تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل الماس دو مشهد

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ایران یکی از هتل های مشهد یعنی هتل الماس دو را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

هتل الماس دو مشهد یکی از نوسازترین هتل های مشهد است.این هتل که شعبه دوم هتل الماس محسوب می شود و برخلاف آن هتلی 5 ستاره است در جوار ملکوتی امام رضا (ع) قرارگرفته است.

مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

هتل 5 ستاره و مجلل الماس دو از گروه هتل های الماس در اسفند ماه سال 1395 افتتاح شد. این هتل با نام هتل الماس دو با 217 اتاق با امکانات رفاهی ویژه در25 طبقه با الهام از معماری خاص ملل گوناگون به سبک های گوناگونی چون سبک ایران باستان، سبک روسی، ترکی، رومی، آفریقایی، عربی، ایرانی، اتاق صفوی و… موزه ای از هنر های بین المللی را به نمایش گذاشته است.هتل الماس با پرسنلی مجرب و اموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می باشند.

این هتل 25 طبقه با 217 واحد اقامتی با تیپ های گوناگون مثل: اتاق های دوتخته، اتاق کانکت، اتاق دوتخته برلیان، اتاق امپریال، سوئیت یک خوابِ با سبک معماری تمدن ها و همچنین سوئیت های هانی مون با سبک معماری صفویه و ایران، سوئیت پرزیدنت آماده پذیرایی از میهمانان خود است.

هتل الماس دو مشهد
هتل الماس دو مشهد

هتل الماس 2 جهت رفاه حال بیشتر میهمانان خود امکانات و خدمات فراوانی را مهیا نموده است که می توان به رستوران فیروزه با محیطی دل نشین و طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، رستوران گردان پاناروما در بام هتل با چشم اندازی زیبا همراه با انواع غذاهای لذیذ، کافه رستوران روف گاردن (فضای باز و بسته) با محیطی دل چسب و طبخ انواع غذاهای خوشمزه اشاره کرد.

کافی شاپ یاقوت هتل الماس دو مشهد با چشم اندازی زیبا و محیطی دل چسب و سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد، انواع قهوه، کیک و غذاهای فرنگی در 24 ساعت از شبانه روز آماده پذیرایی از میهمانان هتل است. از دیگر امکانات و خدمات هتل الماس دو می توان از مجموعه آبی (استخر، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ)، کافی شاپ واقع در مجموعه ورزشی که با منو غذایی، نوشیدنی های گرم و سرد، عرقیات سنتی و دم نوش های گیاهی، اینترنت پرسرعت، پارکینگ، تاکسی سرویس 24 ساعته، مرکز تجاری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، خودپرداز و… نام برد. قابل ذکر است است این هتل جهت رفاه حال افراد معلول امکاناتی مثل: اتاق ویژه معلولین، ویلچر، رمپ در نظر گرفته است.

هتل الماس دو مشهد
هتل الماس دو مشهد

از عواملی که باعث محبوبیت و جذابیت هتل الماس 2 نزد مسافران و گردشگران زیادی گردیده است می توان به نزدیکی این هتل پنج ستاره به جوار بارگاه منور حرم رضوی، پرسنل مجرب و کارآزموده، امکانات و خدمات بسیار مطلوب، تسلط پرسنل هتل به دو زبان عربی و انگلیسی، وجود اتاق جذاب بازی های ویدئویی، خدمات ترانسفر رفت وبرگشت به ایستگاه راه آهن و فرودگاه و… اشاره کرد.

هتل الماس 2 در خیابان امام رضا (ع)، که یکی از شاهراه های ورودی اصلی به حرم امام رضا (ع) می باشد، قرار گرفته که موجب دسترسی آسان به مراکز خرید اطراف حرم مطهر می شود.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *