تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای سفر, کیش, معرفی هتل

هتل اسپادانا کیش را بیشتر بشناسید + امکانات و نقاط قوت 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل اسپادانا کیش

در این مقاله از معرفی هتل یکی از هتل های بسیار محبوب 2 ستاره جزیره کیش یعنی هتل اسپادانا را به شما معرفی خواهیم کرد و به بررسی امکانات و نقاط قوت این هتل می پردازیم. پس اگر قصد سفر به کیش را دارید تا انتهای این مقاله با مجله سفر و گردشگری تاپ تراول همراه باشید.

در طی سال های گذشته کیش به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در کشورمان تبدیل شده است و از امکانات رفاهی و اقامتی متعدد و متنوعی نیز برخوردار شده است. در صورتی که قصد دارید به کیش سفر کنید اما مسائل مالی و هزینه های سفر تاکنون مانع تان شده، به هیچ وجه نگران نباشید. کافی است اقامتگاهی با قیمت مناسب پیدا کنید تا بدون اینکه هزینه های سفرتان سر به فلک بگذارد، لحظات شاد و خوشایندی را در کیش تجربه کنید. یکی از هتل هایی که از این لحاظ می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد، هتل اسپادانا کیش است. این هتل هزینه ی چندانی بابت اقامت میهمانان دریافت نمی کند اما با این وجود امکانات و خدمات مناسبی در اختیار آنها قرار می دهد. پس بدون دغدغه، دست به کار شوید و آنلاین هتل مورد نظرتان را رزرو کنید و سری به جاهای دیدنی کیش بزنید تا سفری لذت بخش را تجربه کنید

هتل اسپادانا کیش


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

هتل اسپادانا کیش، هتلی ویلایی بوده و مناسب برای افرادیست که تمایل دارند در واحدهایی مجزا و آرام اقامت داشته باشند. سوئیت های هتل بصورت واحدهایی جدا از هم ساخته شده و فضای سبز زیبایی دورتا دور آنها را فرا گرفته. کل مجموعه در زمینی به وسعت تقریبی 8000 متر مربع بنا گردیده است.

رستوران هتل با غذاهایی لذیذ و کادری مجرب آماده پذیرایی از مهمان ها می باشد، بعلاوه کافی شاپ آن با محیطی دنج و صمیمی، فضای مناسبی را برای گفتگو با عزیزانتان بوجود آورده است.

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا از نظر موقعیت مکانی نزدیک به پلاژ بانوان، دانشگاه آزادی و فرودگاه کیش می باشد و بازار مریم نزدیک  ترین بازار به هتل است که در صورتی که اهل پیاده روی باشید حتی می توانید پیاده به این بازار بروید.

هتل اسپادانا کیش

سوئیت های هتل اسپادانا

در سوئیت های هتل اسپادانا، امکانات یک زندگی اولیه به شکل مطلوبی فراهم شده است. تخت، مبلمان، تلویزیون و کتری برقی، بعضی از وسایلی هستند که برای رفاه حال میهمانان در نظر گرفته شده است. سوئیت های دوتخته ی هتل اسپادانا، با 1 تخت دونفره تجهیز شده است. سوئیت های 3 تخته، علاوه بر امکاناتی که ذکر شد، 1 تخت دونفره و 1 تخت تک نفره دارند. در سوئیت های 4 نفره، 1 تخت تک نفره و 2 تخت دونفره، آماده ی پذیرایی از میهمانان هستند. سوئیت های پنج نفره هم 1 تخت دونفره و 3 تخت تک نفره دارند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۴

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *