تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مشهد, معرفی هتل

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

در این مقاله از معرفی معرفی هتل یکی از هتل های مشهد یعنی هتل بین المللی قصر طلایی را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از هتل های معروف این شهر محسوب می شود. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

هتل قصر طلایی مشهد هتلی لوکس و مجلل  در نوع خود یکی از بهترین هتل ها در مشهد به حساب می آید. در معماری منحصر بفرد هتل قصر  طلایی از استاندارهای روز دنیا استفاده گردیده است.

مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

این هتل دارای 20 طبقه بنا و 358 باب اتاق و سوئیت می باشد که ضمن احترام به حقوق مهمانان خود، امنیت، آسایش و امکانات رفاهی فراوانی را برای این عزیزان به ارمغان آورده و بر اساس اصالت کهن ایران اسلامی درامر مهمان نوازی، موفق شده است به خوبی در رسیدن به این مهم، گام برداشته و رضایت خاطر مهمانان خود را در طول مدت اقامت آنان در شهر مقدس مشهد برآورده سازد.

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد در سال 1389 به بهره برداری رسید. این هتل با مساحت حدود 5000 متر مربع در 16 طبقه بنا شده و با 357 واحد اقامتی آماده پذیرایی از مهمانان گرامی می باشد. فاز دوم هتل بین المللی قصر طلائی نیز با زیربنای حدود 70000 متر مربع با دکوراسیون مجلل و نمای رو به حرم امام رضا (ع) در حال ساخت می باشد. هتل قصر دارای اتاق ها و سوئیت های متنوعی مثل پرزیدنت، رویال، جونیور، سنیور، امپریال با امکانات کامل اقامتی می باشد. اتاق های آتریوم این هتل که در طبقات پنجم تا شانزدهم واقع شده اند، به علت قرار گرفتن در مرکز هتل نمای رو به آتریوم دارند. از نکات قابل توجه هتل پنج ستاره قصر طلایی می توان به موقعیت مکانی هتل در خیابان امام رضا اشاره کرد.

از برنامه های جالبی که هتل قصر طلایی دارد دادن هدیه است؛ مثل هدیه روز تولد و سالگرد ازدواج که اگر از همزمان با تاریخی ازدواج و روز تولدتان در این هتل اقامت داشته باشید از کیک تولد و هدیه ای ویژه به شما تقدیم خواهد شد. اضافه بر این در ایام مانند مناسبت ها عیدهای گوناگون به شما قرآن دانشنامه رضوی و مفاتیح نفیس با چاپ اختصاصی هتل هدیه داده می شود.

اینترنت رایگان ارائه خدمات vip با پذیرایی عصرانه در اتاق استفاده از آرشیو فیلم و کتابخانه از خدماتی است که هتل قصر به طور رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

هتل قصر طلائی مشهد دارای سالن های پذیرایی لوکس است در رستوران ترنم هتل در مزه های گوناگون غذاهای دریایی کبابی محلی و خانوادگی غرق خواهید شد. هتل قصر در این رستوران یک ضیافت به پا نموده است.

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

رستوران پنج قاره زوشا برای زوج های جوان و قرارهای دوستانه و صمیمی فضایی فوق العاده است دکوراسیونی رمانتیک و شیک که طعم غذاها را با احساس در آمیخته است.

رستوران سنتی ترمه برای مسافرانی است که دلشان می خواهد در فضایی گرم و صمیمی که بوی اصالت و ایرانی بودن می دهد غذایشان را میل کنند. در صورتی که ترجیح می دهید برای صرف غذا در فضایی باز در کنار طبیعت باشید رستوران تابستانی بارگاه بروید در این رستوران می توانید از میل غذا و منظره گنبد طلایی همزمان لذت ببرید. اضافه بر این رستوران های دیگری هم در مجموعه موجود است که باسلیقه و ذائقه همه مسافران متناسب است.

شما می توانید پیش از ورود به رستوران با تعیین رنگ دلخواهتان چیدمانی را داشته باشید که مطابق علاقه و سلیقه تان است.

از امکانات دیگر کافی شاپ های گوناگونی است که با انواع فضاهای گرم و صمیمی و رسمی را برای ملاقات ها و نشست های خانوادگی و رسمی و صمیممی ایجاد نموده است. در طبقه ششم کافی شاپ آتریوم مینوتا قرار گرفته با چند نخل زیبا و چیدمانی شیک شما را به چشیدن طعم های بی نظیر دعوت می کند در اینجا با طراحی خاصش خود را در منطقه ای گرمسیری تصور می نمایید. لانج هتل و کافی شاپ لابی از دیگر فضاهای دنج و آرامی است. مکانی سرشار از آرامش با کامل ترین منوها و اصیل ترین طعم ها. مجموعه آبی هتل قصر طلایی خستگی را از تنتان بیرون می کند و به شما شادابی و نشاط و قوایی دوباره می قسمتد. این مجموعه مجهز دارای بخش های گوناگونی مانند سونا خشک و بخار جکوزی، حمام ترکی، ماساژ و اتاق نمک است. این اتاق هم چنین اتاق هایی متناسب با شرایط ویژه بیماران دارد.

همچنین با اقامت در این هتل از امکاناتی مثل مجموعه کامل آبی (غار نمکی، حوضچه نمک، حوضچه ماساژ پا)، اتاق بازی کودکان، باغ تابستانی ، رستوران سنتی، کافی شاپ 24 ساعته، سرویس گردشگری و پخش فیلم در سالن آمفی تئاتر استفاده کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *