در دولت یازدهم و دوازدهم، یکی از مهمترین منابعی که به توسعه اقتصادی کشور کمک می‌کند، بحث توریسم و گردشگری است.

طبق همین آمار نیز کلانشهرهایی مثل اصفهان، شیراز، مشهد، و شهرهای خطه شمالی کشور بیشترین آمار را در جذب گردشگران دارند که از این حیث می‌توان به آنها به  چشم توسعه و تضمین آینده اقتصادی کشور نگاه کرد. البته از طرف دیگر طی چند سال اخیر نیز آمارها حکایت از آن داشته که گردشگران داخلی از انتخاب مکان‌های تکراری دست برداشته و از تنوع در انتخاب‌ها استقبال ویژه‌ای داشته‌اند. موضوع وقتی جالب‌تر خواهد شد که بدانید از زمان دولت یازدهم نیز رشد مناسبی در جذب گردشگران خارجی رقم خورده است. بر همین اساس می‌توان به اهمیت یک برنامه‌ریزی دقیق برای تقویت ساختارها و زیرساخت‌های لازم و از طرف دیگر معرفی و شناسایی مکان‌های گردشگری و جاذبه‌های توریستی پی برد.

هتل های اصفهان
هتل های اصفهان

اصفهان ؛ نصف جهان

اگر قصد سفر به یکی از شهرهای کشور را دارید. حتما در اولویت‌های اصلی خود، اصفهان را فراموش نکنید. شهری که در چند مقطع حساس تاریخی از صفویان گرفته تا آل زیار و آل بویه و سلجوقیان، پایتخت سیاسی کشور بوده.  همین مساله هم دلیل آن شد که تمرکز قدرت در اصفهان برای سالیان متمادی، ساختار معماری، فرهنگی و تمدنی آن را توسعه ببخشد. جالب‌تر آنکه  این رشد و توسعه نه فقط در اصفهان بلکه شهرهای همجوار آن را نیز شامل شده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

 اگر قصد مسافرت به اصفهان را دارید، فراموش نکنید که میدان اصلی اصفهان موسوم به میدان نقش جهان یکی از مهمترین جاذبه‌های این شهر است. از طراحی گنبدها و مناره‌های محیطی این میدان گرفته تا ساختمان‌های واقع در آن، هر کدام با ویژگی منحصر به فردی ساخته شده است و در نمونه‌های جهانی خود بی‌نظیر است. رنگبندی ساختمان‌ها و همین طور فضای سبز این میدان یکی از بهترین مناظر را برای گردشگران علاقه‌مند به عکاسی رقم می‌زند.

اما برای لذت بیشتر از این سیاحت و گردش بهتر است شناخت خوبی از مراکز اقامتی نیز داشته باشید. استان اصفهان به سبب ماهیت گردشگری خود امروز هتل‌ها و مراکز اقامتی زیادی را داراست.  طبق نظراتی که کابران اعلام کرده‌‌اند، آنها ترجیح می‌دهند که اقامت خود را در هتل‌ها یا مراکز اقامتی سپری کنند که به زاینده رود یا میدان نقش جهان نزدیک باشد. بنابراین می‌توان گفت که قرار داشتن هتل‌ها در خیابان مشرف به زاینده رود برای گردشگران محبوب است.

هتل کوثر

هتل کوثر اصفهان یا «شرایتون سابق» ، یکی از همین گزینه‌هاست. این هتل در سال 1347 تاسیس شده و از این حیث جزو قدیم‌ ترین هتل‌های اصفهان محسوب می‌شود. جالب آنکه یکی از دلایل گردشگران برای انتخاب این هتل نیز سابقه آن و خاطرات گردشگران در آن است. هزینه‌های اقامت در این هتل 5 ستاره از پایه 300 هزار تومان شروع می‌شود.

هتل های اصفهان
هتل های اصفهان

هتل عباسی

دومین گزینه اقامتی محبوب در نصف جهان، هتل عباسی اصفهان است. هتل عباسی  پیش از هرچیزی یک کاروانسرای به جا مانده از دوران صفویه است. این هتل از سال 1336 بازسازی شده و به مهمانسرا تبدیل شده، ولی از سال 1345 تا امروز فعالیت خود را به عنوان یک هتل ادامه داده است. طراحی هتل عباسی برگرفته از خانه باغ‌های تاریخی است و اساس فضای سبز این هتل مهمانسرا نیز بر همین اساس ساخته شده است. جالب آنکه این هتل به تنهایی جز یکی از جاذبه های گردشگری اصفهان محسوب می‌شود. هزینه‌های اقامتی شما در این هتل از پایه 300 هزار تومان آغاز می‌شود.

هتل های اصفهان
هتل های اصفهان

هتل عالی قاپو

از دیگر هتل‌های قدیمی و پرطرفدار هتل عالی قاپو اصفهان است. نزدیکی این هتل با زاینده رود و همین طور میدان نقش جهان باعث شده تا این هتل 4 ستاره در لیست پیشنهادی ما قرار بگیرد. همچنان در نظرسنجی‌های به عمل آمده ، کاربران موقعیت مکانی هتل عالی قاپو را مهمترین امتیاز این هتل عنوان کرده‌اند.  قیمت پایه برای اقامت یک روزه در این هتل از 219 هزار تومان شروع می‌شود.

هتل های اصفهان
هتل های اصفهان


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *