تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه, معرفی هتل

معرفی اتاق های هتل الیت ورد وان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل الیت ورد وان

اگر نگاهی به امکانات هتل الیت ورلد وان بیندازید، بی‌شک این هتل را شایسته دریافت پنج درجه کیفی خواهید دانست. هتل پنج ستاره الیت ورلد در مرکز شهر وان ساخته شده است. با توجه به موقعیت مکانی هتل الیت ورلد فاصله کمی تا مراکز خرید وان دارید. همچنین به‌راحتی می‌توانید زمان خود را با گشت‌وگذار میان جاهای دیدنی وان سپری کنید. بیشتر افرادی که رزرو اتاق در هتل الیت ورلد وان را انجام می‌دهند، سفری تفریحی یا با هدف خرید به این شهر خوش آب‌وهوا دارند. در رستوران‌ها و کافی‌ شاپ الیت ورلد طعم بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را بچشید. الیت ورد بهترین انتخاب برای رزرو هتل در وان ترکیه خواهد بود.

هتل الیت ورد وان

اتاق‌ها و سوئیت‌ های هتل الیت ورد وان

هزینه رزرو هتل الیت ورلد متناسب با اتاقی که رزرو می‌کنید، متفاوت خواهد بود. Standard double or twin room ارزان‌ترین واحد اقامتی الیت ورلد است. این اتاق فضایی 28 متری دارد که در آن یک تخت دابل یا دو تخت سینگل چیده‌اند. دو بزرگسال می‌‌توانند اقامتی خاطره‌انگیز را در Standard double or twin room تجربه کنند. برخی مسافران همراه فرزندانشان به وان می‌روند؛ اگر شما هم این نوع سفر را می‌پسندید، بهتر است از قوانین حضور کودکان باخبر باشید. اقامت کودکان شش ساله و کوچک‌تر در الیت ورلد رایگان است. درصورتی‌که درخواست تخت اضافه دهید، باید هزینه بیشتری بپردازید. با دست‌کم 77 دلار آمریکا این اتاق را رزرو کنید.

با بودجه 120 دلاری به رزرو سوئیت معمولی الیت ورلد بپردازید. این سوئیت 57 متری بهترین جا برای اقامت در سفرهای خانوادگی یا دوستانه و گروهی است. یک تخت دابل و چند تخت سینگل (به تناسب درخواست شما) در سوئیت وجود دارد. مسافران این اتاق می‌توانند صبحانه را به‌شکل رایگان در اتاق خود سرو کنند. این سوئیت مانند سایر اتاق‌های الیت ورلد با لوکس‌ترین وسایل و در رنگ‌های قهوه‌ای، بژ، کرم و سفید دکور شده‌ است.  اگر برای رزرو هتل خارجی نمی دانید باید چه کنید بهتر است به سایت علی بابا مراجعه کنید و با کارت شتاپ هتل خورد رزرو و پرداخت را با کارت شتاب ایرانی خود انجام دهد .

هتل الیت ورد وان


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

برای برخورداری از امکانات بیشتر اتاق King suite را رزرو کنید. هزینه رزرو این اتاق از 121 دلار شروع می‌شود؛ اگر در روزهایی با پیک گردشگری پایین سفر کنید، این رقم به 90 دلار نیز می‌رسد. مسئولان الیت ورلد King suite را به‌شکلی طراحی کرده‌اند تا ظرفیتی برای پذیرش مسافر اضافه (کاناپه تخت‌خواب‌شو) داشته باشد. یک تخت King، چند تخت سینگل، کمد، آباژور، مبلمان لوکس، تلویزیون LCD، سرویس بهداشتی مجهز، دوش و وان، بسته بهداشتی، لوازم آرایشی، سشوار، تلفن، مینی‌بار، اسنک‌بار، قهوه یا چای‌ساز و… از وسایل این سوئیت هستند.

موقعیت جغرافیایی هتل الیت ورد وان

برای رسیدن به هتل پنج ستاره الیت ورلد باید به محله Bahcivan و خیابان Kazim karabekir بروید. هرچند در این هتل منظره دریاچه وان را نمی‌بینید؛ اما فاصله بسیار کمی تا این جاذبه طبیعی دارید. دریاچه وان در سه کیلومتری الیت ورلد واقع شده است. مناظر طبیعی اطراف الیت ورلد و آب‌وهوای شگفت‌انگیز وان شما را شگفت‌زده می‌کند. هتل الیت ورلد 800 متر از موزه تاریخی وان، 1.2 کیلومتر از استادیوم ورزشی، 1.3 کیلومتر از سالن تئاتر وان، 4.1 کیلومتر از موزه باستانی وان، 4.7 کیلومتر از خانه‌های قدیمی وان و 11 کیلومتر از Yuzuncu yil university دورتر است.

این مطلب را  هم بخوانید: کدام هتل های مشهد طرفدار کمتری دارند؟

امکانات هتل الیت ورد

برای صرف نهار یا شام رستوران The grill ocakbasi را انتخاب کنید و طعم بهترین استیک‌ها و کباب‌ها را بچشید. رستوران دیگر هتل الیت ورلد یعنی Elit restaurant به‌شکل بوفه باز فعالیت دارد و بهترین غذاها و خوراکی‌ها را برای صبحانه و میان‌وعده‌ها آماده می‌کند. درصورتی‌که از رژیم غذایی ویژه‌ای پیروی می‌کنید، دستور آن را به کادر رستوران ارائه دهید تا غذایی باب میل شما طبخ شود. برای سرو نوشیدنی‌های خنک بار الیت ورلد بهترین جا به‌حساب می‌آید. اگر احساس گرسنگی داشتید، سراغ مینی‌بار اتاق بروید!

اگر برای سفرهای کاری راهی وان می‌شوید، باید بدانید این هتل جایی برای برگزاری ملاقات‌های کاری ندارد. همچنین مسافران اجازه استفاده از دستگاه‌های اداری را برای تنظیم قراردادها نخواهند داشت. اگر در گروه مسافرانی هستید که حیوان خانگی‌شان را با خود به سفر می‌برند، باید بدانید اجازه همراه داشتن هیچ نوع حیوان خانگی به شما داده نمی‌شود.

هتل الیت ورد وان

حمام ترکی هتل الیت ورلد تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برایتان رقم می‌زند. برای احساس آرامش بیشتر سری به سونا خشک، سونا بخار و جکوزی بزنید. شنا در استخر سرپوشیده الیت ورلد در همه روزهای سال و برای همه سنین مجاز است. اگر سفری تفریحی برای رهایی از استرس دارید، از خدمات ماساژ این هتل پنج ستاره غافل نشوید. بهترین کارشناسان سلامت و زیبایی در سالن اسپا سعی خود را به‌کار گرفته‌اند تا نشاط و شادابی را به پوست شما برگردانند.

 اگر با خودروی خود راهی شهر وان ترکیه شده‌اید، هیچ نگرانی برای جای پارک نداشته باشید. استفاده از پارکینگ هتل الیت ورلد برای مسافران رایگان خواهد بود. خوشبختانه این هتل اتومبیل‌های تمیز و پرقدرتی را به مسافرانش کرایه می‌دهد؛ با استفاده از این امکانات زمان کم‌تری در رفت‌وآمد خواهید بود.

رزرو هتل الیت ورد

رزرو آنلاین هتل الیت ورلد از سایت علی بابا (پربازدیدترین و بهترین سامانه رزرو هتل خارجی) صرفه اقتصادی بیشتری دارد. مجموعه علی بابا قراردادهایی به‌طور سالانه با این هتل‌ها بسته تا درصورت تامین مسافر در روزهای کم رونق گردشگری، تخفیف بالایی به کاربرانش ارائه دهد. برای رزرو آنلاین این هتل کافی است در سایت علی بابا حساب کاربری بسازید. پس از بررسی اطلاعاتی مانند معرفی هتل، تصاویر اتاق‌ها، امکانات عمومی هتل، خدمات ارائه شده، نظرات کاربران، هزینه رزرو و… با نوشتن اطلاعات شخصی مراحل رزرو را تکمیل کنید. برای رزرو آنلاین به گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار و کارت بانکی با موجودی کافی نیاز دارید.

 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *