تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


مشهد, معرفی هتل

هتل آپارتمان آرمان مشهد 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل آپارتمان آرمان مشهد

در این مقاله از مجموعه مقالات قسمت معرفی هتل سفری به مشهد خواهیم داشت و در آن یکی از هتل های این شهر به نام هتل آپارتمان آرمان را مورد بررسی قرار خواهیم داد و آن را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

هتل آپارتمان ستاره آرمان توس امکانات یک هتل 5 ستاره را دارا می باشد و بالاترین نشان هتل آپارتمان را از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دریافت نموده است.

مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

هتل آرمان مشهد با زیربنایی در حدود 92000 مترمربع، در 11 طبقه در سال 1394 به بهره برداری رسید. فاصله حدودا 500 متری این هتل تا بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) نقش عمده ای در خدمت رسانی به زائرین ایفا می کند. قابل ذکر است است،

هتل آرمان توس با 406 واحـد تجـاری، 291 واحد اقامتـی با امکانات مناسب در مجموعا در 11 طبقه طراحی و بنا گردیده است. همچنین هتل آرمان یکی از بزرگترین هتل آپارتمان ها در سطح کشور می باشد و دارای دو لابی واقع در طبقات همکف و دوم در فضایی زیبا و وسیع می باشد. از دیگر امکانات هتل آرمان مشهد صبحانه خوری، رستوران و کافی شاپ می باشد. وجود بعضی امکانات تفریحی و مراکز خرید، از دیگر نکات قابل توجه هتل آپارتمان سه ستاره آرمان مشهد محسوب می شود.

هتل آپارتمان آرمان مشهد
هتل آرمان مشهد

ساختمان این هتل لوکس در 9 طبقه بنا و دارای 291 باب اتاق و سوئیت های مدرن مجهز به تمامی امکانات رفاهی می باشد. از قابلیت های بارز این مجموعه اقامتی میتوان نزدیکی به حرم مطهر و مراکز خرید نظیر مرکز تجاری آرمان نام برد که موجب سهولت در رفت و آمد مسافران می باشد هتل آپارتمان سه ستاره آرمان با کارکنانی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

هتل آپارتمان ستاره آرمان توس دارای 291 واحد یک خوابه، دوخوابه، سوئیت، کانکت و ویژه معلولین می باشد.متراژ متوسط واحدها حدود 50 مترمربع بوده که در سه کلاس استاندارد،ویژه و فوق ویژه طبقه بندی گردیده اند.

هتل آپارتمان آرمان مشهد
هتل آرمان مشهد

این هتل طبق آخرین استانداردهای بین المللی و با زیباترین مبلمان و دکوراسیون داخلی طراحی شده و مجهز به پارکینگ هوشمند مجموعه ورزشی رستوران یاس و زعفران سیستم IPTV سیستم BMS باغ بام می باشد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *